AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #61 Skrevet 9. august 2013 Når jeg var 15-16 arrangerte jeg helgeturer på hytte med speidere i 10-års alderen, og var ansvarlig voksen for dem. Mange helikopter-foreldre i denne tråden gitt.... Anonymous poster hash: 2c916...d18 1
Gjest Maman Skrevet 10. august 2013 #62 Skrevet 10. august 2013 Når jeg var 15-16 arrangerte jeg helgeturer på hytte med speidere i 10-års alderen, og var ansvarlig voksen for dem. Mange helikopter-foreldre i denne tråden gitt.... Anonymous poster hash: 2c916...d18 Det kommer mine til å få lov til også. Men de får ikke lov til å være alene en hel uke som 13-åringer. Vet selv hvor naiv - og oppfinnsom - jeg var på den tiden.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #63 Skrevet 10. august 2013 Jaja, det er tydelig forskjell på folk. Her er vi noen foreldre som er i beredskap i helgen når jentene våre på 16 skal ha en jentekveld. Grunnen til at vi er i beredskap er at en gang tidligere når denne jenta var alene hjemme, kom det mange eldre ungdom som egentlig ikke skulle komme. Foreldrene er bortreist for helgen, å det er ingen som ser til de som er hjemme alene. Jentene er inneforstått med at vi kommer innom, å at de skal svare om noen av oss ringer. Tror også de ser på det som en trygghet, for de vet at de kan ringe oss hvis det skulle oppstå situasjoner som de syns er ubehagelig. Anonymous poster hash: 9e1c9...11a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå