Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morkaken til FF ligger i front, til vår informasjon.. Sitat FF

"Har lest noen myter om at de med morkaken foran har større mage enn andre, men jeg kan i hvert fall bekrefte at det bare er tull ;-) "

Jada, du er så tynn atte.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Har lest noen myter om at de med morkaken foran har større mage enn andre, men jeg kan i hvert fall bekrefte at det bare er tull ;-) "

Jeg hadde morkaka foran og hade BITTELITEN mage under det svangerskapet. Svangerskap nr to derimot lå den normalt og da var jeg svæær. Vet ikke om det har noen sammenheng, men har stort sett hørt at man får mindre mage det?

Anonymous poster hash: 99d50...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånne uttalelser fra henne som irriterer meg. Hun må liksom bare understreke at hun er så liten, enhver mulighet hun får. Da blir det for dumt at hun klager på at det er så fokus på magen hennes - hun legger veldig opp til det selv, synes jeg.

Anonymous poster hash: 492be...d47

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke LK med på UL? Hvor var han da? Rart å bestille UL på et tidspumkt der faren ikke kan være med.

Jeg vet ikke hvorfor LK ikke var med, men snakk om å spekulere i alt mulig da!

Kan vel finnes et uttall forklaringer på hvorfor det ikke passet for ham.

Noen steder få man fakisk bare tildelt time,

Kanskje det har kommet opp noe i mellomtiden?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånne uttalelser fra henne som irriterer meg. Hun må liksom bare understreke at hun er så liten, enhver mulighet hun får. Da blir det for dumt at hun klager på at det er så fokus på magen hennes - hun legger veldig opp til det selv, synes jeg.

Anonymous poster hash: 492be...d47

Helt enig. Veldig merkelig av henne, å komme med slike uttalelser, når hun sa til vg at hun ikke syntes det er greit med kommentarer om magens størrelse..

Hun er så snodig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde morkaka foran og hade BITTELITEN mage under det svangerskapet. Svangerskap nr to derimot lå den normalt og da var jeg svæær. Vet ikke om det har noen sammenheng, men har stort sett hørt at man får mindre mage det?

Det kan sikkert hende det, at det er slik. Poenget mitt er det at FF benytter en hver anledning til å presisere at magen er så liten. Det kan godt være at alle andres mage er store, med morkaken i front, men FF er selvfølgelig unntak.

Er ikke rart hun får kommentarer om magen, når hun selv gir dens størrelse så mye oppmerksomhet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte le da jeg leste det på bloggen hennes. Oh my god!! Tenk at hun "helt har glemt" å fortelle oss det?! Det var jaggu på tide at hun delte det med oss. Såpass bør det være.

Anonymous poster hash: 69561...8d6

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor LK ikke var med, men snakk om å spekulere i alt mulig da!

Kan vel finnes et uttall forklaringer på hvorfor det ikke passet for ham.

Noen steder få man fakisk bare tildelt time,

Kanskje det har kommet opp noe i mellomtiden?

Du får ikke bare tildelt en time på 3D ultralyd, du bestiller en time på et tidspunkt det passer for deg.

Og forresten, jeg spekulerer ikke i noe som helst. Det er merkelig å gå på UL uten barnefar til stede. Det hadde min mann aldri gått glipp av. Da hadde vi byttet time.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo en flott jente og stråler for tiden. Syns det er litt pussig at hun ønsker å gjemme magen, samt at hun ser veldig unaturlig ut i ansiktet på bildene. Så stiv og rar.

Ja og så er det den evige reklamen, sniker inn overalt hvor det er mulig. Senest ved å skrive om Gullkorn og passe på å ta nærbilde av merkelappen på klærne. Når man begynner å analysere så ser man jo at alt er for å reklamere. Dette er ikke lenger en "personlig" blogg. Hun er stiv, oppstilt, platt, perfekt og kjedelig.

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan sikkert hende det, at det er slik. Poenget mitt er det at FF benytter en hver anledning til å presisere at magen er så liten. Det kan godt være at alle andres mage er store, med morkaken i front, men FF er selvfølgelig unntak.

Er ikke rart hun får kommentarer om magen, når hun selv gir dens størrelse så mye oppmerksomhet.

Det jeg mente var at hun får det til å virke som om alle med morkaken i front får stor mage bortsett fra henne, men jeg hadde også det og var tynn som en pinne nesten hele svangerskapet.

Jeg mener også bestemt å ha hørt flere ganger at man får MINDRE mage av det - og ikke større slik som hun påstår.

Mao så hinter hun til at hun har liten mage på tross av morkaken mens jeg heller tenker det motsatte. På video og enkelte bilder så ser man jo at magen er helt normal størrelse på. Ikke liten i det hele tatt. Ser rett og slett ut som en typisk 6-mnd gravidmage. De bildene hun legger ut selv derimot så vrir hun jo på seg eller kler seg slik at den nesten ikke synes. Det er også KUN disse bildene hun tagger med #pregnant på instagram.

Endret av Bond
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Trodde man pleide å kjøpe flasker og MM i tilfelle barnet ikke ville ta puppen jeg.

Alle jeg kjenner med barn kjøpte iallefall slikt og hadde det stående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man pleide å kjøpe flasker og MM i tilfelle barnet ikke ville ta puppen jeg.

Jeg gjorde ikke det......mulig jeg var naiv begge gangene jeg fikk barn, men siden jeg bor i en by så er det alltids et eller annet åpent på ugunstige tider om babyen plutselig bestemte seg for å ikke ta puppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare sånn generelt om bloggere og reklame.. Når de reklamerer for noe så har det helt motsatt effekt på meg. Jeg kjøper det ikke selv om jeg i utgangspunktet hadde tenkt å gjøre det før jeg så reklamen. Det er fordi merket de reklamerer for mister all troverdighet for meg. Er det virkelig så crap at de må betale BLOGGERE for å reklamere? Og da spesielt bloggere med NULL troverdighet - slik som fotballfrue som helt tydelig reklamerer kun for pengene sin del...

Om man bruker en blogger i stedet for en side i det nye eller 10 sek på tv er ikke så viktig for meg, samme for meg hvem som tjener på det. Men der det er vanskelig å skille på anbefalinger og reklame, det er kjipt.

Anonymous poster hash: 80b8e...ba3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å gjøre det samme. Og kommer til å ha med flaske ute også. Det går an å kombinere amming og flaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke gitt at banyen tar de fancy flaskene. Jeg måtte prøve mange slag før jeg fikk treff.

Anonymous poster hash: b9607...1e2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan FF vil forholde seg til at puppene blir en smule slappere og henger litt etter svangerskapet.....selv om en ikke ammer så blir puppene slappere pga hormonene.

Anonymous poster hash: f8b9b...201
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...