Gjest Atheena Skrevet 14. september 2013 #2541 Del Skrevet 14. september 2013 Det siste bilde hennes på instagram, det med den svarte kjolen, herregud. Hun står jo vridd med rumpa til så magen skal se minst mulig ut, alle bildene hennes er sånne, på bloggen også. Selvfølgelig er det viktig å #30 weeks også. Det er jo helt tydelig at hun står sånn pga magen, det er bare å stå sånn i speilet selv å se. Man viser rumpa mer enn magen, ribbeina blir helt vridd og magen forsvinner på en måte. Utrolig flaut, eller.. utrolig skremmende. Jeg syns egentlig bare synd på henne nå Ja veldig enig. Hun ser absolutt mye mindre ut der enn i virkeligheten. Så her vil hun faktisk være minst mulig. Hun må jo ha et helt forkaklet bilde av egen kropp. For hun er en flott jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2542 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Haha, det er tydelig at hun har gamle kunnskaper med det å redigere bilder. Husker hun la ut et bilde av seg selv i 2008, og jeg synes hun hadde ekstremt rare vipper på bildet, og veldig svart rundt øyene. Så nesten ut som de var tegnet på via tegneprogrammet paint. Jeg husket hun hadde lagt ut et identisk bilde tidligere, og gikk tilbake for å finne det. Jeg lagret begge på den gamle dataen min for å sammenligne.. Og etter er raskt søk så fant jeg også link til begge. Her skal dere få se Det orginale bildet bildet:http://fotballfrue.blogg.no/1249628195_visste_du_at.html Her er den redigerte versonen:http://fotballfrue.blogg.no/1268214609_ukens_lesersprsml.html Anonymous poster hash: 75ba2...454 Endret 15. september 2013 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2543 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Haha, det er tydelig at hun har gamle kunnskaper med det å redigere bilder. Husker hun la ut et bilde av seg selv i 2008, og jeg synes hun hadde ekstremt rare vipper på bildet, og veldig svart rundt øyene. Så nesten ut som de var tegnet på via tegneprogrammet paint. Jeg husket hun hadde lagt ut et identisk bilde tidligere, og gikk tilbake for å finne det. Jeg lagret begge på den gamle dataen min for å sammenligne.. Og etter er raskt søk så fant jeg også link til begge. Her skal dere få se Det orginale bildet bildet:http://fotballfrue.blogg.no/1249628195_visste_du_at.html Her er den redigerte versonen:http://fotballfrue.blogg.no/1268214609_ukens_lesersprsml.html Anonymous poster hash: 75ba2...454 Synes de bildene ser helt like ut...?Anonymous poster hash: 904de...586 Endret 15. september 2013 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2544 Del Skrevet 14. september 2013 Zoom inn på øyene. Du ser hun har redigert på seg sminke og lengre vipper. Anonymous poster hash: 6fe81...a91 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 14. september 2013 #2545 Del Skrevet 14. september 2013 hahahah ja det var ganske tydelig også at hun har lagt på sort på det nederste bildet. Så det med engang. Så må jeg nesten si at på de bildene hun har lagt ut på bloggen sin i dag fra Frankrike så har hun like stor mage som hun har nå i dag. Så ehhh ja... i rest my case. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 14. september 2013 #2546 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg synes jeg ser dere, fremlent over kjøkkenbordet, sladrende. HVEM gidder å bry seg om det dere sladrer om her? Hva slags type mennesker? Hva slags glede har dere av å kritisere pupper, møbler, bilder, utseende, at bikkjene får brødskive med leverpostei på "fest", nesa... Hva slags bil som skal kjøpes, type babygym, at hun driver en kommersiell bedrift, at hun liker å være sammen med mannen, at hun er tynn, hvilken stelleveske hun kjøper, at hun liker LV, whatnot.... Alt skal plukkes på, og ikke minst legger dere tolkninger som høres helt sprø ut i forhold til hva hun faktisk sier. Dere virker helt besatt etter å skulle knekke henne. Dette er bare så tanketomt og fordummende, jeg er overasket over at dere ikke ser hvor primitivt dere oppfører dere. Og at det sier så mye mer om dere som mennesker enn om henne. Og jeg tror at de aller fleste her som tar Fotballfruen i forsvar ikke på noen måte "dyrker" henne. Men vi reagerer på den småligheten og dobbeltmoralen som florerer i hetsingen deres. Det er greit å ikke like Fotballfruen. Jeg kan ikke fordra Ari Behn og liker ikke Trine Grung. Og det tenker jeg er greit å si. Men jeg kunne aldri slengt ut av meg så mye dritt om dem som der gjør her - dette hadde bydd meg i mot og gjort meg til en person jeg ikke ønsker å være. Dessuten så er jeg sikker på at jeg selv har feilet om jeg ikke skjønner at de to nevnte personene også har en mengde positive kvaliteter - som alle mennesker. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 14. september 2013 #2547 Del Skrevet 14. september 2013 En annen ting: Jeg har vært gravid flere ganger og har aldri vært spesielt stolt over å ha fått gravidmage. Jeg har heller aldri fremhevet magen. Men jeg har absolutt syntes det har vært veldig koselig å være gravid. Noen her snakker om at som gravid skal man blåse ut magen og fremheve den for alt det er verdt. Hvorfor det? Og det at dere skadefro sier at hun kommer til å få sjokk når babyen skal ha stell døgnet rundt og bla bla bla. Er det ikke et lite sjokk for alle? Blir det ikke litt annerledes for alle enn man har trodd også? Jeg visste iallefall ikke hva jeg gikk til. Og det tenker jeg at er en ganske naturlig ting. Jeg er sikker på at de gleder seg vannvittig og jeg synes det er ganske stygt å insinuere at dette barnet ikke kommer til å få gode foreldre. Det er vel faktisk det nedrigste jeg har lest i denne tråden. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2548 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg synes jeg ser dere, fremlent over kjøkkenbordet, sladrende. HVEM gidder å bry seg om det dere sladrer om her?. Åpenbart du, som har kommentert her inne flere ganger og er innom stadig vekk. Anonymous poster hash: 4d816...e3d 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 14. september 2013 #2549 Del Skrevet 14. september 2013 Det har ikke så mye med liker/ikke liker. Hun er en offentlig person som fotballfrue og vi kritiserer varen hun leverer i form av fotballfrue. Jeg er enig med deg at det er unødvendig å kritisere pupper og hundemat. Men det må være lov å diskutere merkevaren fotballfrue. Jeg kritiserer ikke magen hennes i den forstand, men jeg kritiserer at hun photoshopper seg mindre. Hun har mange lesere og jeg syns de bør opplyses i at alt de ser ikke er ekte. Nå sier jeg dette på bakgrunn av at hun forgudes i kommentarfeltet og at det er lite nyansert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2550 Del Skrevet 14. september 2013 En annen ting: Jeg har vært gravid flere ganger og har aldri vært spesielt stolt over å ha fått gravidmage. Jeg har heller aldri fremhevet magen. Men jeg har absolutt syntes det har vært veldig koselig å være gravid. Noen her snakker om at som gravid skal man blåse ut magen og fremheve den for alt det er verdt. Hvorfor det? Og det at dere skadefro sier at hun kommer til å få sjokk når babyen skal ha stell døgnet rundt og bla bla bla. Er det ikke et lite sjokk for alle? Blir det ikke litt annerledes for alle enn man har trodd også? Jeg visste iallefall ikke hva jeg gikk til. Og det tenker jeg at er en ganske naturlig ting. Jeg er sikker på at de gleder seg vannvittig og jeg synes det er ganske stygt å insinuere at dette barnet ikke kommer til å få gode foreldre. Det er vel faktisk det nedrigste jeg har lest i denne tråden. Tja, dama har hele veien sagt at hun gleder seg til magen kommer. Og nå har den kommet. Det er jo mulig at det ikke ble som hun tenkte, men jeg syns det er underlig at magen "krymper" fra uke 29 til uke 30. Det ser i alle fall slik ut på bildene hun har lagt ut på instagram. Jeg har ikke sett mange som sier at de tror Eriksens kommer til å bli dårlige foreldre her inne, uten at jeg har lest alle innleggene her i detalj. Men at frua ser ut til å ha et kanskje litt vel romantisk syn på det å bli mor og far skal jeg være enig i, i alle fall når det kommer til det rent praktiske rundt det. Det er mulig det har en sammenheng med at bloggen er "overfladisk" å gjøre. Anonymous poster hash: 23b15...bbb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 14. september 2013 #2551 Del Skrevet 14. september 2013 Åpenbart du, som har kommentert her inne flere ganger og er innom stadig vekk.Anonymous poster hash: 4d816...e3d Så du synes at temaene som det sladres om er verdt å henge seg opp i eller at det er OK å kritisere ALT ved et vanlig menneske? Og at jeg mener det samme som deg fordi jeg reagerer på hetsende kommentarer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 14. september 2013 #2552 Del Skrevet 14. september 2013 (...) Men at frua ser ut til å ha et kanskje litt vel romantisk syn på det å bli mor og far skal jeg være enig i, i alle fall når det kommer til det rent praktiske rundt det. Det er mulig det har en sammenheng med at bloggen er "overfladisk" å gjøre.Anonymous poster hash: 23b15...bbb Hva slags romantisk syn? Kan du forklare konkret hva hun har sagt/ment/gjort? Mener du dette med at hun "bygger rede"? Finner fine ting og gleder seg til barnet kommer? Det gjør vel ALLE? Og jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg hadde nok også et mer "romantisk" syn på det å få barn som gravid enn slik det faktisk var. Jeg tror det er ganske vanlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 14. september 2013 #2553 Del Skrevet 14. september 2013 Det siste bilde hennes på instagram, det med den svarte kjolen, herregud. Hun står jo vridd med rumpa til så magen skal se minst mulig ut, alle bildene hennes er sånne, på bloggen også. Selvfølgelig er det viktig å #30 weeks også. Det er jo helt tydelig at hun står sånn pga magen, det er bare å stå sånn i speilet selv å se. Man viser rumpa mer enn magen, ribbeina blir helt vridd og magen forsvinner på en måte. Utrolig flaut, eller.. utrolig skremmende. Jeg syns egentlig bare synd på henne nå Hver gang jen tenker; Stakkars frue, hun er misforstått, hun blir stemplet feil osv, så kommer det noe sånt! Hvorfor ville en legge ut et sånt bilde av seg selv i uke 30? Beklager, men hun MÅ ha et forbannet forvrengt kroppsbilde?? Det er ikke normalt! SKREMMENDE JA! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 14. september 2013 #2554 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Det finnes da bilder på bloggen hvor hun blir fotografert fra siden og hvor hun holder "rundt" magen. Blandt annet hvor hun har på seg et blomstrete skjørt bare for å friske opp i minnet. Men det virker ikke som folk legger merke til disse bildene. Man legger kun merke til de bildene som man ikke er fornøyde med. Hvorfor trekkes ikke disse frem? Eller passer de ikke inn i konklusjonen med at hun gjør alt for å skjule magen? Og jeg synes å huske at hun fikk mye pes fordi det tok så lang tid før gravidmagen kom, noe som sikkert kan oppleves som sårende. Kanskje derfor hun ikke er så glad i å vise frem magen i frykt for å få mer negative kommentarer? Men nei, det MÅ jo være at hun er sykelig opptatt av å fremstå som om hun har flat mage. Og så sier mange; om hun er så redd for å få negative kommentarer på magen, hvorfor viser hun den frem med jevne mellomrom da? men, flere av dere sa at hun IKKE viser frem magen nok eller på riktig måte? Ser dere ikke at det blir jo feil uansett hva hun gjør? Blir jo nesten helt forvirret selv jeg, skjønner ikke helt hva dere vil; Hvorfor viser hun ikke frem magen skikkelig? Hvorfor viser hun frem magen om hun ikke vil ha kommentarer på den? Er sikkert ikke så kult for en førstegangsfødende å få sårende kommentarer på magestørrelsen. Da blir man sikkert litt på vakt men prøver samtidig å bekjempe den følelsen ved å allikevel legge ut bilder. Og for meg virker det som om hun prøver å forsvare størrelsen på magen fremfor å prøve å få det til å virke som om den er så veldig veldig liten som mange av dere påstår (tenker på ting hun skriver som dere tolker kun i en retning). Endret 15. september 2013 av Bond 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2555 Del Skrevet 14. september 2013 Hun skriver i en kommentar (noen som spør om hennes egen fødselsvekt og lengde) at hun var 46 cm og 3200 gram og "en liten klump". Ja, SKIKKELIG klump..! Hallo, 3200 g er under gjennomsnittet og slett ingen klump.. Hun syns hun var feit til og med som baby Bare MÅ påpeke størrelsen sin. Hvorfor? For å såre de som får unger større enn 3200 g og 46 cm? Anonymous poster hash: d808d...74f 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2556 Del Skrevet 14. september 2013 Herregud så den dama siler ut kommentarer... Anonymous poster hash: 6243e...d33 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 14. september 2013 #2557 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Bloggen hennes er ikke hele henne. Skriftspråk kan fort misforståes og tilegnes helt andre meninger enn hva de er ment som, det ser man jo bare her inne også (Kg generelt). Jeg får mer en følelse av at folk har bestemt seg ut ifra sine tolkninger om at slik er det. Og dermed basta. Ikke noe rom for alternativ tenking eller andre løsninger. Jeg klarer ikke helt å ta slike påstander helt seriøst når det veldig sjeldent er åpent for "alternative" tanker rundt FF. Med henne så er det låst fast i en tankegang og det er den verste tenkelige hver gang, uansett hva hun gjør. Kjøper hun ting er hun materialistisk men velger hun å lage egen babygym så er den for stimulerende, nei vent, den er ikke laget av henne siden hun har bestilt varer TIL babygymmen..Med henne så er det så si alltid damn if you and damn if you don`t. Drar hun på ultralyd uten LK så er det galt (hvorfor bestille time når LK ikke kan), drar hun på ultralyd med foreldrene er det galt. Klærne hun har på seg er for pyntete, går hun med cowboyhatt er det for harry..Osv osv. Endret 15. september 2013 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zess Skrevet 14. september 2013 #2558 Del Skrevet 14. september 2013 Merkelig hvor TYDELIG dere ser alt jeg sitter og myser for å få øye på, og fortsatt ikke klarer å se - spesielt på flere år gamle bilder i elendig oppløsning. Alle her inne er visst Photoshop-eksperter. Men vent litt, hvis hun redigerer bildene sine så innmari, kan hun ikke like godt har redigert på seg større lepper (sånn i stedet for å ha tatt restylane og løyet om det, den uansvarliggravide heksa?) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 14. september 2013 #2559 Del Skrevet 14. september 2013 Hun skriver i en kommentar (noen som spør om hennes egen fødselsvekt og lengde) at hun var 46 cm og 3200 gram og "en liten klump". Ja, SKIKKELIG klump..! Hallo, 3200 g er under gjennomsnittet og slett ingen klump.. Hun syns hun var feit til og med som baby Bare MÅ påpeke størrelsen sin. Hvorfor? For å såre de som får unger større enn 3200 g og 46 cm? Anonymous poster hash: d808d...74f Hun skriver da en liten klump.. Her igjen synes jeg man tilegner henne helt andre meninger enn hva som faktisk står, bare for å få det til passe inn bildet av henne som så veldig opptatt av å nevne størrelsen sin og at hun anser slike størrelser som stort ( i ett spørsmål hvor hun blir spurt om størrelsen....). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2560 Del Skrevet 14. september 2013 Hun skriver i en kommentar (noen som spør om hennes egen fødselsvekt og lengde) at hun var 46 cm og 3200 gram og "en liten klump". Ja, SKIKKELIG klump..! Hallo, 3200 g er under gjennomsnittet og slett ingen klump.. Hun syns hun var feit til og med som baby Bare MÅ påpeke størrelsen sin. Hvorfor? For å såre de som får unger større enn 3200 g og 46 cm? Anonymous poster hash: d808d...74f Haha! Denne tråden når nye høyder! Det var bare det som manglet, at noen skulle påpeke at hun selv som nyfødt var opptatt av å være liten og tynn!! Ser du virkelig ikke hvor dumt dette blir? Hele greia virker som en parodi, dere kan umulig være riktig bevart slik dere holder på! Skremmende oppførsel på de fleste denne tråden. Hva gjør det dere om hun som et voksent menneske velger å leve livet slik hun vil? Helt sykt! Anonymous poster hash: d1ced...5cd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg