Gå til innhold

Hva i alle dager skal det bli av meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 år, kronisk syk, ingen utdannelse eller jobb. Jeg er lei av å være syk, jeg vil bli noe!! Men jeg sliter med å finne noe. Jeg må faktisk tenke på sykdommen min, jeg kan ikke velge fritt som alle andre. Så derfor spør jeg om tips, jeg vil ikke føle meg mislykket mer!!

Jeg sliter med trøtthet/søvnen, har mye ryggsmerter og får lett migrene. Er litt sjenert, men det går fort over. Det eneste jeg absolutt ikke kan tenke meg er stell av mennesker som er over barnehagealder.

Hjelp?

Anonymous poster hash: 0a876...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje et yrke der du jobber litt for deg selv (eget kontor),men samtidig ha felleskap med andre?

Saksbehandler?

Bibliotekar?

Lærer?

Kommer an på dine interessefelt..

Styr ihvertfall unna helsesektoren og de mest stressende serviceyrkene.

Jobber selv i helsesektoren (på apotek) og det er utrolig mye mas og stress og vanskelig å stå foran kunder (ofte sure kunder) hele dagen,og aldri ha noe sted å trekke seg unna...Anbefales ikke!



Anonymous poster hash: c0b06...098
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt feil holdning, men i hvert fall riktig innstilling. Du kan kanskje ikke bli tømmerhugger, men det er mye du kan bli. Du kan bli psykolog, regnskapsfører, eiendomsmegler, veterinær, interørdesigner... osv. Hva som helst.

Tenk først ut HVA du vil bli, så legger du planen for hvordan du skal nå dit. Ikke fortell deg selv at det kan du ikke. For du kan!

Migrene og søvnproblemer kan fint behandles. Du har tydeligvis ikke undersøkt løsningene nok, istedet har du latt disse plagene snuble ben på deg.

Sjansene er store for at du blir fattig og miserabel hvis du ikke ombestemme deg. Du er bare 24 år og bør virkelig gripe sjansen. Du bør kunne forsørge og ta ansvar for deg selv.



Anonymous poster hash: e3b25...1d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...