Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så får man labbli å vise sin legning utad da. Det er jo faktisk ikke verre enn det.

Gidder du å fjerne tickeren din og alle innleggene dine på bryllupsforumet? Jeg føler nemlig at jeg får legningen din trykket opp i trynet. Takk så mye.:)

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Gjest Kaptein Kuk
Skrevet

I Russland er det nå ulovlig med homofil propaganda (hva nå enn det er). I den siste tiden har det vært en rekke protester mot dette, og det har blitt snakket om boikott av OL i 2014. I disse dager er det som kjent VM i friidrett i Moskva, og i dag var det to svenske deltakere som protesterte mot loven på sin måte: De lakkerte neglene sine i regnbuens farger. Denne protesten likte den russiske gullvinneren i stavsprang, Jelena Isinbajeva, dårlig. I følge henne er russerne normale folk hvor gutter og jenter lever sammen.

Hva synes man så om denne nye loven til Russland?

http://www.vg.no/sport/friidrett/artikkel.php?artid=10106074

http://www.vg.no/sport/friidrett/artikkel.php?artid=10106093

Jeg synes det er forfriskende å se det politisk korrekte svenske folkehjemmet i møte med et Russland upåvirket av 68'ernes herjinger.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er forfriskende å se det politisk korrekte svenske folkehjemmet i møte med et Russland upåvirket av 68'ernes herjinger.

Det syns jeg også. Og jeg blir fylt av takknemlighet til den generasjonen og utviklingen de trakk i gang i vesten. Og jeg syns synd på russerne som fortsatt befinner seg moralsk, etisk og rettighetsmessig på omtrent samme sted som under Stalin.

• Liker 1
Gjest Kaptein Kuk
Skrevet

Det syns jeg også. Og jeg blir fylt av takknemlighet til den generasjonen og utviklingen de trakk i gang i vesten. Og jeg syns synd på russerne som fortsatt befinner seg moralsk, etisk og rettighetsmessig på omtrent samme sted som under Stalin.

Så er det jo også det faktum, at den politisk korrekte regla ikke fungerer i Russland, som er forfriskende. Trenger jeg å minne deg om hvor rasistisk du fremstår?

• Liker 3
Skrevet

Gidder du å fjerne tickeren din og alle innleggene dine på bryllupsforumet? Jeg føler nemlig at jeg får legningen din trykket opp i trynet. Takk så mye. :)

Du velger selv å være på KG. Du er ikke nødt. Dessuten kan du stille inn sånn at du slipper å se tickere, og bryllupsforumet behøver du strengt tatt ikke gå på. Oppsøker du det må du faktisk forvente at folk snakker bryllup, noen mer enn andre.

• Liker 2
Skrevet

Hææ? sammenligner du en seksuell legning noen er født med med "tanker og holdninger" "være religiøs" og "være i mot abort". Homofili er IKKE noe man velger. Du bør snarest låne en bok på biblioteket om homofili, det er skremmende at du vet så lite.

Anonymous poster hash: 6fc3c...c2c

He he min bestevenninne er gift med en kvinne. Som jeg har sagt mange ganger, ,jeg har ikke noe problem med hvilket hull folk putter tingene sine inn i, men jeg ser ikke behovet for å stadig fortelle andre hvilket hull mann velger.

• Liker 3
Skrevet

Så får man labbli å vise sin legning utad da. Det er jo faktisk ikke verre enn det.

Vel, du gjør det, men mener samtidig at man ikke skal gjøre det. Hvorfor skal du kunne trykke din seksualitet på andre, mens homofile ikke kan gjøre det?

• Liker 3
Skrevet

Jeg er fra Russland. Jeg vet nok mye mer enn du vet om hva som skjer i Russland!

Anonymous poster hash: 6c1be...8fa

Kanskje du da kunne tenke deg å forklare hva som menes med homofil reklame? Og samtidig si noe om hvordan denne nye loven påvirker homofile i Russland?

Skrevet

Vel, du gjør det, men mener samtidig at man ikke skal gjøre det. Hvorfor skal du kunne trykke din seksualitet på andre, mens homofile ikke kan gjøre det?

Jeg forholder meg til sånn verden er. Jeg kan fint vise min legning uten å bli overfalt. Andre ting jeg har lyst til kan jeg ikke gjøre, fordi det vil støte andre. Da lar jeg vær. Forhold deg til hvordan verden er. Simple as that.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er lesbisk, født slik også faktisk. Jeg prøvde lenge å overbevise meg selv om at jeg kunne bli hetero om jeg bare fant riktig mann, det kunne vel ikke være så vanskelig?
Jeg prøvde, men til min store fortvilelse gikk det ikke. Jeg måtte bare bite i det sure eplet og stå for min legning.
Men det betyr jo ikke at jeg har behov for å "trykke det i trynet" på folk. Men jeg vil heller ikke kjeppjages om jeg går hånd i hånd med min samboer, hvorfor skal jeg ikke det når dere heterofile kan gjøre det?
Hva seksuell aktivitet angår, er det selvsagt noe vi holder for oss selv...vi legger oss ikke på gata og fingrer hverandre så alle skal få med seg at vi er lesbiske!

Som homofil, nå kan jeg bare snakke for meg selv her, ønsker jeg å leve på lik linje med heterofile. Jeg ønsker at det ikke er noen sak i det hele tatt...homo, hetero..whatever. Jeg ønsker det skal bli sett på som like normalt som det å være hetrerofil, FOR DET ER DET FAKTISK!!!
Det er bare noen jævla uvitende idioter som en gang i tiden fikk for seg at det var en uting som måtte forbys.
Men det er normalt blant dyr, det er normalt blant mennesker...

At folk er homofobe er homofobenes problem, at Russland dessverre ikke har kommet lenger er også trist. Men alle kan ikke like alt heller. Det jeg derimot reagerer på når det gjelder denne loven, er at den strider mot menneskerettighetene.
Denne gang angår det tilfeldigvis homofili. Det hadde jo vært like ille om det gjaldt hudfarge f.eks.

Som at mørkhuda ikke kunne deltatt i ol eller vært en del av samfunnet på lik linje med det hvite folk.

Folk er folk, uansett farge eller legning, og like normalt er det å være mørkhusa som hvit, homo som hetero.

Men når det gjelder homofile har noen dessverre en større trang til å poengtere det enn andre og det er dessverre de som blir mest lagt merke til og "ødelegger" for oss som bare vil leve våre kjedelige A4 liv på lik linje med heterofile.
For all del, bra å være stolt av hva en er altså...men heterofile poengterer jo ikke at de er hetero hele tiden...

Anonymous poster hash: ac8e6...b0c
  • Liker 3
Skrevet

Folk er folk, uansett farge eller legning, og like normalt er det å være mørkhusa som hvit, homo som hetero.

Men når det gjelder homofile har noen dessverre en større trang til å poengtere det enn andre og det er dessverre de som blir mest lagt merke til og "ødelegger" for oss som bare vil leve våre kjedelige A4 liv på lik linje med heterofile.
For all del, bra å være stolt av hva en er altså...men heterofile poengterer jo ikke at de er hetero hele tiden...

Anonymous poster hash: ac8e6...b0c

Jeg kunne ikke vært mer enig :)

• Liker 1
Skrevet

Du velger selv å være på KG. Du er ikke nødt. Dessuten kan du stille inn sånn at du slipper å se tickere, og bryllupsforumet behøver du strengt tatt ikke gå på. Oppsøker du det må du faktisk forvente at folk snakker bryllup, noen mer enn andre.

Du var ikke nødt til å se på sportsarrangementer eller lese nyheter om denne hendelsen heller.

Vennligst fjern tickeren din, jeg er mot ekteskap og blir kvalm av å se den!

• Liker 7
Gjest gjest17
Skrevet

He he min bestevenninne er gift med en kvinne. Som jeg har sagt mange ganger, ,jeg har ikke noe problem med hvilket hull folk putter tingene sine inn i, men jeg ser ikke behovet for å stadig fortelle andre hvilket hull mann velger.

Saken er vel ikke det at man forteller hvilket hull man putter tingen sin i, men heller det at andre hele tiden skal fortelle deg at hullet er feil.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forholder meg til sånn verden er. Jeg kan fint vise min legning uten å bli overfalt. Andre ting jeg har lyst til kan jeg ikke gjøre, fordi det vil støte andre. Da lar jeg vær. Forhold deg til hvordan verden er. Simple as that.

Siden din legning ikke fører til negative reaksjoner fra andre, så skal du fint kunne tasse rundt og trykke i andres ansikt hvilke ting du liker å ha i ditt (dine) hull?

Skal si du er heldig som kan vandre på denne jord og ikke være redd for å dele livet mitt med den du elsker. Det må føles godt å samtidig mene at andre ikke skal kunne ta del i den samme gleden og tryggheten.

Skrevet

Så er det jo også det faktum, at den politisk korrekte regla ikke fungerer i Russland, som er forfriskende. Trenger jeg å minne deg om hvor rasistisk du fremstår?

Jeg tror du må forklare hvordan det å ta til orde for at folk skal kunne slippe diskriminering og forfølgelse på noen måte kan være rasistisk. Hvis du vil være så vennlig. Du kommer ikke til å klare det, selvsagt, men jeg kommer til å få meg en god latter, og det ser jeg frem til.

• Liker 2
Skrevet

Hvis alle hadde den innstillingen ville slaveri fortsatt vært vanlig. "All that is necessary for evil to triumph is for good men to do nothing" (et sitat fra en russisk film).

Anonymous poster hash: 9f2d2...88a

• Liker 6
Skrevet

Du var ikke nødt til å se på sportsarrangementer eller lese nyheter om denne hendelsen heller.

Vennligst fjern tickeren din, jeg er mot ekteskap og blir kvalm av å se den!

happy ? :)

Skrevet

Pingle.

Damned if you do, damned if you don`t..... :fnise:

Gjest Arbeider
Skrevet (endret)

Hvorfor skal man prøve å få flest mulig til å bli homofile? Russland sliter allerede med minkende befolkning. Det er forbud mot homsepropaganda ikke homofili.

Endret av Arbeider
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...