Stormborn Skrevet 22. februar 2014 #421 Del Skrevet 22. februar 2014 Im bored... Smartblondine på snap. Klarer meg fint uten penisbilder. Tror jeg har hatt deg der før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolzor Skrevet 21. mai 2014 #422 Del Skrevet 21. mai 2014 20 år gammel mann, i forsvaret. chrisk93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lennhy Skrevet 22. mai 2014 #423 Del Skrevet 22. mai 2014 Lennhy, bombe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DoubleOh Skrevet 23. mai 2014 #424 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) La til et tilfeldig utvalg folk fra de første og siste sidene i tråden. Får dere invitasjon fra et kallenavn som kan minne om et pynteplagg av motsatt type av mitt avatarbilde trenger dere ikke være redd. Ingen penis bilder herfra, bare mye annet daglig drit. Lar være å poste kallenavnet for å slippe unna søkbarheten, men om det skulle være av interesse for noen er jeg bare en pm unna. Endret 24. mai 2014 av DoubleOh 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiilS Skrevet 10. juli 2014 #425 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Nope Endret 6. mai 2017 av LiilS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. juli 2014 #426 Del Skrevet 11. juli 2014 Hvem er Eiriksmestad forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 11. juli 2014 #427 Del Skrevet 11. juli 2014 Hvem er Eiriksmestad forresten? En eller annen pikk, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 12. juli 2014 #428 Del Skrevet 12. juli 2014 Flere som beskjed om å gjøre lexso2 kåt igår eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 12. juli 2014 #429 Del Skrevet 12. juli 2014 En eller annen pikk, er det ikke? Er vel ikke en sånn tror jeg, men sånn generelt sett, lønner det seg for menn å holde seg unna dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 12. juli 2014 #430 Del Skrevet 12. juli 2014 Er vel ikke en sånn tror jeg, men sånn generelt sett, lønner det seg for menn å holde seg unna dette her? Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 13. juli 2014 #431 Del Skrevet 13. juli 2014 Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Jeg lurer på om han har gjort seg fortjent til å bli kalt "pikk", eller om det er fordi han har en. Tenker litt på å prøve ut snapchat og dele brukeren min her, men er litt usikker på hvordan den virker og om det er lurt å dele brukeren her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. juli 2014 #432 Del Skrevet 13. juli 2014 Gjør jo ingenting om du deler nicket ditt her såfremt du har ingen planer om å sende rundt bilder av pikken din med sleezy sjekketriks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. juli 2014 #433 Del Skrevet 13. juli 2014 Gjør jo ingenting om du deler nicket ditt her såfremt du har ingen planer om å sende rundt bilder av pikken din med sleezy sjekketriks. Æsj liker du ikke det altså, det var det jeg hadde planer om da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. juli 2014 #434 Del Skrevet 13. juli 2014 Æsj liker du ikke det altså, det var det jeg hadde planer om da.. Så du er ikke en av de som har gjort det alt, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 13. juli 2014 #435 Del Skrevet 13. juli 2014 Jeg lurer på om han har gjort seg fortjent til å bli kalt "pikk", eller om det er fordi han har en. Tja, begge deler? Når du legger ut en "my story" av pikken din, hvor du etterlyser kåte damer, så er du jo strengt tatt redusert til beskrivelsen "pikk". Og ja...det er jo fordi du har en pikk. Tenker litt på å prøve ut snapchat og dele brukeren min her, men er litt usikker på hvordan den virker og om det er lurt å dele brukeren her. Kjør på. Hva har du å tape? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 13. juli 2014 #436 Del Skrevet 13. juli 2014 Når en legger ut navnet sitt her så hvemsomhelst kan se det så vil det nødvendigvis dukke opp en pikk eller to. Ta det som et lite eventyr! Når det er sagt er det nærmeste jeg har kommet en pikk vært det samme "håndkle rundt livet"-selfien annenhver dag i ei uke. Da er til og med pikk mer spennende ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 13. juli 2014 #437 Del Skrevet 13. juli 2014 Når en legger ut navnet sitt her så hvemsomhelst kan se det så vil det nødvendigvis dukke opp en pikk eller to. Ta det som et lite eventyr! Når det er sagt er det nærmeste jeg har kommet en pikk vært det samme "håndkle rundt livet"-selfien annenhver dag i ei uke. Da er til og med pikk mer spennende ... Fiksa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 13. juli 2014 #438 Del Skrevet 13. juli 2014 Fiksa. Awesome. Imponerende var den. Blir hønebilde tilbake om litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 13. juli 2014 #439 Del Skrevet 13. juli 2014 Awesome. Imponerende var den. Blir hønebilde tilbake om litt! Lekker fjærkledd liten sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. juli 2014 #440 Del Skrevet 13. juli 2014 Så du er ikke en av de som har gjort det alt, altså? Nei hadde tenkt det, men nå tør jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå