Singha Skrevet 4. november 2013 #341 Del Skrevet 4. november 2013 Mener du at han diskriminerer meg? Han kan jo ikke vite hvilken vei jeg svinger. Hva om jeg hadde satt pris på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 4. november 2013 #342 Del Skrevet 4. november 2013 Du har rett. Da veit jeg virkelig ikke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 4. november 2013 #343 Del Skrevet 4. november 2013 Mener du at han diskriminerer meg? Han kan jo ikke vite hvilken vei jeg svinger. Hva om jeg hadde satt pris på dem? Om du føler deg utenfor kan jeg sende bilde av penisen min min til deg, men tror hverken ipad eller noen telefon har stor nok skjerm 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. november 2013 #344 Del Skrevet 4. november 2013 Mener du at han diskriminerer meg? Han kan jo ikke vite hvilken vei jeg svinger. Hva om jeg hadde satt pris på dem? Jaha ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 4. november 2013 #345 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Jaha ja... Skjerp deg. Han kan jo ikke vite det! Endret 4. november 2013 av Singha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 4. november 2013 #346 Del Skrevet 4. november 2013 Om du føler deg utenfor kan jeg sende bilde av penisen min min til deg, men tror hverken ipad eller noen telefon har stor nok skjerm Det går an å få snapchat på PC og TV altså. Så stor er den ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. november 2013 #347 Del Skrevet 4. november 2013 Skjerp deg. Han kan jo ikke vite det! mmm, blir no litt betenkt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chremiil Skrevet 4. november 2013 #348 Del Skrevet 4. november 2013 Dere vil ikke ha... Tro meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 5. november 2013 #349 Del Skrevet 5. november 2013 Snapchat'en min har tydeligvis hengt seg litt opp, og har sendt den samme videoen flere ganger. Den var jo særdeles kjedelig, så det var overhodet ikke meningen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 5. november 2013 #350 Del Skrevet 5. november 2013 Snapchat'en min har tydeligvis hengt seg litt opp, og har sendt den samme videoen flere ganger. Den var jo særdeles kjedelig, så det var overhodet ikke meningen Jeg ble litt forundra, tenkte du var på veldig lang tur 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 5. november 2013 #351 Del Skrevet 5. november 2013 Irriterende at jeg ikke får sett videoene til alle >< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 5. november 2013 #352 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg ble litt forundra, tenkte du var på veldig lang tur Den var ganske så kort faktisk. Og om så er at jeg var på langt tur, så ville jeg nok ikke spammet dere med det altså Får være grenser på hvor kjedelig man skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JakeGreen Skrevet 5. november 2013 #353 Del Skrevet 5. november 2013 Noen andre som får undertøysbilder av Calavi og Mortem? Hyyyysj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 5. november 2013 #354 Del Skrevet 5. november 2013 Noen andre som får undertøysbilder av Calavi og Mortem? Hyyyysj... You wish 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. november 2013 #355 Del Skrevet 6. november 2013 Haha, you wish ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JakeGreen Skrevet 6. november 2013 #356 Del Skrevet 6. november 2013 You wish Haha, you wish ja. Shhh... Visste ikke at det var hemmelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. november 2013 #357 Del Skrevet 7. november 2013 kven er "erikhygs"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 7. november 2013 #358 Del Skrevet 7. november 2013 Får damene mange penisbilder..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 7. november 2013 #359 Del Skrevet 7. november 2013 Noen andre som får undertøysbilder av Calavi og Mortem? Jeg fikk undertøysbilde idag, men det var dessverre ikke fra verken mortem eller calavi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 7. november 2013 #360 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) kven er "erikhygs"? "Erik fra oslo" hvis det sier deg noe var ikke så hjelpsomt for min del Endret 7. november 2013 av melly666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå