Gå til innhold

Den medium'e snapchat-tråden

Gjest Rossin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Får damene mange penisbilder..?

Fått ett.. Personen ble blokkert og slettet med en gang ^^ Gud veit hvem det var.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et fra en jeg ikke visste hvem var. Svarte med penis tilbake og da ble det stilt gitt ^^

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikki09

kven er "erikhygs"?

Jeg spurte og han har visst ikke bruker her. Han leste sikkert på forumet og bestemte seg for å prøve og sjekke damer herfra på snapchat. Han leter visst etter damer som er eldre enn han :ler:

Endret av Nikki09
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte og han har visst ikke bruker her. Han leste sikkert på forumet og bestemte seg for å prøve og sjekke damer herfra på snapchat. Han leter visst etter damer som er eldre enn han :ler:

Heheh jeg spurte hvor gammel han var.. Han sa det kommer ann på om jeg foretrekker yngre eller eldre.. Jeg sa jeg foretrekker forloveden min jeg :D Han er hvertfall yngre enn 21 da, om noen er interessert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Bare du i tråden som har fått flere enn ett. Er det fordi du ikke sletter de som sender?

.

eg sletter og sletter. den funksjonen funkar visstnok ikkje på min snap..trur du eg likar å motta stive kukar frå framande mannfolk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:balltre:

som om du hadde likt musebilete frå framande kvinner :P

Han hadde garantert blitt lei seg hvis KG-kvinnene hadde nisendt musebilder på snapchat, stakkar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Han hadde garantert blitt lei seg hvis KG-kvinnene hadde nisendt musebilder på snapchat, stakkar :fnise:

likar ikkje å gjera folk lei seg så eg droppar det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått fra to forskjellige! Slettet og blokket de! Ikke hadde de fine peniser heller 👎😩
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...