Gjest ELuna Skrevet 8. august 2013 #21 Skrevet 8. august 2013 Da jeg begynte på cerazette tok det vel et halvt år før det kom så mye som en blødning, og det er ikke unormalt å omtrent miste mensen på disse Selv om cerazette er en minipille, har man har 12 timers slingringsmonn som på vanlige p-piller. Men de gangene jeg har tatt pillene til veldig ulike tider har jeg begynt å blø, så er blant annet derfor man blir anbefalt å ta de til samme tid hver dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå