Yzma Skrevet 5. august 2013 #361 Skrevet 5. august 2013 Jeg leser aldri blogger, og gikk inn på fotballfrue sin blogg for å se meg litt rundt for å kunne svare på dette innlegget. Helt ærlig, hun virker da slettes ikke dum! Litt kroppsfokusert, men igjen, hadde bloggen hennes vært stor om hun ikke hadde vært det? Jeg merker en del sjalusi tror jeg blant noen av jentene her. Men dere kan jo blogge om det dere vil, så kan hun blogge om det hun vil. 9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #362 Skrevet 5. august 2013 Jeg leser aldri blogger, og gikk inn på fotballfrue sin blogg for å se meg litt rundt for å kunne svare på dette innlegget. Helt ærlig, hun virker da slettes ikke dum! Litt kroppsfokusert, men igjen, hadde bloggen hennes vært stor om hun ikke hadde vært det? Jeg merker en del sjalusi tror jeg blant noen av jentene her. Men dere kan jo blogge om det dere vil, så kan hun blogge om det hun vil. Sjalusirkortet er fullstendig utslitt. Finn på noe annet. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 14
Yzma Skrevet 5. august 2013 #363 Skrevet 5. august 2013 Sjalusirkortet er fullstendig utslitt. Finn på noe annet. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Det er kanskje en grunn til at det er utslitt? Hvorfor finne på noe annet, når det som er sant er det som funker. 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #364 Skrevet 5. august 2013 Det er kanskje en grunn til at det er utslitt? Hvorfor finne på noe annet, når det som er sant er det som funker. Funker? Rull inn nå da, det er bare patetisk å kalle all kritikk og humor rundt dette ekteparet for sjalusi. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 10
Yzma Skrevet 5. august 2013 #365 Skrevet 5. august 2013 Funker? Rull inn nå da, det er bare patetisk å kalle all kritikk og humor rundt dette ekteparet for sjalusi. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Humor er helt greit det, kritikk også forsåvidt. Men den typen kritikk og humor som jeg har sett så langt her inne er ikke det jeg ville kvalifisert som ok. Hadde en av disse stakkars rosabloggerne sitti her og lest det mange av dere skriver, ville deres "kritikk og humor" blitt til mobbing. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #366 Skrevet 5. august 2013 Funker? Rull inn nå da, det er bare patetisk å kalle all kritikk og humor rundt dette ekteparet for sjalusi.Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Kritikk og humor? Haha.. Men dere trenger ikke være slemme og usaklige? Jeg forstår ikke hvordan så mange har så lite selvinnsikt at de ikke ser at det meste her er usaklig mobbing.Anonymous poster hash: c325e...e21 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #367 Skrevet 5. august 2013 Kritikk og humor? Haha.. Men dere trenger ikke være slemme og usaklige? Jeg forstår ikke hvordan så mange har så lite selvinnsikt at de ikke ser at det meste her er usaklig mobbing.Anonymous poster hash: c325e...e21 Jeg føler det meste her inne er innenfor grensene for hva som er ok å skrive offtenlig, det ville jo blitt fjernet dersom det var for drøyt. Dersom du har fulgt bloggen til FF en periode, vil du se at både hun og LK kan være svært krasse og ufordragelige selv mot enkelte lesere. Flere ting på den bloggen har vi vår fulle rett til å diskutere. Selv er jeg interessert fordi jeg føler hun drar så mange unge ned i anoreksi-gjørma, og det opptar meg veldig. Hater forøvrig sjalusikortet, det er så tåpelig. Anonymous poster hash: 56d25...230 7
Ellevill Skrevet 5. august 2013 #368 Skrevet 5. august 2013 Personlig er jeg iallefall 100% sikker på at jeg mye heller ville at mine barn skulle vokst opp hos ekteparet Berg Eriksen, enn hos mobberene i denne tråden. Jeg hadde ikke nølt et sekund om jeg måtte velge! Ikke bare fremstår dere som onde, men dere fremstår dessuten som spesielt dumme, kverulerende og særdeles ureflekterte. "Humor og kritikk"? Er dere ikke riktig vel bevart? Er det ingen former for selvjustis som gjelder bare fordi man sitter tøff i trynet bak et anonymt tastatur? Snakker dere på denne måten TIL andre mennesker i virkeligheten også? Eller SLADRER dere på denne måten om andre mennesker? Henger dere over hagegjerdet og slarver til naboene på denne måten - om andre naboer, familie, bekjente, kjendiser? Underholdes dere med venner og ektefelle på denne måten? Synes dere at DERE er et godt forbilde for lettpåvirkelig ungdom (som dere tydeligvis er såååå bekymret for)? Og dere som så hoverende snakker om at tiden etter babyen blir et sjokk for henne. Ble det ikke det for de fleste av oss som har fått barn? Ingen vet vel akkurat hvordan dette blir? Man må tilpasse livet sitt etter babyen kommer - slik er det for alle. Og dere som sier at de vanskelig kommer til å takle en rund baby osv. - hvor teite er dere egentlig? Eller at hun ikke får lov til å gå opp mer enn x kilo i svangerskapet av mannen sin... Rull inn! Jeg har svært få likheter med Fotballfrue, og jeg synes hun har et stort fokus på materielle verdier og utseende. Jeg har ikke hennes interesser. Men jeg ser også ei flott jente som har guts og er arbeidssom, som gleder seg til å bli mor og forsøker å være en god peron for sine nærmeste. Jeg kunne ansatt henne når som helst. Og ja, hun har en jobb - og selv om den er annerledes enn din er den på ingen måte en jobb man latterliggjør. Føler du deg større når du hakker og hakker på andre mennesker? Er du så liten? 16
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #369 Skrevet 5. august 2013 Føler du deg større når du hakker og hakker på andre mennesker? Er du så liten? Kunne nok vært et like legitimt spørsmål å stille herr og fru, det der. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #370 Skrevet 5. august 2013 Jeg føler det meste her inne er innenfor grensene for hva som er ok å skrive offtenlig, det ville jo blitt fjernet dersom det var for drøyt. Dersom du har fulgt bloggen til FF en periode, vil du se at både hun og LK kan være svært krasse og ufordragelige selv mot enkelte lesere. Flere ting på den bloggen har vi vår fulle rett til å diskutere. Selv er jeg interessert fordi jeg føler hun drar så mange unge ned i anoreksi-gjørma, og det opptar meg veldig. Hater forøvrig sjalusikortet, det er så tåpelig. Anonymous poster hash: 56d25...230 Nå må du slutte opp. Du tror ikke selv det du skriver - så dum nekter jeg å tro at du er. De gangene Caroline er krass er når hun får noen kommentarer og spørsmål som ikke fortjener ordentlige svar. Hadde jeg fått sånne kommentarer så hadde jeg ikke tatt de inn i bloggen engang - men hun gjør det sikkert for å vise hva hun har å stri med av usakligheter. Dere driter dere selv ut med dette - forstår du ikke det? Jeg har aldri lest bloggen hennes før nå i det siste, men jeg forstod fort at dere "mobbere" fra KG er ivrige kommentatorer og debattanter i diverse fora - kun for i hisse opp stemningen og få dem til å si noe dere kan bruke mot dem her på KG. Hadde dere ikke hatt tråden her på KG så hadde Fotballfruen heller ikke hatt de kvalme kommentarene og dumme spørsmålene. Dere gjør det ene og alene for å ha noe å lire utav dere her i denne tråden. Skikkelig voksent. Det er mangt og mye jeg ikke liker her i verden - selvsagt. Men da holder jeg meg unna det. Jeg har for eksempel ingen interesse av å se på Senkveld med Thomas og Harald - fordi jeg ikke takler programlederne. Og jeg sender ikke inn kommentarer til dem fordi jeg ikke liker dem .. jeg forstår godt at det er mange flere som liker den enn som ikke liker dem. Dessuten har jeg såpass empati at jeg velger å tie om en del av mine meninger .. det er nemlig ikke alt man behøver å si høyt eller skrive skriftlig. Enkelte ting er det faktisk bedre at man går med inni seg. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #371 Skrevet 5. august 2013 Nå må du slutte opp. Du tror ikke selv det du skriver - så dum nekter jeg å tro at du er. De gangene Caroline er krass er når hun får noen kommentarer og spørsmål som ikke fortjener ordentlige svar. Hadde jeg fått sånne kommentarer så hadde jeg ikke tatt de inn i bloggen engang - men hun gjør det sikkert for å vise hva hun har å stri med av usakligheter. Dere driter dere selv ut med dette - forstår du ikke det? Jeg har aldri lest bloggen hennes før nå i det siste, men jeg forstod fort at dere "mobbere" fra KG er ivrige kommentatorer og debattanter i diverse fora - kun for i hisse opp stemningen og få dem til å si noe dere kan bruke mot dem her på KG. Hadde dere ikke hatt tråden her på KG så hadde Fotballfruen heller ikke hatt de kvalme kommentarene og dumme spørsmålene. Dere gjør det ene og alene for å ha noe å lire utav dere her i denne tråden. Skikkelig voksent. Det er mangt og mye jeg ikke liker her i verden - selvsagt. Men da holder jeg meg unna det. Jeg har for eksempel ingen interesse av å se på Senkveld med Thomas og Harald - fordi jeg ikke takler programlederne. Og jeg sender ikke inn kommentarer til dem fordi jeg ikke liker dem .. jeg forstår godt at det er mange flere som liker den enn som ikke liker dem. Dessuten har jeg såpass empati at jeg velger å tie om en del av mine meninger .. det er nemlig ikke alt man behøver å si høyt eller skrive skriftlig. Enkelte ting er det faktisk bedre at man går med inni seg. Anonymous poster hash: 4e46a...62c Følg ditt egne ord da, hvis du ikke liker denne tråden så burde du jo i følge deg selv la vær å lese den. Anonymous poster hash: da433...5cc 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #372 Skrevet 5. august 2013 Følg ditt egne ord da, hvis du ikke liker denne tråden så burde du jo i følge deg selv la vær å lese den. Anonymous poster hash: da433...5cc Unnskyld meg, nå måtte jeg le litt. Er ikke dette en debatt? En såkalt 'saklig debatt' rundt fotballfrues eksponering og verdier? Da må du være åpen for andre synspunkter. Anonymous poster hash: c325e...e21 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #373 Skrevet 5. august 2013 Følg ditt egne ord da, hvis du ikke liker denne tråden så burde du jo i følge deg selv la vær å lese den. Anonymous poster hash: da433...5cc Eller vil du bare ha alle som er uenige med deg ut av tråden så du kan fortsette å drive 'kritikk og humor'? Anonymous poster hash: c325e...e21 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #374 Skrevet 5. august 2013 Kunne nok vært et like legitimt spørsmål å stille herr og fru, det der. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Om det er sant, føler du allikevel du kan gå god for mobbingen i denne tråden? Fordi LK og FF selv gjør det? (ikke at jeg på noen måte er enig i det) Anonymous poster hash: c325e...e21 2
Gjest BabyBlue Skrevet 5. august 2013 #375 Skrevet 5. august 2013 Jeg synes hun kler å være gravid, hun ser sunnere ut. Og kredz til at hun ikke ser på det som en unnskyldning til å spise fet og usunn mat siden hun bare "legger på seg uansett". Håper derimot bare at hun spiser nok til at den lille har det godt der inni.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #376 Skrevet 5. august 2013 Jeg synes hun kler å være gravid, hun ser sunnere ut. Og kredz til at hun ikke ser på det som en unnskyldning til å spise fet og usunn mat siden hun bare "legger på seg uansett". Håper derimot bare at hun spiser nok til at den lille har det godt der inni. Tror du virkelig det er sunt å bare legge på seg 1,5 kg når en er 6 mnd inn i en graviditet?? Anonymous poster hash: fd2a9...de3 3
Gjest BabyBlue Skrevet 5. august 2013 #377 Skrevet 5. august 2013 Tror du virkelig det er sunt å bare legge på seg 1,5 kg når en er 6 mnd inn i en graviditet?? Anonymous poster hash: fd2a9...de3 Jeg ser stor forskjell da og nå, hun har ikke lagt på seg kun 1,5 kg. Her snakker vi om en som påstår vekta er lik som da hun var 14 år gammel
Gjest Ploff Skrevet 5. august 2013 #378 Skrevet 5. august 2013 (endret) Dette paret fikser så mye underholdning at det er fantastisk. Hvor skal dette ende? LK som skriver under aliasnick og nå denne herlige bloggen han har laget. Gleder meg vilt til han går berserk i eget kommentarfelt. Håhå Tror jeg må spørre ham hvorfor han mener at en førsteårsstudent er den rette til å bedrive grunnleggende folkeopplysning, haha. Et så enkelt spørsmål kan jo vippe den karen fullstendig av pinnen. Endret 5. august 2013 av Ploff 15
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #379 Skrevet 5. august 2013 Apropos Caroline og at hun er sjenert og sliter med øyekontakt: dette ser dere i videoer av henne, spesielt i den videoen i forbindelse med bokbadet. Ellers kjente jeg godt til dama da hun var butikkansatt hos Gina Tricot. Utadvendt og sprudlende er vel ikke de første egenskapene jeg ville skrytt av at hun hadde, men på den tiden hadde hun i hvertfall en nogenlunde normal fettprosent. Hun var slank da også, men ikke til å kjenne igjen i forhold til nå! Ikke lenge siden jeg møtte hun tilfeldig, da så hun svært sliten ut som jeg ser blir nevnt tidligere... Anonymous poster hash: 46dc6...91e 2
Gjest Ploff Skrevet 5. august 2013 #380 Skrevet 5. august 2013 (endret) Mitt forrige innlegg om LK og hans uttalelser om kropp og vekt ble selvfølgelig fjernet. Jeg reagerer enormt på at en som er gift med noen som har hatt SF er så opptatt av kropp og vekt. CBE går gravid nå, og han uttaler seg om vektøkning i svangerskapet?!? Burde ikke fokuset hans være på at de skal få et velskapt barn sammen? Hvorfor i all verden skriver han om hva som er anbefalt vektoppgang i det hele tatt, når hans kone har hatt anoreksi? Jeg skjønner virkelig ikke hvordan han kan være så tankeløs i denne tiden? I stedet for å fokusere på det kommende barnet er det CBEs vekt som er i fokus. Noe er alvorlig galt og jeg synes ufattelig synd på CBE. Endret 5. august 2013 av Ploff 14
Anbefalte innlegg