Gå til innhold

voooondt....


Fremhevede innlegg

Gjest trinem0r
Skrevet

Hei. jeg våknet i natt med kjempevondt i korsryggen også går det fram mot magen og stikker til av å til i magen i tillegg. også begynner jeg plutselig å svimle av å til.

ja jeg er fullstendig klar over at ikke dere kan vite hva det er å at jeg burde gå til legen..men hva TROR dere det er?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest trinem0r
Skrevet

hadde vært veldig glad hvis noen gidder å svare meg

Skrevet

Høres ut som mine menssmerter, men da ville du jo hatt mens i tillegg.

Nyrebekkenbetennelse?

Eller 'bare' kink i ryggen :)

Har du ringt legen? :)



Anonymous poster hash: baa63...e36
Skrevet

Plutselig kjempevondt i mage/rygg bør man alltid dra til lege med.



Anonymous poster hash: 587e5...b11
Gjest trinem0r
Skrevet

det gjør vondt i korsryggen og i magen helt nede også plutselig stikker det i sidene på magen. vondt i hodet også blir jeg plutselig svimmel fra tid til annen. var hos legen nå nettopp men det var det ikke no svar å få i grunn...=/

Gjest trinem0r
Skrevet

har forresten også tissa 5 ganger fra klokka 10 til nå

Gjest trinem0r
Skrevet

ingen flere som har noen erfaringer eller meninger å dele?

Skrevet

Gravid?



Anonymous poster hash: 23725...38a
Gjest trinem0r
Skrevet

Gravid?

Anonymous poster hash: 23725...38a

tok en test i dag i tilfelle men den var negativ.

Gjest Lady Isabelle
Skrevet

Det kan være urinveisinfeksjon siden du har tisset så mye. Ta med urinprøve til legetimen

Gjest trinem0r
Skrevet

Det kan være urinveisinfeksjon siden du har tisset så mye. Ta med urinprøve til legetimen

nei det er ikke det. hatt det utrolig mange ganger før så vet åssen det føles.

Skrevet

Jeg tenkte også nyrebekkenbetennelse. Har du feber?

Gjest trinem0r
Skrevet

Jeg tenkte også nyrebekkenbetennelse. Har du feber?

hmm merkelig ikke legen tenkte på det=/ nei ikke som jeg vet ihvertfall

Skrevet

Kan du ikke ringe legevakten og høre? Leger kan også ta feil (ikke at jeg sier at jeg har rett. Ikke er jeg lege heller)

Skrevet

Vi kan jo sitte og gjette oss grønne.

Kom deg til lege ! Og god bedring!

Skrevet

Nerve i klem? oppdater oss gjerne på hva legene finner ut av

Gjest trinem0r
Skrevet

jeg føler at hver gang jeg har vært på legevakta så betaler jeg får ingenting..har ingen positive opplevelser derfra enda så vet ikke helt om det er noe vits men samtidig orker jeg ikke en søvnløs natt til. huff...føler meg helt utslått. må nesten bare se hva jeg gjør. men tusen takk for alle svar uansett, skal oppdatere hvis det skjer noe mer.

Skrevet

Om du har vært mye plaga med urinveisinfeksjon tidligere så ble mistanken min om nyrebekkenbetennelse sterkere gitt - og det er ikke til å spøke med. Har du sjekka temperaturen din?

Det kan være litt lumsk, og en får ikke nødvendigvis symptomer på uvi.

Ble det tatt blodprøve og urinprøve av deg?



Anonymous poster hash: baa63...e36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...