Gjest trinem0r Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Hei. jeg våknet i natt med kjempevondt i korsryggen også går det fram mot magen og stikker til av å til i magen i tillegg. også begynner jeg plutselig å svimle av å til. ja jeg er fullstendig klar over at ikke dere kan vite hva det er å at jeg burde gå til legen..men hva TROR dere det er?
Gjest trinem0r Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 hadde vært veldig glad hvis noen gidder å svare meg
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Høres ut som mine menssmerter, men da ville du jo hatt mens i tillegg. Nyrebekkenbetennelse? Eller 'bare' kink i ryggen Har du ringt legen? Anonymous poster hash: baa63...e36
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Plutselig kjempevondt i mage/rygg bør man alltid dra til lege med. Anonymous poster hash: 587e5...b11
Gjest trinem0r Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 det gjør vondt i korsryggen og i magen helt nede også plutselig stikker det i sidene på magen. vondt i hodet også blir jeg plutselig svimmel fra tid til annen. var hos legen nå nettopp men det var det ikke no svar å få i grunn...=/
Gjest trinem0r Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 har forresten også tissa 5 ganger fra klokka 10 til nå
Gjest trinem0r Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 ingen flere som har noen erfaringer eller meninger å dele?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Gravid? Anonymous poster hash: 23725...38a
Gjest trinem0r Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 Gravid? Anonymous poster hash: 23725...38a tok en test i dag i tilfelle men den var negativ.
Gjest Lady Isabelle Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 Det kan være urinveisinfeksjon siden du har tisset så mye. Ta med urinprøve til legetimen
Gjest trinem0r Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 Det kan være urinveisinfeksjon siden du har tisset så mye. Ta med urinprøve til legetimen nei det er ikke det. hatt det utrolig mange ganger før så vet åssen det føles.
Pseudonym Skrevet 16. august 2013 #14 Skrevet 16. august 2013 Jeg tenkte også nyrebekkenbetennelse. Har du feber?
Gjest trinem0r Skrevet 16. august 2013 #15 Skrevet 16. august 2013 Jeg tenkte også nyrebekkenbetennelse. Har du feber? hmm merkelig ikke legen tenkte på det=/ nei ikke som jeg vet ihvertfall
Pseudonym Skrevet 16. august 2013 #16 Skrevet 16. august 2013 Kan du ikke ringe legevakten og høre? Leger kan også ta feil (ikke at jeg sier at jeg har rett. Ikke er jeg lege heller)
Sugerøret Skrevet 16. august 2013 #17 Skrevet 16. august 2013 Vi kan jo sitte og gjette oss grønne. Kom deg til lege ! Og god bedring!
Pseudonym Skrevet 16. august 2013 #18 Skrevet 16. august 2013 Nerve i klem? oppdater oss gjerne på hva legene finner ut av
Gjest trinem0r Skrevet 16. august 2013 #19 Skrevet 16. august 2013 jeg føler at hver gang jeg har vært på legevakta så betaler jeg får ingenting..har ingen positive opplevelser derfra enda så vet ikke helt om det er noe vits men samtidig orker jeg ikke en søvnløs natt til. huff...føler meg helt utslått. må nesten bare se hva jeg gjør. men tusen takk for alle svar uansett, skal oppdatere hvis det skjer noe mer.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #20 Skrevet 16. august 2013 Om du har vært mye plaga med urinveisinfeksjon tidligere så ble mistanken min om nyrebekkenbetennelse sterkere gitt - og det er ikke til å spøke med. Har du sjekka temperaturen din? Det kan være litt lumsk, og en får ikke nødvendigvis symptomer på uvi. Ble det tatt blodprøve og urinprøve av deg? Anonymous poster hash: baa63...e36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå