Gå til innhold

Hvorfor driver jenter med snus?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bror og kjæresten hans gjør det også. :haar: Jeg godtar det, men putt den i søpla, ikke i do eller på puta :haar:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg kommer i gang med det jeg skal skrive, vil jeg påpeke at jeg ikke mener verken snus eller røyk er noen som helst form for bra for helsen, det er opp til hver enkelt og vurdere det opp mot konsekvensene.

Jeg er jente, og jeg snuser fast. mange syns jeg er søt med snus, noen liker det ikke. men snus er ikke et tilbehør til "dagens outfit." Noen snuser pga avhengighet som kan komme av en lang periode på ung.skolen. mye gruppepress ute å går.

Personlig skal jeg ikke skylde på gruppepress, jeg begynte å snuse mens jeg drakk, det ble en greie på fest. Det førte til noen dager på skolen, fordi man hadde igjen fra helgen osv.

Poenget er at det er så mange forskjellige grunner, og jeg kan også forstå at du kan synes det er ekkelt med løs snus, fordi det renner og smuldres opp i munnen. men ærlig talt, en liten diskré pose oppe i leppa har vel aldri skadet noens kjæreste? så lenge man er flink med munnhygiene og å ta den ut og ikke la den renne i timevis, for DET er ekkelt.

Men det er jo samtidig veldig subjektivt, jeg for eksempel, tåler ikke folk som skal syte om livet sitt på facebook. men jeg holder meg rett og slett bare unna, no big deal. Hvis du ikke liker det, så er det jo kinda ditt problem (Ikke frekt ment :) ).

For meg er det et løft i hverdagen, før jeg begynte å snuse, var jeg forferdelig deprimert hele tiden, jeg fant ikke glede i noe. Nå kan jeg kose meg hjemme og se på Tv med en snus i leppen, jobbe og konsentrere meg. (Jeg anbefaler selvfølgelig ikke å starte, Men i noens tilfelle, så har de som regel en tanke bak).

Håper du forstår poenget mitt? :)

Anonymous poster hash: 4290a...b10
Skrevet (endret)

Jeg gjør mange ting som folk mener er turn off eller usexy rett og slett fordi jeg gidder ikke leve livet mitt ut i fra turn on/turn off synsmessig for andre. Om noen mener å spise linse suppe er mer turn on enn å spise hamburger så er jo det greit det, men jeg gidder ikke å bry meg så mye om det i det jeg nyter en hamburger.

Jeg sitter ikke bare til pryd for andre igjennom livet mitt, og om det gjør det til at folk brekker seg fordi jeg ser stygg ut, er en verdensstyggedom og er et vandrende eksempel på hvor stygge kvinner kan gjøre seg så er det faktisk ikke mitt problem i det hele tatt, problemet er ditt.

Jeg koser meg med snusen og nyter den i det fulle og hele og har ikke tenkt til å unnskylde det fordi folk synes det er stygt å se på meg, som sagt jeg deltar ikke i miss world i hverdagen ei heller gjorde jeg det da jeg studerte,

Endret av skreppamedleppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...