Gjest badeand1 Skrevet 7. november 2013 #361 Del Skrevet 7. november 2013 kven er "erikhygs"? Lurer jeg på og >< Tror jeg skal sette snapchat "privat" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. november 2013 #362 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Får damene mange penisbilder..? Fått ett.. Personen ble blokkert og slettet med en gang ^^ Gud veit hvem det var. Endret 7. november 2013 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 7. november 2013 #363 Del Skrevet 7. november 2013 Får damene mange penisbilder..? Fikk et fra en jeg ikke visste hvem var. Svarte med penis tilbake og da ble det stilt gitt ^^ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. november 2013 #364 Del Skrevet 7. november 2013 "Erik fra oslo" hvis det sier deg noe var ikke så hjelpsomt for min del sa meg ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 7. november 2013 #365 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) kven er "erikhygs"? Jeg spurte og han har visst ikke bruker her. Han leste sikkert på forumet og bestemte seg for å prøve og sjekke damer herfra på snapchat. Han leter visst etter damer som er eldre enn han Endret 7. november 2013 av Nikki09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåball Skrevet 7. november 2013 #366 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg spurte og han har visst ikke bruker her. Han leste sikkert på forumet og bestemte seg for å prøve og sjekke damer herfra på snapchat. Han leter visst etter damer som er eldre enn han Heheh jeg spurte hvor gammel han var.. Han sa det kommer ann på om jeg foretrekker yngre eller eldre.. Jeg sa jeg foretrekker forloveden min jeg :D Han er hvertfall yngre enn 21 da, om noen er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 7. november 2013 #367 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) - Endret 3. august 2015 av Nikki09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåball Skrevet 7. november 2013 #368 Del Skrevet 7. november 2013 Han skrev at han var snaaart (veldig viktig med snart, tydeligvis) 18 Fikk bare svar at han var 17 jeg ;o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. november 2013 #369 Del Skrevet 7. november 2013 Får damene mange penisbilder..? ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 7. november 2013 #370 Del Skrevet 7. november 2013 ja..... Bare du i tråden som har fått flere enn ett. Er det fordi du ikke sletter de som sender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 7. november 2013 #371 Del Skrevet 7. november 2013 Vil også leke pikk eller pung på snapchat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. november 2013 #372 Del Skrevet 7. november 2013 Bare du i tråden som har fått flere enn ett. Er det fordi du ikke sletter de som sender? . eg sletter og sletter. den funksjonen funkar visstnok ikkje på min snap..trur du eg likar å motta stive kukar frå framande mannfolk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. november 2013 #373 Del Skrevet 7. november 2013 Tror faktisk han penisgutten var fra spania elns. Rare greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 7. november 2013 #374 Del Skrevet 7. november 2013 Vil også leke pikk eller pung på snapchat vi kan byttesende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 7. november 2013 #375 Del Skrevet 7. november 2013 trur du eg likar å motta stive kukar frå framande mannfolk? ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. november 2013 #376 Del Skrevet 7. november 2013 ja som om du hadde likt musebilete frå framande kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 7. november 2013 #377 Del Skrevet 7. november 2013 som om du hadde likt musebilete frå framande kvinner Han hadde garantert blitt lei seg hvis KG-kvinnene hadde nisendt musebilder på snapchat, stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. november 2013 #378 Del Skrevet 7. november 2013 Han hadde garantert blitt lei seg hvis KG-kvinnene hadde nisendt musebilder på snapchat, stakkar likar ikkje å gjera folk lei seg så eg droppar det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chremiil Skrevet 7. november 2013 #379 Del Skrevet 7. november 2013 Får damene mange penisbilder..? har fått fra to forskjellige! Slettet og blokket de! Ikke hadde de fine peniser heller 👎😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 7. november 2013 #380 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Hahaha, feil tråd gitt :D Endret 7. november 2013 av Guybrush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå