Gå til innhold

Den medium'e snapchat-tråden

Gjest Rossin

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest DoubleOh

La til et tilfeldig utvalg folk fra de første og siste sidene i tråden. Får dere invitasjon fra et kallenavn som kan minne om et pynteplagg av motsatt type av mitt avatarbilde trenger dere ikke være redd. Ingen penis bilder herfra, bare mye annet daglig drit.

Lar være å poste kallenavnet for å slippe unna søkbarheten, men om det skulle være av interesse for noen er jeg bare en pm unna.

Endret av DoubleOh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

En eller annen pikk, er det ikke?

Er vel ikke en sånn tror jeg, men sånn generelt sett, lønner det seg for menn å holde seg unna dette her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin

Er vel ikke en sånn tror jeg, men sånn generelt sett, lønner det seg for menn å holde seg unna dette her?

Jeg skjønner ikke helt hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva du mener.

Jeg lurer på om han har gjort seg fortjent til å bli kalt "pikk", eller om det er fordi han har en.

Tenker litt på å prøve ut snapchat og dele brukeren min her, men er litt usikker på hvordan den virker og om det er lurt å dele brukeren her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jo ingenting om du deler nicket ditt her såfremt du har ingen planer om å sende rundt bilder av pikken din med sleezy sjekketriks.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Gjør jo ingenting om du deler nicket ditt her såfremt du har ingen planer om å sende rundt bilder av pikken din med sleezy sjekketriks.

Æsj liker du ikke det altså, det var det jeg hadde planer om da.. :danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj liker du ikke det altså, det var det jeg hadde planer om da.. :danse::danse:

Så du er ikke en av de som har gjort det alt, altså? :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin

Jeg lurer på om han har gjort seg fortjent til å bli kalt "pikk", eller om det er fordi han har en.

Tja, begge deler? Når du legger ut en "my story" av pikken din, hvor du etterlyser kåte damer, så er du jo strengt tatt redusert til beskrivelsen "pikk". Og ja...det er jo fordi du har en pikk.

Tenker litt på å prøve ut snapchat og dele brukeren min her, men er litt usikker på hvordan den virker og om det er lurt å dele brukeren her.

Kjør på. Hva har du å tape?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en legger ut navnet sitt her så hvemsomhelst kan se det så vil det nødvendigvis dukke opp en pikk eller to. Ta det som et lite eventyr! :ler:

Når det er sagt er det nærmeste jeg har kommet en pikk vært det samme "håndkle rundt livet"-selfien annenhver dag i ei uke. Da er til og med pikk mer spennende ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rossin

Når en legger ut navnet sitt her så hvemsomhelst kan se det så vil det nødvendigvis dukke opp en pikk eller to. Ta det som et lite eventyr! :ler:

Når det er sagt er det nærmeste jeg har kommet en pikk vært det samme "håndkle rundt livet"-selfien annenhver dag i ei uke. Da er til og med pikk mer spennende ...

Fiksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiksa.

Awesome. Imponerende var den. Blir hønebilde tilbake om litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...