Gå til innhold

Sex for første gang med ny partner - hvordan var det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en litt uerfaren jente. Har hatt partner tidligere, men det er slutt mellom oss.

Nå har jeg hatt god kontakt med en flott mann over en stund. Det bærer sakte men sikkert mot sengen. Jeg er nervøs, men samtidig spent.

Er det noen som kan fortelle meg hvordan det var for dere med ny partner? Var det rart? Bare godt? Flaut?

Jeg ser det for meg i hodet igjen og igjen, men aner virkelig ikke hvordan det fungerer med ny mann. Føler meg litt "ung og dum"...



Anonymous poster hash: f43d0...f2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også litt uerfaren (har hatt 1 sexpartner før han jeg dater nå, og jeg datet han forrige i 7 mnd), men første gangen med ny partner var egentlig helt greit. Ingen av oss var nervøse, for han skulle sove over uansett, og så ble det bare sånn. Det var jo ikke helt supert første gang, men nå er sexen ganske så fantastisk.

Du må bare slutte å tenke på det, slutt å tenk at du kommer til å være flau og så tar du det bare som det kommer. Når det skjer så bare gjør du det som du føler er naturlig for deg og slapp av :)



Anonymous poster hash: 0dbba...000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ble en ONS, og noe av det verste sexen jeg har vært borti! Men alt i alt tror jeg det hjalp at det var så dårlig, fordi før var jeg litt nervøs overfor det å få ny partner. Jeg hadde til da kun vært med min eks som var min første, og var skikkelig usikker på hvordan det ville gå.

Så etter den elendige ONS traff jeg en kjekk mann som det gikk mye bedre med :) Du må nesten bare hoppe i det!



Anonymous poster hash: 290e4...d2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Bare er så skummelt.. ikke mest fordi jeg er ukomfortabel med meg selv.. men fordi det ligger mye følelser der. Man ønsker det skal være slik og sånn.. ja.. du vet sikkert :D



Anonymous poster hash: f43d0...f2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt sex på over et år (og han var av relativt liten størrelse), så jeg var dritnervøs når jeg visste at det gikk mot sex med han jeg dater nå.

Jeg er i tillegg veldig trang og han var...større enn gjennomsnittet. Vi tok oss god tid, "varmet opp" i mange timer først og selv med god oppvarming var det vondt. 2.gangen gikk hakket bedre og 3.gangen gikk så det suste.

Han innrømte etterpå at han hadde hatt skikkelig prestasjonsangst fordi han synes jeg er så vanvittig fantastisk, så tror ikke du skal bekymre deg :)



Anonymous poster hash: 349ed...d25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle til sengs med min flotte mann, var jeg 35 år og ganske usikker på hvordan det kom til å være, hadde ikke vært i forhold på 3 år og bare hatt noen elskere innimellom som jeg ikke hadde så mye prestasjonsangst ovenfor og dessuten hadde vi som oftest tatt oss en del rødvin eller pils dør vi hoppet i halmen, siden jeg ikke tok det så alvorlig med dem.

Vel... Da jeg, klinkende edru, lå der og klinte med mannen og ble mer og mer nevrotisk over hva vi skulle gjøre videre, ramlet det ut av meg: Vet du, jeg vet ikke hvordan man har sex når man er edru lenger!

... Og han svarte, jaja.. jeg vet, det er sånn jeg også har det, med et knis. Og det tok liksom brodden av det og løsnet litt opp i stemningen, så vi ble enige om at vi nok måtte øve oss mye i fremtiden - og så hadde vi fantastisk, deilig,litt rar og knisete sex.

Anonymous poster hash: 3ead7...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.....og så fikk han litt problemer med å få til å holdemereksjonen oppe, pga prestasjonsangst, men det jobbet vi oss fint ut av. Han sa det var fordi jeg betydde så mye for ham. Etter den første uka, var det no problem! Vi jobbet oss ut av det.

Anonymous poster hash: 3ead7...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært sammen med en fyr før han jeg er sammen med nå.

og første gangen jeg hadde sex med han jeg er sammen med nå, var bare helt MAGISK.

Beste sexen jeg noen gang har hatt.



Anonymous poster hash: cb2eb...fb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir magisk her og :) Ville vært helt perfekt!

Men tror det blir litt rart



Anonymous poster hash: f43d0...f2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå er du i en helt annen aldergruppe enn meg, TS, men om dere begge klarer å hive forventninger og krav til både den andre og til dere selv lang pokker i vold. Være bare mennesker, være interessert i og nysgjerrige på hverandre, tørre å åpne opp og komme hverandre i møte mentalt, bruke den tiden som kan være god å ha;

Så blir det ikke pinlig... det blir ikke flaut.. det blir ikke 'rart'... det blir bare godt, godt, godt... for dere begge.

Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når man ligger der og koser.. er det sånn at han spør om får trenge inn, eller skjer det helt automatisk?



Anonymous poster hash: f43d0...f2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...