Gå til innhold

Hva skulle du ønske at du aldri hadde sett på internett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menmenmen...!!? Hvordan kommer dere innpå slike sider?!?! Jeg hører om ting, sånn som Two girls and a cup, men jeg kunne da aldri finne på å klikke meg innpå! Og disse sidene dere refererer til er da ikke slike sider man "uheldigvis" kommer innom?

Eller er jeg helt urgammeldags?!

Mulig det.... O.o

Noen venner linker og så er man veldig nysgjerrig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg blir dårlig bare av å lese denne tråden. Så mye sykt, så mange jævlige onde mennesker som burde vært kjølhalt og flådd levende som straff for å mishandle barn og dyr. Drittmennesker.

Anonymous poster hash: 5d7bb...315

Og sånn apropos: jeg kommer IKKE til å åpne noen av linkene, eller sjekke det ut på nettet. Og generelt har jeg som et prinsipp om å ALDRI gå inn på nettsider eller videoer der jeg skjønner avskyelige ting skjer, ikke fordi jeg blir regelrett kvalm av sånne videoer osv, men fordi det er totalt uaktuelt å bidra til å klikkertallene går opp og med det bidra til å øke trafikken til disse jævlene, og jo mer klikk og økt trafikk, jo MER lidelser blir det ut av det, fordi de da drar ut og leter opp flere ofre å knuse, flere dyr å torturere for å tilfredsstille "besøkende" og med tiden blir det gjerne verre ting de finner på.

Noe å tenke på dere idioter som søker opp slikt?

Anonymous poster hash: 5d7bb...315

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blue Waffle: Har aldri sett bildet, men vet sånn ca hva det dreier seg om. Hvor jævlig er den?

Et svar tidligere i tråden, det er visstnok mennesker som har som fetish å knuse egne kjønnsorganer.

Anonymous poster hash: 5d7bb...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du i den da?

Fordi jeg synes det på en måte er litt fasinerende hva folk rundt meg fasineres av. Selv om jeg selv ikke har samme fasinasjon som dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sånn apropos: jeg kommer IKKE til å åpne noen av linkene, eller sjekke det ut på nettet. Og generelt har jeg som et prinsipp om å ALDRI gå inn på nettsider eller videoer der jeg skjønner avskyelige ting skjer, ikke fordi jeg blir regelrett kvalm av sånne videoer osv, men fordi det er totalt uaktuelt å bidra til å klikkertallene går opp og med det bidra til å øke trafikken til disse jævlene, og jo mer klikk og økt trafikk, jo MER lidelser blir det ut av det, fordi de da drar ut og leter opp flere ofre å knuse, flere dyr å torturere for å tilfredsstille "besøkende" og med tiden blir det gjerne verre ting de finner på.

Noe å tenke på dere idioter som søker opp slikt?

Dette er egentlig bare tull, for det første så er de aller fleste kriminelle som får sine videoer lekket i fengsel, videoer er tross alt gull verdt for etterforskere, og i en del litt mer korrupte land så lekker politibetjenter materialet (som var tilfellet vedrørende "dnepropetvrosk-maniacs" videoen). Videre så lastes det meste opp av større sider som liveleak, bestgore osv som drives på lovlig vis av folk som ikke er innblandet i kriminell virksomhet.

Endret av meh
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Fordi jeg synes det på en måte er litt fasinerende hva folk rundt meg fasineres av. Selv om jeg selv ikke har samme fasinasjon som dem.

Skjønner den faktisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler deg vågal så skriv "blue waffel" i google, trykk på "Jeg prøver lykken".

Heldige deg!



Anonymous poster hash: 8587b...382
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et svar tidligere i tråden, det er visstnok mennesker som har som fetish å knuse egne kjønnsorganer.

Anonymous poster hash: 5d7bb...315

Opsann, leste innlegget om igjen, misforstod litt der. Vedkommende skrev også om noe annet (om en video med folk som knuste egne kjønnsorganer) OG Blue Waffel...

Og da lurer jeg egentlig på hva det dreier seg om? Og NEI, jeg søker ikke på nettet!

Anonymous poster hash: 5d7bb...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett mange av de filmene det snakkes om i denne tråden, og angrer spesielt mye på den med hæler og kattunge og kaninunge. Helt vannvittig jævlig.

Noe av det verste er likevel videoer fra slakterier. Det behøver ikke være så veldig uvanlig heller, en helt alminnelig arbeidsag på et slakteri er nok til å gi meg mareritt i ukesvis.

Den eneste fordelen med tilgjengeligheten av jævlige videoklipp er at det skapes bevissthet rundt ting som tidligere ble forbigått i stillhet. Hun kattungetråkkedama ble for eksempel gitt sparken og fryst ut av familien sin. Mange har snudd ryggen til pelsindustrien, og flere forstår at kjøttindustrien ikke er som i Tine-reklamen.

Det at folk driter på hverandre skader i grunnen ikke så mange andre enn dem selv, så det får de gjerne holde på med. (Selv om jeg helst ikke vil se det)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest badeand1

Ser litt ut som en maltraktert fitte med noe blålig hud og sikkert noen sykdommer. Personen sprer beina så du ser rett inn i hele herligheten :P - Blue waffle.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke noe på linken?

Åh, det var fordi det var apostrofer med i linken. Det ville ikke KG registrere som link.

Her er den på ny, ikke som klikkbar: wiki.answers.com/Q/What_is_a_'Blue_Waffle'

Anonymous poster hash: 8587b...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyremisshandlinger, bilder av dyretesting, slanger, og mark som spiser på døde kropper.

Endret av Fågel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...