Gå til innhold

voooondt....


Fremhevede innlegg

Gjest trinem0r
Skrevet

okei. men jeg kan tydeligvis ikke gjøre noe annet enn å gå tilbake hvis jeg får feber. for de gidder jo ikke gjøre noe. prøver å holder ut til i morgen ihvertfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okei. men jeg kan tydeligvis ikke gjøre noe annet enn å gå tilbake hvis jeg får feber. for de gidder jo ikke gjøre noe. prøver å holder ut til i morgen ihvertfall

Hvis du får sterkere smerter eller såpass smerter at du ikke får sove så ring dem. Du må jo få noe smertestillende så du kan ha det sånn passe greit.

Anonymous poster hash: 8dd0f...faa

Gjest trinem0r
Skrevet

Hvis du får sterkere smerter eller såpass smerter at du ikke får sove så ring dem. Du må jo få noe smertestillende så du kan ha det sånn passe greit.

Anonymous poster hash: 8dd0f...faa

ja. paracet å ibux som de sier jeg skal ta, hjelper ikke. har vært veldig mye syk opp igjennom å er blitt omtrent immun mot de tablettene. må ta sånn 4 av hver hvis d skal hjelpe å det er absolutt ikke bra. får ikke paralgin forte av legen. men blir det enda verre nå så ringer jeg eller står der nede til de gir meg noe.

Skrevet

Siden det ikke er utslag på urinprøver, tipper jeg det er nyre/gallestein.

Helt sinnsykt vondt!! 10 000 ganger verre enn å føde...

Blir går det ikke over, dra på legevakta igjen og be dem sjekke for steiner, og få resept på Voltaren, det er det eneste som tar toppen av smertene.



Anonymous poster hash: 19421...15c
Gjest trinem0r
Skrevet

huff..blir frustrert over leger her..de burde jo være kjempe nøye med å sjekke alt så de kan utelukke noe ihvertfall.. rygg og magesmerter skal man ta på alvor.

nå ser jeg åssen jeg er i morra..hvis ikke jeg går til legevakten i morra så går jeg til fastlegen på mandag å da skal ho undersøke meg for jeg og alle andre i dette landet har rett på helsehjelp, det står i loven.så jeg går ikke ut derfra før de tar meg ut i håndgjern! enkelt å greit!

Skrevet

Hypokonder

Anonymous poster hash: b6324...0df

Skrevet

har forresten også tissa 5 ganger fra klokka 10 til nå

Gjør det vondt eller svir når du tisser? Uansett kan det være nyrebekkenbetennelse. Da må du til legevakt.

Anonymous poster hash: 61e6d...973

Skrevet

ja. paracet å ibux som de sier jeg skal ta, hjelper ikke. har vært veldig mye syk opp igjennom å er blitt omtrent immun mot de tablettene. må ta sånn 4 av hver hvis d skal hjelpe å det er absolutt ikke bra. får ikke paralgin forte av legen. men blir det enda verre nå så ringer jeg eller står der nede til de gir meg noe.

De gidder ikke utrede deg og ikke engang gi smertestillende? Hadde stått på krava. Man ahr rett til nødvendig og forsvarlig helsehjelp i flg pasientrettighetsloven. Det gjelder også lindring av sterke smerter (sånne at man ligger og vrir seg og tårene spretter). Voltaren sammen med paracet pleier å hjelpe. Evt pinex forte, ja...

Anonymous poster hash: 61e6d...973

Gjest trinem0r
Skrevet

Hypokonder

Anonymous poster hash: b6324...0df

ååja...jammen det er jo godt du kjenner meg så godt å vet hvor jeg har vondt da eller??

idiot

Gjest trinem0r
Skrevet

Gjør det vondt eller svir når du tisser? Uansett kan det være nyrebekkenbetennelse. Da må du til legevakt.

Anonymous poster hash: 61e6d...973

nei det gjør ikke vondt å tisse

Gjest trinem0r
Skrevet

De gidder ikke utrede deg og ikke engang gi smertestillende? Hadde stått på krava. Man ahr rett til nødvendig og forsvarlig helsehjelp i flg pasientrettighetsloven. Det gjelder også lindring av sterke smerter (sånne at man ligger og vrir seg og tårene spretter). Voltaren sammen med paracet pleier å hjelpe. Evt pinex forte, ja...

Anonymous poster hash: 61e6d...973

ja det har du helt rett i at man har. det er fortsatt ikke gått over så de er nødt til å undersøke mer for noe er det jo tydeligvis.

Gjest trinem0r
Skrevet

Gjør det vondt eller svir når du tisser? Uansett kan det være nyrebekkenbetennelse. Da må du til legevakt.

Anonymous poster hash: 61e6d...973

jeg foreslo nyrebekkenbetennelse men da sa de nei de trodde ikke det var det fordi det kom av en urinveisinfeksjon som har spredd seg... å jeg har ikke hatt urinveisinfeksjon på over to år

Gjest Lady Isabelle
Skrevet

jeg foreslo nyrebekkenbetennelse men da sa de nei de trodde ikke det var det fordi det kom av en urinveisinfeksjon som har spredd seg... å jeg har ikke hatt urinveisinfeksjon på over to år

Håper det går bra med deg nå og at legen hjalp deg. Siden vi er så nygjerrige her inne, håper jeg du vil oppdatere oss, hvis du er istand til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...