Gå til innhold

fant ikke noe svar på akkurat dette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt litt lange sykluser det siste halåret. fra 28-29 til 33-35 dagers syklus. 35 dagers syklus de siste 2 mnd.. Har utifra dette, tenkt at eggløsning er 14 dager før dag 35, men har ikke funnet noe eggløsningslim, hadde alltid dette på dag 14 når jeg hadde 28 dagers syklus. Men så ista kjente jeg at jeg ble KJEMPE våt der nede når jeg var ute å gikk. Da jeg kom hjem sjekket jeg om det kanskje kunne være et lite håp om eggløsningslim (har jo ikke sett noe til dette på flere måneder og dermed trodd at jeg ikke hadde eggløsning lenger. Men i dag har jeg det altså, og jeg er bare på dag 13 i syklusen og det er jo 22 dager til neste mens? Er det noe galt når man har så langt mellomrom fra eggløsning til mens? kan det by på problemer med tanke på graviditet?? KAN jo håpe at mensen kommer på dag 28 som tidligere da.. håpe håpe :)



Anonymous poster hash: 46eac...bcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hatt slimet, men har bare merket på meg at jeg har eggløsning pga blaut i trusa, mer som vann. Aldri sett slimet... Bare mye som ligner på vann på en måte. Kjente meg våtere i vagina.

Hvis du vil gravid, og har nettopp startet, så anbefaler jeg deg å drite i "regler" som 14 dager her og der.

Ha sex annenhver dag, fra mens slutt til mens eventuelt kommer/ikke kommer.

Nå er ikke 33 dager så veldig lenge, min var på 31 dager, og det er ikke alle som har 28 dager.

Det skal lengre sykluser til for at det gir problemer med å bli gravid.

Prøv i noen mnd annenhver dag.



Anonymous poster hash: 3e52d...bd6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Takk for svar :) det beroliger. er så redd noe skal være galt med meg. Men det er jo ingen grunn til å tro det føre man har prøvd en stund. Prøver å fortelle dette til meg selv, men ossen er det ikke da? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd akkurat det samme som deg. Syklusen min etter SA i mars har vært svært ustabil, og jeg har ikke klart å kjenne igjen eggløsning lengre. De siste syklusene mine har vært 69 - 49 - 40. Men denne gangen fikk jeg "vondt" i eggstokkene, kjente slim og fikk sopp. Men dette var også tidlig i forhold til hvordan mine tidligere sykluser i år.

Krysser fingrene for at vi begge kjente riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...