Mann 42 Skrevet 11. august 2013 #41 Skrevet 11. august 2013 Ånei? Hvor ofte blir brukere som skriver gode saklige innlegg og som er her for diskusjon "stalket"? Det ser vi aldri.Anonymous poster hash: 6be53...62e Vel, jeg liker å tenke at jeg er relativt saklig, og jeg blir stalket rett som det er. Hvor GODE innleggene er, kan man saktens diskutere (og det gjør "man" ofte så til de grader) men stalket blir jeg. Ikke at jeg bryr meg nevneverdig om det.
Gjest Bond Skrevet 11. august 2013 #42 Skrevet 11. august 2013 Tråden ryddet for spekulasjoner. Bond, adm
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #43 Skrevet 11. august 2013 Åååå! Jeg blir bestandig så nysgjerrig på hvilke spekulasjoner som er blitt ryddet bort Anonymous poster hash: 0c521...314 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #44 Skrevet 11. august 2013 Jeg liker mange av brukerne og derfor husker jeg hva de har skrevet i tidligere tråder. Det er de som skriver bra, er interessante eller skiller seg ut på en måte. De jeg liker rett og slett Anonymous poster hash: 0c521...314
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå