Gå til innhold

Stygge jenter liker ikke å gå ut på byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker ikke å gå ut på byen. Jeg ser ut som Angelina Jolie, bare penere.



Anonymous poster hash: 1f32f...ebf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan hvertfall konkludere med at stygge personligheter skriver dritt om andre mennesker på nettet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fakta. Den eldre søstra mi har aldri likt det, altså; heller ikke før hun fikk type, unger etc. Hun er veldig vakker.



Anonymous poster hash: cd3c2...28c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke være så gøy å være den stygge venninnen ute på byen, men noen må jo være det og.



Anonymous poster hash: fef2f...4ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge venninna, du liksom. Venninner går ut for å kose seg sammen, som regel. Vi kan sminke oss litt mer gøyalt, (ikke så sentralt som når vi er på sjekkern eller skal treffe typen)... Så ikke tenk på "hu stygge", anonym #7, vi venninnene tar oss av henne og driter i hvem som ellers skulle mene noe om oss.



Anonymous poster hash: cd3c2...28c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg nesten spørre: hva regnes som stygt? Hvem definerer og bestemmer at noen er stygg? Det er stygt for en person kan være pent for en annen. Med andre ord blir dette egentlig en litt rart problemstilling.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur på byen edru da vel, så ser du at det ikke er modellklynger. De sier det ikke finnes idiotiske spørsmål men du får meg til å undre..



Anonymous poster hash: 3806a...562
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge venninna, du liksom. Venninner går ut for å kose seg sammen, som regel. Vi kan sminke oss litt mer gøyalt, (ikke så sentralt som når vi er på sjekkern eller skal treffe typen)... Så ikke tenk på "hu stygge", anonym #7, vi venninnene tar oss av henne og driter i hvem som ellers skulle mene noe om oss.

Anonymous poster hash: cd3c2...28c

Selvsagt jeg behandler dem også bra, godt mulig de er fornøyde med oppmerksomheten fra venninnene og ikke er interessert i gutter.

AB7 :)

Anonymous poster hash: fef2f...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å være på byen, men er av og til på de utestedene typen er vakt på for å holde han med selskap, og mannfolka kaster seg jo over meg, så jeg får ikke akkurat mer lyst til å dra på byen når menn oppfører seg sånn.



Anonymous poster hash: 824d7...2e7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stygge folk har ikke livets rett på KG.

Anonymous poster hash: 3ddb0...61c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur på byen edru da vel, så ser du at det ikke er modellklynger. De sier det ikke finnes idiotiske spørsmål men du får meg til å undre..

Anonymous poster hash: 3806a...562

He he, det får meg til å undre også.

Hva er det med folk som hele tiden prøver å få andre til å føle seg lite verdt? Det er noe infantilt over dem, noe ekkelt og smålig.. etter min oppfatning.

Jeg sier som Yvonne, Da må jeg nesten spørre: hva regnes som stygt? Hvem definerer og bestemmer at noen er stygg?

Jeg slutter aldri å undres...

Anonymous poster hash: adb03...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...