Gjest badeand1 Skrevet 18. oktober 2013 #301 Del Skrevet 18. oktober 2013 Kattebilder <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 18. oktober 2013 #302 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Kattebilder <3 Nå blir jeg som mamma da e-mail var noe nytt Fikk du snappen? Endret 18. oktober 2013 av missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. oktober 2013 #303 Del Skrevet 18. oktober 2013 Nå blir jeg som mamma da e-mail var noe nytt Fikk du snappen? Katt fra helvete-snappen? Ohyes Men seriøst, det bildet var skummelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 18. oktober 2013 #304 Del Skrevet 18. oktober 2013 Katt fra helvete-snappen? Ohyes Men seriøst, det bildet var skummelt.. Jepp!! Ja, hun var ikke så søt som hun pleier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lagbugdc Skrevet 18. oktober 2013 #305 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg liker å ta bilde av div ting gjennom en arbeidsdag. Add Lisjkriss. Kommer ikke på tale å sende bilde av kjønnsorgane mitt. Men et eller flere Retard/duckfaces blir det sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svante Skrevet 18. oktober 2013 #306 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg la til noen flere av dere som har lagt ut nick her. Så til dere som plutselig fikk en ny venn; eeh, hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 19. oktober 2013 #307 Del Skrevet 19. oktober 2013 Nå blir jeg som mamma da e-mail var noe nytt Fikk du snappen? Katt fra helvete-snappen? Ohyes Men seriøst, det bildet var skummelt.. What? Hvorfor fikk ikke jeg den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 19. oktober 2013 #308 Del Skrevet 19. oktober 2013 What? Hvorfor fikk ikke jeg den? Jeg sendte bare til mortem! For hun hadde det enkleste brukernavnet Du kan få du også altså, hva er brukeren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 19. oktober 2013 #309 Del Skrevet 19. oktober 2013 What? Hvorfor fikk ikke jeg den? Vær glad du ikke fikk den. Skummel som fy Men litt småsøt også da! Skremte bare livskiten ut av meg et par sekunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 19. oktober 2013 #310 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg sendte bare til mortem! For hun hadde det enkleste brukernavnet Du kan få du også altså, hva er brukeren din? anettebraten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 19. oktober 2013 #311 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg sendte bare til mortem! For hun hadde det enkleste brukernavnet Du kan få du også altså, hva er brukeren din? Hva heter du igjen? Har glemt det >< Redigerer navnene til folk, skjønner du. Sånn at jeg vet hvem de er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine89 Skrevet 19. oktober 2013 #312 Del Skrevet 19. oktober 2013 Trodde den skulle hete "Den medium'e snapchat-tråden" jeg, heheh. Men ja, jeg heter Dreamdrops på snap! Jeg er ...... Sakone Jeg er jo ikke aktiv her inne omtrent i det heletatt (snikleser litt) men jeg heter Synnikken på snapchat om noen vil ha random rare bilder fra meg *ler* NerdMedSverd der også. (se svaret til Gunfreak). Du og Sakone er jo ikke aktiv! Føler jeg snapper til en vegg. Til dere andre jeg siterte - la dere til nå. Jeg er anettebraten Tok nesten et døgn før jeg fikk rota meg til å opprette en bruker, men nå er det gjort, og navnet er altså calavi Føler jeg må advare litt da, jeg er syk og derfor vil nok ikke snapsa mine være de mest spennende. Men, jeg kommer sterkere tilbake! Added everyone here! Eg er Autofil8 for dei som måtte lure 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. oktober 2013 #313 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hva heter du igjen? Har glemt det >< Redigerer navnene til folk, skjønner du. Sånn at jeg vet hvem de er Har jo mitt ekte navn der, men har tre tall i slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. oktober 2013 #314 Del Skrevet 20. oktober 2013 Har jo mitt ekte navn der, men har tre tall i slutten Alt går i surr Men nå skal jeg huske hvem du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåball Skrevet 30. oktober 2013 #315 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg vil også være med! Heelt fersk med snap så har ingen å sende med;o Blaaball heter jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas88 Skrevet 30. oktober 2013 #316 Del Skrevet 30. oktober 2013 Legg meg til Andreas88 Mann på 25 år, Hetero Hvorfor bare ha venner og kjente på lista? Snapchat er jo nesten bygd for randoms Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 30. oktober 2013 #317 Del Skrevet 30. oktober 2013 Mitt navn er Belle-KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 31. oktober 2013 #318 Del Skrevet 31. oktober 2013 Alle som vil ha morsomme smurfebilder av meg i kveld, burde adde meg NÅ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 31. oktober 2013 #319 Del Skrevet 31. oktober 2013 Alle som vil ha morsomme smurfebilder av meg i kveld, burde adde meg NÅ! Jeg får ingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. oktober 2013 #320 Del Skrevet 31. oktober 2013 Bare som en liten advarsel.. Andreas88 tar screenshots -_- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå