Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måtte inn på detnye.no og se det nå. Se når hun sitter på benken, da ser man hvor stor magen egentlig er. Fint!

Anonymous poster hash: eac38...24e

I know :) Nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er bare sagt for å være ekkel! Hun er bare 26 år, i mitt hode er ikke det nesten 30. Hun er midt i 20-årene, verken mer eller mindre. Liker ikke dama, men ærlig talt.

Anonymous poster hash: eca3c...0ce

Haha! Sagt for å være ekkel?!

Hvor UNG er du?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Skjønner ikke hvordan disse bloggerne tørr å vise seg på film når de er en helt annen person på bilder... Etter min mening er det ingen av toppbloggerne som trenger å glatte ut huden eller å forandre på ansiktsstrukturen, men å være foran kamera hele tiden gjør vel at en blir litt overfladisk og besatt? Ser det for meg: scarred for life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser helt annerledes på film.. hele aniktsformen ser annerledes ut. Spesielt rundt kjeve og munn.Nå tar hun jo sjeldent nærbilder av ansikt da, men likevel så ser jeg store forskjeller. Hun må være veldig fotogen

Endret av Niennas
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun tar seg veldig godt ut på bilder, men på video ser hun ut som en helt normal dame i ansiktet.det viser bare hvor mye litt redigering og rett posering kan gjøre.Hun er fotogen da, men som nevnt over her så skjønner jeg ikke hvordan hun da tørr å vise seg på film når det bryter med den perfekte bildet hun vil leserne skal ha av henne.

Anonymous poster hash: 2d10a...054

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan disse bloggerne tørr å vise seg på film når de er en helt annen person på bilder... Etter min mening er det ingen av toppbloggerne som trenger å glatte ut huden eller å forandre på ansiktsstrukturen, men å være foran kamera hele tiden gjør vel at en blir litt overfladisk og besatt? Ser det for meg: scarred for life.

Da må du få deg briller, de redigerer bare småting som lys

Det verste er at de prøve å fremstille folk som idioter som påpeker at de redigerer så mye at de ikke ser ut som seg selv. Hakket verre er at fjortiser tror på dette pisset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hu prøver iherdig å prate reint og fint, men alle vet at de fra Østfold har en rar og tjukk "l"...

Hvorfor prøve så hardt? Hvorfor ikke bare snakke den dialekta du har vokst opp med?

Skjønner ikke greia...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Det er ikke slik at hun nødvendigvis prøver så hardt å ikke prate sin egen dialekt, men siden hun ikke lengre bor der så er det naturlig for mange og gå mer og mer over til den dialekten som er der hvor man bor og blant de man omgås mye med.

Skjønner ikke greia med å henge seg opp i det

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Hu prøver iherdig å prate reint og fint, men alle vet at de fra Østfold har en rar og tjukk "l"...

Hvorfor prøve så hardt? Hvorfor ikke bare snakke den dialekta du har vokst opp med?

Skjønner ikke greia...

Jeg kommer fra samme sted som henne.

Etter 10år i hovedstaden er min dialekt også temmelig utvannet, ikke fordi jeg prøver så hardt, men fordi det bare har blitt slik.

Hvorfor pirke på absolutt alt,

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos dialekt, så er Mari Midtstigen fra Gudbrandsdalen.

Noen som hørte det eller? ;)

Anonymous poster hash: b9607...1e2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan hun ikke bare stå normaøt når hun skal vise frem magen? Da hadde den jo syntes bedre!
Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Endret av Niennas
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan hun ikke bare stå normaøt når hun skal vise frem magen? Da hadde den jo syntes bedre! !Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Hahaha! Sånn mage har jeg etter jeg har spist middag :P

Endret av Niennas
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Magdalene

Nok et innlegg med outfit. Kun adlinks... Hva skjedde med å faktisk ta bilde av hva hun har på seg? Ikke hva hun tar på seg for å ta bilde, for så å skifte til klær hun liker å ha på igjen..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et innlegg med outfit. Kun adlinks... Hva skjedde med å faktisk ta bilde av hva hun har på seg? Ikke hva hun tar på seg for å ta bilde, for så å skifte til klær hun liker å ha på igjen..

Fordi hun blogger for å tjene penger, bloggen hennes er ikke en dagbok.

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Fordi hun blogger for å tjene penger, bloggen hennes er ikke en dagbok.

Det vet jeg. Men jeg liker å se hva folk faktisk bruker av klær, ikke hva de kler seg ut i..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det vet jeg. Men jeg liker å se hva folk faktisk bruker av klær, ikke hva de kler seg ut i..

Men det er ikke det det er penger å tjene på. Hun ville ikke tjent så mye på adlinks om hun viste seg frem i joggedressen. Dermed spiller det nok mindre rolle hva du liker å se på. Du kan jo evt selv starte en blogg hvor du dasser rundt i joggebuksa. Hvis det mot formodning skulle vise seg at du greier å tjene mer på den enn FF tjener på sin blogg, har du jo funnet et fantastisk forretningskonsept :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke det det er penger å tjene på. Hun ville ikke tjent så mye på adlinks om hun viste seg frem i joggedressen. Dermed spiller det nok mindre rolle hva du liker å se på. Du kan jo evt selv starte en blogg hvor du dasser rundt i joggebuksa. Hvis det mot formodning skulle vise seg at du greier å tjene mer på den enn FF tjener på sin blogg, har du jo funnet et fantastisk forretningskonsept :)

gi sisteplass noen år til og hvem vet? FF er jo en senior når det gjelder blogging ;)

Anonymous poster hash: 7db15...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du lese en annen blogg ;)

Anonymous poster hash: dc3ea...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Magdalene. Jeg vil også gjerne se antrekk som FF faktisk bruker ute blant folk, og ikke noen hun drar på seg kun for å ta bilder. Da er det faktisk ikke dagens outfit. Jeg tør vedde på at hun ikke har brukt cowboyoutfiten sin ute blant folk.

Dagens outfit var virkelig ikke noe fin.

Endret av Sol79
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...