AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #21 Skrevet 21. august 2013 De gjør det fordi menneske rasen lærer kun ved å feile. Det er hvertfall bra du ikke snuser da,TS Anonymous poster hash: 20977...032
Chiyo Skrevet 21. august 2013 Forfatter #22 Skrevet 21. august 2013 Hva synes du om røyk da? Til info så snuser veldig mange av venninnene mine og de gjør det alle sammen fordi de sluttet å røyke på den måten. Det beste hadde jo naturligvis vært å ikke gjort noen av delene, men jeg selv og legene foretrekker snusen. Verste jeg vet er å sitte rundt folk som røyker. Snusen skader i verste fall kun den som har den under leppa, og ingen rundt seg. Røyk er heller ikke bra. Det er også en deal breaker, når du nevner det. Hvis det er for å slutte, så er jo det en positiv ting, men det gjør det ikke mer attraktivt. hehe
Chiyo Skrevet 21. august 2013 Forfatter #23 Skrevet 21. august 2013 Javel, som jeg leser det så er du irritert for at noen jenter ikke er feminine nok for din smak, og har tatt valg som du ikke kan identifisere deg med. Hvorfor skal andre tilpasse seg dine ønsker/tanker om hva som er sømmelig eller ikke? Du finner nok noen som er jentete nok for deg du også. Du trenger ikke dømme alle nord å ned.. Ikke feminin nok? Unnskyld meg, men de jeg kjenner som snuser er ganske feminin. Det har ingenting med å være feminin eller mer much... jeg liker begge deler. Det handler om at jeg syns snus er ekkelt. Rett og slett. Dessuten så dømmer jeg ikke alle. Jeg kjenner MANGE som snuser, og jeg har ikke sagt til de hvor ekkelt det er. Jeg forventer ikke at noen skal slutte fordi jeg syns det er ekkelt. Jeg skulle ønske mindre jenter gjorde det. Kan ikke se noen sted i denne tråden hvor jeg har insinuert at jeg planlegger å tvinge dem til å slutte å snuse, så de kan tilpasse seg meg.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #24 Skrevet 21. august 2013 Jeg takler ikke røyk, men snus har jeg ingen problemer med. Kysset en gutt som snuste, og merket ikke at han hadde en snus i munnen en gang! han tok den ut da. Anyway, tror mange jenter snuser for å unngå småspising? har hørt at det reduserer matlysten. eller bare at det var kult når man var ung, og nå har blitt avhengig. Anonymous poster hash: b9a50...89b
navnet Skrevet 21. august 2013 #25 Skrevet 21. august 2013 Ikke feminin nok? Unnskyld meg, men de jeg kjenner som snuser er ganske feminin. Det har ingenting med å være feminin eller mer much... jeg liker begge deler. Det handler om at jeg syns snus er ekkelt. Rett og slett. Dessuten så dømmer jeg ikke alle. Jeg kjenner MANGE som snuser, og jeg har ikke sagt til de hvor ekkelt det er. Jeg forventer ikke at noen skal slutte fordi jeg syns det er ekkelt. Jeg skulle ønske mindre jenter gjorde det. Kan ikke se noen sted i denne tråden hvor jeg har insinuert at jeg planlegger å tvinge dem til å slutte å snuse, så de kan tilpasse seg meg. Ja ok, så meningen med denne tråden er at du skulle ønske at færre jenter snuser? Legit ønske, i og med at det ikke er sunt. Det kommer dårlig fram i åpningsinnlegget. Det er altså denne mentaliteten der man spør et spørsmål om hvorfor forskjellige individer gjør samme handling å lete etter en felles grunn som det absolutte fakta. Svaret vil aldri være så enkelt som at: alle jenter som snuser er venstrehendte, og derfor mer genetisk disponert for å like snus. Hvorfor liker noen mennesker å spise rå chili? Skjønner? Meningsløst spørsmål om du ikke er interessert i den antropologiske forskningen bak å bare leter etter en enkel forklaring.
She_Leiva Skrevet 21. august 2013 #26 Skrevet 21. august 2013 Dette er selvsagt helt opp til det enkelte individ om hva de velger å utsette seg for, men for min del, så vet jeg ikke om noe som er styggere enn synlig snus (dette gjelder også på gutter, men siden vi snakker om jenter her nå) på jenter. Når jeg ser en dame som egentlig er så nydelig, med snussleppe, så faller hun raskt fra en 10 til en 2 for meg altså. 1
Chiyo Skrevet 21. august 2013 Forfatter #27 Skrevet 21. august 2013 Ja ok, så meningen med denne tråden er at du skulle ønske at færre jenter snuser? Legit ønske, i og med at det ikke er sunt. Det kommer dårlig fram i åpningsinnlegget. Det er altså denne mentaliteten der man spør et spørsmål om hvorfor forskjellige individer gjør samme handling å lete etter en felles grunn som det absolutte fakta. Svaret vil aldri være så enkelt som at: alle jenter som snuser er venstrehendte, og derfor mer genetisk disponert for å like snus. Hvorfor liker noen mennesker å spise rå chili? Skjønner? Meningsløst spørsmål om du ikke er interessert i den antropologiske forskningen bak å bare leter etter en enkel forklaring. Velkommen til KG, forumet som er fult av meningsløse spørsmål... og noen ganger er det ikke spørsmål en gang. Altså... innlegg hvor folk kan diskutere alt i fra A-Å. 1
Chiyo Skrevet 21. august 2013 Forfatter #28 Skrevet 21. august 2013 Dette er selvsagt helt opp til det enkelte individ om hva de velger å utsette seg for, men for min del, så vet jeg ikke om noe som er styggere enn synlig snus (dette gjelder også på gutter, men siden vi snakker om jenter her nå) på jenter. Når jeg ser en dame som egentlig er så nydelig, med snussleppe, så faller hun raskt fra en 10 til en 2 for meg altså. Nettopp! En jente kan være skikkelig hot, men mister liksom oppmerksomheten min hvis hun har snus under leppen. Da vil jeg helst se bort.
Wonders Skrevet 21. august 2013 #29 Skrevet 21. august 2013 Tror noen jenter synes det er kleint å røyke sigaretter nå for tiden... 1
navnet Skrevet 21. august 2013 #30 Skrevet 21. august 2013 Velkommen til KG, forumet som er fult av meningsløse spørsmål... og noen ganger er det ikke spørsmål en gang. Altså... innlegg hvor folk kan diskutere alt i fra A-Å. Greit at man diskuterer fra a til å, og at det ikke alltid er spørsmål, men jeg kommer aldri til å la en generalisering gå forbi uten å kommentere på det. Sånn for diskusjonen sin skyld.
Chiyo Skrevet 21. august 2013 Forfatter #31 Skrevet 21. august 2013 Greit at man diskuterer fra a til å, og at det ikke alltid er spørsmål, men jeg kommer aldri til å la en generalisering gå forbi uten å kommentere på det. Sånn for diskusjonen sin skyld. Det er da ikke generalisering hvis jeg sier at jeg syns at snusing er ekkelt. Det er bare en mening, og noe som jeg ikke kan noe for. Du har nok sikkert egne meninger om andre ting. Det er ikke sånn at jeg har kommet med en generaliserende påstand som: "Alle som snuser har stygge tenner." Jeg har bare sagt at JEG syns at det er ekkelt.
TheHairyToothfairy Skrevet 21. august 2013 #32 Skrevet 21. august 2013 jeg vrir heller spørsmålet til TS. hvorfor snuser mennesker? det er ekkelt og trailertrash uansett om du har livmor eller baller. 1
Chiyo Skrevet 21. august 2013 Forfatter #33 Skrevet 21. august 2013 jeg vrir heller spørsmålet til TS. hvorfor snuser mennesker? det er ekkelt og trailertrash uansett om du har livmor eller baller. True dat. Jeg burde kanskje ha spurt om hvorfor mennesker snuser, men det er jenter som snuser som irriterer meg mest. 1
navnet Skrevet 21. august 2013 #34 Skrevet 21. august 2013 Det er da ikke generalisering hvis jeg sier at jeg syns at snusing er ekkelt. Det er bare en mening, og noe som jeg ikke kan noe for. Du har nok sikkert egne meninger om andre ting. Det er ikke sånn at jeg har kommet med en generaliserende påstand som: "Alle som snuser har stygge tenner." Jeg har bare sagt at JEG syns at det er ekkelt. generalisere (genəɾɑlɪˈseːɾə) verb intransitiv gi allmenn gyldighet; stille opp allmenne regler på grunnlag av enkelttilfeller Så spørsmålet hvorfor snuser jenter er jo per definisjon en generalisering, du går jo ut i fra at alle jenter snuser på samme grunnlag. Men jeg kan forresten svare for meg selv! Jeg røkte i 10år (æsssjjj) å sluttet ved å snuse, nå er det trist å si at jeg snuser fast, men har tenkt å slutte det sekundet jeg er trygg på meg selv, sånn at jeg ikke begynner å røyke igjen. Å heldigvis er det veldig uviktig for meg om du synes jeg er sexy eller ikke
Chiyo Skrevet 21. august 2013 Forfatter #35 Skrevet 21. august 2013 Hvis du har røykt i 10 år kan jeg godt forstå det. Da er du en av de som har god grunn til å snuse. De jeg kjenner bare begynte med det fordi de syns det virket kult (de begynte med en sånn liten rosa snusboks)... og for noen har det ført til at de begynte å røyke.
Kjempeliten Skrevet 21. august 2013 #36 Skrevet 21. august 2013 Jo, altså det er ikke snakk om at man skal tvinge kvinner til å ikke snuse. Men jeg forstår ikke hvorfor de gjør det? Man må jo ikke snuse, det er ikke et behov mennesket har. Hvis det ikke ser bra ut, det lukter ekkelt, og man ikke må gjøre det... hvorfor gjør de det? De har fått et behov for å snuse. De har blitt avhengig. Derfor snuser de. Hvorfor de begynte kan være mye forskjellig. Noen begynte å snuse for å slutte å røyke, noen begynte da de var yngre fordi det var "kult", noen ble vel kanskje utsatt for noe press? Fins sikkert fler grunner og.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #37 Skrevet 21. august 2013 Jeg takler ikke røyk, men snus har jeg ingen problemer med. Kysset en gutt som snuste, og merket ikke at han hadde en snus i munnen en gang! han tok den ut da. Anyway, tror mange jenter snuser for å unngå småspising? har hørt at det reduserer matlysten.eller bare at det var kult når man var ung, og nå har blitt avhengig.Anonymous poster hash: b9a50...89b Nikotintyggegummi eller nikotinplaster gir kroppen nikotin uten de andre bivirkningene. Så den begrunnelsen blir litt far out. Anonymous poster hash: 7b334...5a8 1
miramis Skrevet 21. august 2013 #38 Skrevet 21. august 2013 Du gjør sikkert en del ting som er rimelig "usexy" selv. Man får et kick av nikotin, og det hjelper godt når man er stresset (selv for de som ikke er avhengig). Syntes man bør kunne overse enkelte småting med andre, for ingen vil være din ultimate partner uansett. Blir litt for smålig å ha nikotinbruk som dumpingsgrunnlag.
Chiyo Skrevet 21. august 2013 Forfatter #39 Skrevet 21. august 2013 Du gjør sikkert en del ting som er rimelig "usexy" selv. Man får et kick av nikotin, og det hjelper godt når man er stresset (selv for de som ikke er avhengig). Syntes man bør kunne overse enkelte småting med andre, for ingen vil være din ultimate partner uansett. Blir litt for smålig å ha nikotinbruk som dumpingsgrunnlag. Jo, men jeg tror ikke jeg ville ha blitt sammen med en som brukte snus til å begynne med... så da er det vel egentlig ikke dumpingsgrunnlag. På den annen side, så tror jeg at kjærlighet er kjærlighet. Så hvis man er hodestups forelsket, så kommer ikke snus til å være i veien. Jeg tror helle at hvis jeg ble sammen med en som var avhengig av snus eller sigaretter, så hadde jeg tatt det opp, og forsøkt å støtte personen i å slutte. Det hadde vært et krav til den jeg elsket at hun måtte gi slipp på snusen, men hvis jeg var forelsket så hadde jeg nok gitt henne en sjanse.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #40 Skrevet 22. august 2013 Hvorfor snuser jeg? Jo, det er godt, beroligende (angst etter dramatisk dødsfall) og jeg er avhengig. Ikke klarer noen se det når jeg bruker snus (på høyre side) heller. Og hadde aldri kunnet gjennomføre kjedelige forelesninger uten snus, så at noen synes det er usexy bryr meg midt på ryggen. Kjæresten min snuser også, og vi var i grunn lettet begge to over at den andre også gjorde det og dermed ikke hadde noe problem med det. Kysser ofte med snus, no prob. Holder meg langt unna løssnus, det skal jeg innrømme er ekkelt. Men altså, passiv snusing er jo ikke mulig, ikke vil ånde, klær osv stinke som ved røyk, og har du lest på snusboksen? KAN være helseskadelig. Det er ikke lov å skrive det ER det, da det ikke er bevist. Leger sier snus er minst 90% bedre enn røyk. Så la de da beholde snusen så de ikke går over til røyk i stedet.Anonymous poster hash: 62845...b50 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå