Gå til innhold

Den medium'e snapchat-tråden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg spurte og han har visst ikke bruker her. Han leste sikkert på forumet og bestemte seg for å prøve og sjekke damer herfra på snapchat. Han leter visst etter damer som er eldre enn han :ler:

Jeg fikk nettopp info om han skulle i dusjen og det fulgte en halv penis med på kjøpet... Hadde tenkt til å si jeg var mye eldre enn han og fryktelig uinteressert, men får vel heller si jeg er 15 da :fnise:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk nettopp info om han skulle i dusjen og det fulgte en halv penis med på kjøpet... Hadde tenkt til å si jeg var mye eldre enn han og fryktelig uinteressert, men får vel heller si jeg er 15 da :fnise:

Multitasker da.. Jeg fikk det samme :P Han har visstnok dame også.. Stakkars :P

Skrevet

Multitasker da.. Jeg fikk det samme :P Han har visstnok dame også.. Stakkars :P

Du kasta fra deg alt, tok toget til Oslo og ble med eller? :P

• Liker 1
Skrevet

Du kasta fra deg alt, tok toget til Oslo og ble med eller? :P

Hehe jajøss klart det :P Eller ikke.. x) Han prøver intenst på å få meg til å sende diverse bilder.. Men han får kattebilder, smokkebilder, tilogmed bilder av forlovelsesringen min. Ta et hint liksom :P

• Liker 1
Skrevet

Hehe jajøss klart det :P Eller ikke.. x) Han prøver intenst på å få meg til å sende diverse bilder.. Men han får kattebilder, smokkebilder, tilogmed bilder av forlovelsesringen min. Ta et hint liksom :P

Akkurat det hadde jeg tenkt til også! HaHa :P

Skrevet

Haha, jeg fikk det jeg også :daane: alltid stas å få bilder av en halv penis fra guttevalper :fnise:

Jah, han er nok hvertfall 18 :D

Skrevet

Akkurat det hadde jeg tenkt til også! HaHa :P

Heh.. Sendte pizzabilde og jaggu fikk jeg et pizzabilde tilbake en time seinere.. Syns litt synd på denna dama, hvis det er sant at han har :P

Skrevet

Heh.. Sendte pizzabilde og jaggu fikk jeg et pizzabilde tilbake en time seinere.. Syns litt synd på denna dama, hvis det er sant at han har :P

Jeg har sendt bilde av hunden min liksom, hva får han til å tru at jeg vil se pikken hans i gjengjeld? :P

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Hunden <3

ooh, snapchat har oppdatert seg. Mye enklere å skrive tekst nå :D Også virker det som at teksten kan være bittelitt lenger? :klo:

Skrevet

Hunden <3

ooh, snapchat har oppdatert seg. Mye enklere å skrive tekst nå :D Også virker det som at teksten kan være bittelitt lenger? :klo:

Snø <3 HaHa! Glemte ta bilde og skrive det, hadde planer om det når jeg kom meg ut :P

Skrevet

Jeg har sendt bilde av hunden min liksom, hva får han til å tru at jeg vil se pikken hans i gjengjeld? :P

Tja si det.. Du får spørre han :P

Skrevet

Noen herfra som er Maliiin etterfulgt av noen tall?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Da har jeg fått meg snapchat som Lillesiren:) Har null erfaring med snapchat, så vet ikke helt hva som er normen å sende, men tar gjerne imot:)

Skrevet

Liker den nye oppdateringen til SC! MYE bedre frontkamera!

Skrevet

Liker den nye oppdateringen til SC! MYE bedre frontkamera!

Da får jeg også oppdatere da :)

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hvem er majusbonus?

Heter fortsatt herrheftig, hvis noen vil ha snappene mine (har ikke hatt nett på tlf på 3 dager)

Skrevet

Hvem er majusbonus?

Heter fortsatt herrheftig, hvis noen vil ha snappene mine (har ikke hatt nett på tlf på 3 dager)

La deg nettopp til - jeg er anettebraten :)

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Å så deilig. Jeg kan skrive uten at den første bokstaven i hvert ord blir stor. :skya:

Gjest badeand1
Skrevet

Å så deilig. Jeg kan skrive uten at den første bokstaven i hvert ord blir stor. :skya:

Det ble jeg sinnsykt glad for :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...