Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå reklamerer fruen for en vinterjakke som hun har gått med i dag. Vil vel ikke akkurat holde varmen i vinter hvis den kan brukes i september...

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Kristina Andersen reklamerer for samme jakka. Synes det blir teit når 3-4 bloggere reklamerer for det samme ca samtidig. Det har skjedd en del ganger med diverse treningstøy og joggesko.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den jakken FF reklamerer for reklamerer også Kristina Andersen for.....

Ifjor var det vel Ronnish sine jakker som var "den beste de noensinne har hatt"...

Anonymous poster hash: f8b9b...201

High Five! Endret av Bond
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Nå reklamerer fruen for en vinterjakke som hun har gått med i dag. Vil vel ikke akkurat holde varmen i vinter hvis den kan brukes i september...

Nåja, det er vel ikke akkurat uvanlig å reklamere for vinterklær om høsten og sommerklær om våren. Man vil jo gjerne kjøpe klærne før sesongen setter igang

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, det er vel ikke akkurat uvanlig å reklamere for vinterklær om høsten og sommerklær om våren. Man vil jo gjerne kjøpe klærne før sesongen setter igang

Poenget var at jeg synes den så kald ut. Hvis jeg skal betale 6000 kr for en vinterjakke, er det ikke for å fryse ræva av meg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt poenget med å kjøpe ei ny vinterjakke til 6000kr hvert år. Så dyre jakker har gjerne god kvalitet, og varer lenge. FF har jo ei varm jakke fra Svea (har den samme selv, kjøpte den for 4 år siden, og den holder meg god og varm vinteren igjenom enda), dyr vinterjakke fra Rønnich, og nå denne fra Norrøna...

Men såklart, man har jo litt å variere mellom da.

Anonymous poster hash: f8b9b...201
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i grunnen ikke trodd jeg skulle engasjere meg i en fotballfrue-tråd, men har (dessverre) tittet litt innom bloggen hennes i det siste. Og en ting er at hun generelt må ha et unaturlig forhold til kroppen sin, men det er jo rart at hun skal ha et såpass strebersk forhold til det å være gravid (eller kanskje nettopp derfor). Hun kan liksom ikke unngå å tilfeldig nevne hvor utrolig liten mage hun har eller hvor utrolig sprek alle syns hun er. Og da akkompagnert av bilder der hun ser minst mulig gravid ut.

Man kan jo si at det er flott å være sprek som gravid, men det å ha liten mage handler jo ikke om det, i motsetning til hva hun og mange som kommenterer synes å tro. På den ene siden kan man si at hun får ha sine issues i fred, men som gravid eller ikke, syns jeg hun er et dårlig forbilde. Og det syns jeg ikke hun tar på ansvar, når man ser alle de unge jentene som svarer i kommentarfeltet, med beundring i øynene.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde i grunnen ikke trodd jeg skulle engasjere meg i en fotballfrue-tråd, men har (dessverre) tittet litt innom bloggen hennes i det siste. Og en ting er at hun generelt må ha et unaturlig forhold til kroppen sin, men det er jo rart at hun skal ha et såpass strebersk forhold til det å være gravid (eller kanskje nettopp derfor). Hun kan liksom ikke unngå å tilfeldig nevne hvor utrolig liten mage hun har eller hvor utrolig sprek alle syns hun er. Og da akkompagnert av bilder der hun ser minst mulig gravid ut.

Man kan jo si at det er flott å være sprek som gravid, men det å ha liten mage handler jo ikke om det, i motsetning til hva hun og mange som kommenterer synes å tro. På den ene siden kan man si at hun får ha sine issues i fred, men som gravid eller ikke, syns jeg hun er et dårlig forbilde. Og det syns jeg ikke hun tar på ansvar, når man ser alle de unge jentene som svarer i kommentarfeltet, med beundring i øynene.

Og ikke minst hva slags kroppsfokus kommer hun til å overføre til datteren.

Anonymous poster hash: 80b8e...ba3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med leppene nå i siste bilde på skogstur a?

Anonymous poster hash: 26e74...591

Var ikke bare jeg som syns de så litt hovne ut, nei.. :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desto mer jeg lærer denne fotballfrue å kjenne, desto mer håper jeg at det vi ser av henne og bloggen, er et nøye tenkt gjennom spill fra hennes side. Hun kan ikke være sånn som hun fremstiller det, no way.................. Sikker på at hun bare.. later som for å tjene mer penger, eller noe.

Anonymous poster hash: ab09a...a8b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterjakke og lue? Er det ikke 15 grader ute?

Anonymous poster hash: 6e1bc...242

21 her jeg bor, på vestlandet, må nesten være varmere i oslo........

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener hun fraråder gravide å bruke restylane?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

21 her jeg bor, på vestlandet, må nesten være varmere i oslo........

Hva har Oslo med saken å gjøre?

Hun bor i Siljan, og det er ikke akkurat kjempevarmt der nå. Kom hjem fra et sted som ligger nær Siljan i dag og skulle ønske jeg hadde tatt med meg en varmere jakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

" I tillegg får man ofte litt ekstra plump i leppene når man er gravid, det er et ganske kjent fenomen :)"

Nå er det en god stund siden jeg var gravid, men dette husker jeg ikke som et kjent fenomen.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Og høye støvletter! :ler:

(Med prislappen på under. Må være en glipp. :P )

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" I tillegg får man ofte litt ekstra plump i leppene når man er gravid, det er et ganske kjent fenomen :)"

Nå er det en god stund siden jeg var gravid, men dette husker jeg ikke som et kjent fenomen.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

Hun har nok ikke fylt på dem, men ettersom hun tydeligvis har angst for få smal overleppe når hun smiler, vrenger hun leppa i en latterlig grimase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva kan jeg gjøre for å unngå å sponse fruen når jeg skal kjøpe noe på f.eks. Nelly? Kan jeg slette hele historikken min?

Anonymous poster hash: 63da1...962
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan jeg gjøre for å unngå å sponse fruen når jeg skal kjøpe noe på f.eks. Nelly? Kan jeg slette hele historikken min?

Anonymous poster hash: 63da1...962

Slett cookies :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina Andersen reklamerer for samme jakka. Synes det blir teit når 3-4 bloggere reklamerer for det samme ca samtidig. Det har skjedd en del ganger med diverse treningstøy og joggesko.

På en måte er det jo en bra ting tenker jeg. Kanskje folk forstår at dette er business og ikke en personlig dagbok. En kynisk sådan.

Endret av Salmonella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så ser du på det lille ordet øverst til høyre i det innlegget... Folk må begynne å skille mellom hva som er hverdag og hva som er reklame for henne.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...