Gjest trinem0r Skrevet 17. august 2013 #41 Skrevet 17. august 2013 okei. men jeg kan tydeligvis ikke gjøre noe annet enn å gå tilbake hvis jeg får feber. for de gidder jo ikke gjøre noe. prøver å holder ut til i morgen ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #42 Skrevet 17. august 2013 okei. men jeg kan tydeligvis ikke gjøre noe annet enn å gå tilbake hvis jeg får feber. for de gidder jo ikke gjøre noe. prøver å holder ut til i morgen ihvertfall Hvis du får sterkere smerter eller såpass smerter at du ikke får sove så ring dem. Du må jo få noe smertestillende så du kan ha det sånn passe greit. Anonymous poster hash: 8dd0f...faa
Gjest trinem0r Skrevet 17. august 2013 #43 Skrevet 17. august 2013 Hvis du får sterkere smerter eller såpass smerter at du ikke får sove så ring dem. Du må jo få noe smertestillende så du kan ha det sånn passe greit. Anonymous poster hash: 8dd0f...faa ja. paracet å ibux som de sier jeg skal ta, hjelper ikke. har vært veldig mye syk opp igjennom å er blitt omtrent immun mot de tablettene. må ta sånn 4 av hver hvis d skal hjelpe å det er absolutt ikke bra. får ikke paralgin forte av legen. men blir det enda verre nå så ringer jeg eller står der nede til de gir meg noe.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #44 Skrevet 17. august 2013 Siden det ikke er utslag på urinprøver, tipper jeg det er nyre/gallestein. Helt sinnsykt vondt!! 10 000 ganger verre enn å føde... Blir går det ikke over, dra på legevakta igjen og be dem sjekke for steiner, og få resept på Voltaren, det er det eneste som tar toppen av smertene. Anonymous poster hash: 19421...15c
Gjest trinem0r Skrevet 17. august 2013 #45 Skrevet 17. august 2013 huff..blir frustrert over leger her..de burde jo være kjempe nøye med å sjekke alt så de kan utelukke noe ihvertfall.. rygg og magesmerter skal man ta på alvor. nå ser jeg åssen jeg er i morra..hvis ikke jeg går til legevakten i morra så går jeg til fastlegen på mandag å da skal ho undersøke meg for jeg og alle andre i dette landet har rett på helsehjelp, det står i loven.så jeg går ikke ut derfra før de tar meg ut i håndgjern! enkelt å greit!
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #46 Skrevet 17. august 2013 HypokonderAnonymous poster hash: b6324...0df
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #47 Skrevet 17. august 2013 har forresten også tissa 5 ganger fra klokka 10 til nå Gjør det vondt eller svir når du tisser? Uansett kan det være nyrebekkenbetennelse. Da må du til legevakt.Anonymous poster hash: 61e6d...973
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #48 Skrevet 17. august 2013 ja. paracet å ibux som de sier jeg skal ta, hjelper ikke. har vært veldig mye syk opp igjennom å er blitt omtrent immun mot de tablettene. må ta sånn 4 av hver hvis d skal hjelpe å det er absolutt ikke bra. får ikke paralgin forte av legen. men blir det enda verre nå så ringer jeg eller står der nede til de gir meg noe. De gidder ikke utrede deg og ikke engang gi smertestillende? Hadde stått på krava. Man ahr rett til nødvendig og forsvarlig helsehjelp i flg pasientrettighetsloven. Det gjelder også lindring av sterke smerter (sånne at man ligger og vrir seg og tårene spretter). Voltaren sammen med paracet pleier å hjelpe. Evt pinex forte, ja...Anonymous poster hash: 61e6d...973
Gjest trinem0r Skrevet 18. august 2013 #49 Skrevet 18. august 2013 HypokonderAnonymous poster hash: b6324...0df ååja...jammen det er jo godt du kjenner meg så godt å vet hvor jeg har vondt da eller?? idiot
Gjest trinem0r Skrevet 18. august 2013 #50 Skrevet 18. august 2013 Gjør det vondt eller svir når du tisser? Uansett kan det være nyrebekkenbetennelse. Da må du til legevakt.Anonymous poster hash: 61e6d...973 nei det gjør ikke vondt å tisse
Gjest trinem0r Skrevet 18. august 2013 #51 Skrevet 18. august 2013 De gidder ikke utrede deg og ikke engang gi smertestillende? Hadde stått på krava. Man ahr rett til nødvendig og forsvarlig helsehjelp i flg pasientrettighetsloven. Det gjelder også lindring av sterke smerter (sånne at man ligger og vrir seg og tårene spretter). Voltaren sammen med paracet pleier å hjelpe. Evt pinex forte, ja...Anonymous poster hash: 61e6d...973 ja det har du helt rett i at man har. det er fortsatt ikke gått over så de er nødt til å undersøke mer for noe er det jo tydeligvis.
Gjest trinem0r Skrevet 18. august 2013 #52 Skrevet 18. august 2013 Gjør det vondt eller svir når du tisser? Uansett kan det være nyrebekkenbetennelse. Da må du til legevakt.Anonymous poster hash: 61e6d...973 jeg foreslo nyrebekkenbetennelse men da sa de nei de trodde ikke det var det fordi det kom av en urinveisinfeksjon som har spredd seg... å jeg har ikke hatt urinveisinfeksjon på over to år
Gjest Lady Isabelle Skrevet 21. august 2013 #53 Skrevet 21. august 2013 jeg foreslo nyrebekkenbetennelse men da sa de nei de trodde ikke det var det fordi det kom av en urinveisinfeksjon som har spredd seg... å jeg har ikke hatt urinveisinfeksjon på over to år Håper det går bra med deg nå og at legen hjalp deg. Siden vi er så nygjerrige her inne, håper jeg du vil oppdatere oss, hvis du er istand til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå