Gå til innhold

Kan man bli "vid" , løs nedentil av å ha hatt velutstyrte menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått meg ny kjæreste, og jeg skjønner nå at jeg har vært ekstremt "heldig" eller hva jeg skal si med de mennene jeg har hatt tidligere hva størrelse angår. Alle har hatt store og tykke peniser. Jeg har hatt mye sex med min nye kjæreste , og må innrønne at han er på langt nær så tykk som mine tidligere partnere. Den er normalt lang, men tynn.Jeg kjente det da jeg tok den i hånden at dette var en størrelse jeg ikke er vant til. Det har gått fint , og han kommer inne i meg både bakfra og i misjonærstillingen. Jeg føler at penis er inne i meg , men ikke den fylden og smerten som tidligere. Jeg så jo med egne øyne at den var tynn, men er så bekymret for at mine tidligere partnere har gjort med videre. Jeg har ikke født barn. Er han for litne og tynn for meg, eller er det håp når han klarer å komem inne i meg? Ja, jeg gjør knipeøvleser , så teenger ikke noen tips om det. Det var en rar følelse å ha en annen størrelse penis inne i meg. Dette er til både menn og kvinner, hva tror dere? Hadde dere menn kunnevært sammen med meg? Selv om jeg ikke kjenner denne fylden så mye med denen penisen? Andre damer som har vært borti det samme?



Anonymous poster hash: 50b0c...853
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehm....jeg vil si det skal MYE og MANGE til for at du skal bli større der nede.
Nå har jeg hørt "gud, du er trang", til de fleste jeg har ligget med, foruten et par. Disse har da hatt lange og tynne. Så tror heller det går på det at mannen er tynnere og ikke klarer og fylle opp?

Men jeg er da heller ingen vaginga ekspert, så ikke lett og si....



Anonymous poster hash: 1a4ad...c91
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en tilvenningssak - som det alltid er når man bytter partner. Med denne partneren vil du kanskje måtte være mer aktiv ift. å bruke underlivsmusklene når han er inne i deg, slik at du klemmer rundt ham. Det vil nok gjøre opplevelsen bedre for dere begge. Nå har ikke jeg hatt veldig store menn, men jeg ser for meg at hvis man har en som er så stor at han må jobbe litt for å komme inn, så venner man seg av med å stramme underlivsmusklene noe særlig under samleie...?



Anonymous poster hash: 82dab...4d5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp fått meg ny kjæreste, og jeg skjønner nå at jeg har vært ekstremt "heldig" eller hva jeg skal si med de mennene jeg har hatt tidligere hva størrelse angår. Alle har hatt store og tykke peniser. Jeg har hatt mye sex med min nye kjæreste , og må innrønne at han er på langt nær så tykk som mine tidligere partnere. Den er normalt lang, men tynn.Jeg kjente det da jeg tok den i hånden at dette var en størrelse jeg ikke er vant til. Det har gått fint , og han kommer inne i meg både bakfra og i misjonærstillingen. Jeg føler at penis er inne i meg , men ikke den fylden og smerten som tidligere. Jeg så jo med egne øyne at den var tynn, men er så bekymret for at mine tidligere partnere har gjort med videre. Jeg har ikke født barn. Er han for litne og tynn for meg, eller er det håp når han klarer å komem inne i meg? Ja, jeg gjør knipeøvleser , så teenger ikke noen tips om det. Det var en rar følelse å ha en annen størrelse penis inne i meg. Dette er til både menn og kvinner, hva tror dere? Hadde dere menn kunnevært sammen med meg? Selv om jeg ikke kjenner denne fylden så mye med denen penisen? Andre damer som har vært borti det samme?

Anonymous poster hash: 50b0c...853

Dette er nok n tilvenningssak ja. Har selv litt større og må jobbe mer med noe ann andre for å komme. Jeg har også vært sammen med en dame som hadde 2 barn og måtte jobbe for å få orgasme inne i henne fordi det ikke ble den friksjonen som måtte til. Alt funker hvis man bare vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...