Gå til innhold

Ser dere streken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 7 dpo og vet det er kjempetidlig men testet på strimmel idag og så en syyyyltynn strek nesten med engang når den tørket ble den bredere og sterkere.. Hva tror dere??

9abdop.jpg

Anonymous poster hash: c197c...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ser ut som om at det er en liten strek der! Du får teste om en uke kanskje, så vet du det kanskje da. Jeg må vel uansett gratulere om det er så!



Anonymous poster hash: cf616...0bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser dere noe jeg ikke ser.. Ta en ny test om noen dager du:-)

Anonymous poster hash: 91cf9...f0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å se noen strek enda jeg leter og leter. Det er nok litt for tidlig.



Anonymous poster hash: d8a85...139
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å se noen strek enda jeg leter og leter. Det er nok litt for tidlig.

Anonymous poster hash: d8a85...139

Ser du ikke? Den er blå.

Anonymous poster hash: cf616...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg ser er skyggen av kontrollstreken, ved siden av kontrollstreken. Er det den som er der oppe du mener? I såfall er ikke det en strek.



Anonymous poster hash: a18ba...a40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er lyyysrosa og til venstre for kontrollstreken. Ikke det som har sklidd ut..

Anonymous poster hash: af128...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke? Den er blå.

Anonymous poster hash: cf616...0bf

Blå? Driver du å tuller, eller?

Anonymous poster hash: a18ba...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en ultrasvak rosa strek, jeg har aldri opplevd at en skyggestrek dukker opp før det har gått 5minutter.

Du bør ikke ha høye forhåpninger, men ta en ny test på søndag, og ikke drikk alkohol i helga! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Strek kan være svak men den skal ikke være syltynn.



Anonymous poster hash: 85624...7f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså.. Streken er ganske bred men rosafargen er veldig veldig svak! Men flere som ser den "live". Kom etter 1 min!

Anonymous poster hash: af128...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er nok bare en skyggestrek. Ser den såvidt hvis jeg legger godvilja til. Dessuten er det litt tidlig å teste. Du får nok vente noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maria_Marihøne

Ser ingen strek.Jeg skjønner du er utålmodig, men det er jo bare dumt å begynne å teste så tidlig. Strekene er ofte svake og man blir usikker, ventetiden blir ekstra lang, og så mye kan skje så tidlig at man bare risikerer å bli skuffa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en ny test igår, og samme svake da.. La den vekk og tenkte på det dere sa om at jeg ikke burde teste så tidlig og at den var negativ.. Skulle rydde litt senere og tok testen for å kaste den og det var det strek. Rosa, lik farge som kontrollstreken. 2v2aa86.jpg

Anonymous poster hash: af128...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Hvis streken kom opp etter at tidsfristen var ute, så kan du ikke stole på den.

Gjør deg selv en tjeneste, og vent med å teste igjen til du egentlig skulle hatt mensen. Du blir ikke noe mer eller mindre gravid av å teste så mye og så tidlig. Det eneste du oppnår er falske forhåpninger eller unødvendige skuffelser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...