Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #302 Skrevet 16. juni 2004 Ivar Hoff Score: 6% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen?
Gjest Fighter Skrevet 16. juni 2004 #303 Skrevet 16. juni 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/06/29/372448.html
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 #304 Skrevet 16. juni 2004 1.) Dersom du spiser noe og ingen ser det, har det ingen kalorier. 2.) Dersom du drikker en lettbrus sammen med en sjokoladeplate, vil kaloriene i sjokoladeplaten bli nullet ut av lettbrusen. 3.) Dersom du spiser sammen med andre, teller bare de kaloriene som du spiser mer enn dem. 4.) Mat som inntas for medisinske formål (som f.eks. karsk, solbærtoddy, varm sjokolade, rødvin, cognac etc) teller ALDRI. 5.) Jo mer du feter opp de som til daglig er rundt deg, desto tynnere virker du selv. 6.) Mat (f.eks. popkorn, peanøtter, brus, sjokolade og drops) som inntas som en del av underholdningen ved å se på film eller video eller høre på musikk, inneholder ikke kalorier fordi de ikke inntas som mat eller føde, men som en del av en underholdning. 7.) Kakestykker og småkaker inneholder ikke noe fett dersom de brytes opp og spises bit for bit, fordi fettet fordamper når de brytes opp. 8.) Alt som slikkes fra kniver, slikkepotter eller skjeer mens du lager mat, inneholder ikke kalorier fordi det er et ledd i mattilberedelsen. 9.) Mat med samme farge har samme kaloriinnhold (f. eks. tomater og jordbærsyltetøy, sopp og hvit sjokolade). 10.) Mat som er frosset inneholder ikke kalorier, fordi kalorier er en varmeenhet.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #305 Skrevet 16. juni 2004 Blessings "Forget about the days when it's been cloudy, but don't forget your hours in the sun. Forget about the times you've been defeated, but don't forget the victories you've won. Forget about the mistakes that you can't change now, but don't forget the lessons. Forget about the misfortunes you've encountered, but don't forget the times your luck has turned. Forget about the days when you've been lonely, but don't forget the friendly smiles you've seen...... Forget about the plans that didn't seem to work out right, but don't forget to always have a dream."
Octavia Skrevet 16. juni 2004 #306 Skrevet 16. juni 2004 Her kommer en oppskrift på juicekake, den er knallgo, og blir aldri tørr. 4 egg 6dl sukker 300 g smelta smør 7dl hvetemel 5ts bakepulver 8ts vaniljesukker 3dl appelsinjuice Egg og sukker piskes til eggedosis ha i resten Steikes 175 grader i ca 1/2 time Glasur: 400g melis 4ss smør smeltes 8ss juice 2-3ss vaniljesukker.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #309 Skrevet 16. juni 2004 "]http://members.lycos.nl/dayley/newpage24.h...ml
Gjest Muslingen Skrevet 16. juni 2004 #310 Skrevet 16. juni 2004 Til min kjære ektemann Mel.: Musevisa Min kjære, snille ektemann, ka har vi funnet på - tenk at vi har gifta oss - ja kordan vil det gå? Æ skjelver littegrann - å æ synes det e rart, men at vi to får det bra ilag, ja det e helt klart! Heisan, hoppsan, fallerallera- innerst i mitt hjerte e æ hoppanes glad! Vennskap ble til kjærlighet, da tenkte æ som så: Han e nettopp mannen som æ har venta på! Da somla æ vel ikke, æ spurte med en gang: Vil du gifte dæ med mæ? Da ska du få en sang! Heisan, hoppsan, falleralerra, idag vi feirer bryllup for æ snakka jo så bra! Vi nu vårt hjem skal bygge, det går fort i svingan her! Nån sjansa må man ta når man har hverandre kjær. På troskap vi bygger en kjærlighetens bro På flørt kan man slett ikke bygge og bo Heisan, hoppsan og fallerallera, innerst i mitt hjerte e æ hoppanes glad! Ja, kjære gode mannen min hvis du vil være grei - så love æ å ikke bruke kjevlet mitt på deg! Da skal det bare være til å lage kaker med, og du skal få så mange som du bare kan få ned! Heisan, hoppsan, fallerallera, og nytrukket kaffe skal du også selvsagt ha! Men hender det seg slik at vi krangler littegrann, da må vi ta oss sammen, å heller syng en sang. Vi vet jo innerst inne at vår kjærlighet e stor Da e det ingen sak å synge fint i kor! Heisann, hoppsann, fallerallera - ja, kjære mannen min vi skal nok sikkert få det bra!
Gjest 1111 Skrevet 16. juni 2004 #312 Skrevet 16. juni 2004 Fettfattig sjokoladekake 2 egg 300 g sukker 250 g squash 300 g hvetemel 4 ts bakepulver 2 dl skummetmelk 5 ss kakao 2 ts vaniljesukker Pisk egg og sukker luftig. Riv squashen og vend inn i eggemassen. Mel, bakepulver, kakao og vaniljesukker blandes sammen og vend i deigen vekselsvis med melken. Hell massen i en langpanne på 20x30 cm og stek på 200 grader i ca. 30 minutter. (redigert oppkrifter igjen ser jeg)
Gjest 1111 Skrevet 17. juni 2004 #315 Skrevet 17. juni 2004 Du kommer ut som... DU ER EN SUPER VENN! Jukset du? Enten så vil du være en veldig god venn, ellers så er du en super venn som absolutt er verd å ta vare på! Sånne som deg vokser ikke på trær! Du har god kontakt med dine nære venner og dere holder sammen i tykt og tynt. Det som er ekstra gledelig er at når du er en så god venn er det oftest gjensidig. Like barn leker best! Du er en stø person som også er trygg å støtte seg til...!
Gjest Otilie Skrevet 17. juni 2004 #316 Skrevet 17. juni 2004 DU ER EN SUPER VENN! Jukset du? Enten så vil du være en veldig god venn, ellers så er du en super venn som absolutt er verd å ta vare på! Sånne som deg vokser ikke på trær! Du har god kontakt med dine nære venner og dere holder sammen i tykt og tynt. Det som er ekstra gledelig er at når du er en så god venn er det oftest gjensidig. Like barn leker best! Du er en stø person som også er trygg å støtte seg til...!
Gjest 1111 Skrevet 17. juni 2004 #317 Skrevet 17. juni 2004 http://gymguiden.no/artikkel_head.asp?a_id=16 (koffein er ikke vanndrivende likevel)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå