ungjente96 Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Hei, hadde satt stor pris på om noen ville svare på dette for meg.. Jeg har begynt på p-pillene cerazette for en månede siden og ventet 8 dager som jeg fikk beskjed om før det var helt sikkert.. Jeg har lest og hørt mange steder at du kan miste mensen helt etter du har startet på de.. og jeg har ikke fått mensen enda! kan det være grunnen eller kan jeg være gravid? Jeg har også hatt rundt 3 dager med spotting som en del andre også har fått av disse, men det er også et tegn på graviditet ved 4 uke, og det er 4 uker siden jeg måtte ta angrepille.. jeg er livredd for å være gravid, og føler magen er rar... hjeelp! noen med erfaring?
lillemeg90 Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Gå å ta en graviditestest imorgen:) så får du svar! Hvor mange dager er det siden mensen skulle kommet? Cerazette er vel minipille, har du tatt den til samme tid hver dag?
Paddeline Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Jeg mistet mensen helt med Cerazette... Men som de skriver; Ta en test, lettere er det ikke
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Det kan være begge deler. Du burde ta en test for å være sikker. Anonymous poster hash: 9dc5b...101
ungjente96 Skrevet 7. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2013 Gå å ta en graviditestest imorgen:) så får du svar! Hvor mange dager er det siden mensen skulle kommet? Cerazette er vel minipille, har du tatt den til samme tid hver dag? Jeg har null kroner nå, så må vente til helgen.. men ja det er en minipille og ja tar den til nøyaktig samme tid hver dag..
ungjente96 Skrevet 7. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2013 Det er vel ikke krise om jeg venter til helgen ?
ungjente96 Skrevet 7. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2013 Jeg har null kroner nå, så må vente til helgen.. men ja det er en minipille og ja tar den til nøyaktig samme tid hver dag.. og den skulle kommet for 4 dager siden ca..
Pearl2.0 Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Det går fint å vente til helgen. Jeg tipper du ikke er gravid, men at kroppen reagerer på de nye pillene på en måte som kan virke annerledes for deg Lykke til!
ungjente96 Skrevet 7. august 2013 Forfatter #11 Skrevet 7. august 2013 Det går fint å vente til helgen. Jeg tipper du ikke er gravid, men at kroppen reagerer på de nye pillene på en måte som kan virke annerledes for deg Lykke til! Okei, tusentakk
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 Det er så mye rart som kan skje med piller og mensen, så ta en test du :- ) Anonymous poster hash: 9213a...adb
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 Jeg har null kroner nå, så må vente til helgen.. men ja det er en minipille og ja tar den til nøyaktig samme tid hver dag.. Burde ikke graviditetstest være gratis for unge under 20 år? Anonymous poster hash: 9213a...adb 1
ungjente96 Skrevet 7. august 2013 Forfatter #14 Skrevet 7. august 2013 Burde ikke graviditetstest være gratis for unge under 20 år? Anonymous poster hash: 9213a...adb Jeg har fått beskjed av alle jeg har snakket med om at det er ikke gratis uansett om du går til helsestasjonen, hvertfall ikke her jeg bor.. Dumt..
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Litt OT men, det er ikke slik at Cerazette må taes til samme tid hver dag. Fra pakningsvedlegget: "Hvis du er mindre enn 12 timer for sent ute med å ta en tablett, opprettholdes likevel den preventive sikkerheten til Cerazette." Anonymous poster hash: 9dc5b...101
ungjente96 Skrevet 7. august 2013 Forfatter #16 Skrevet 7. august 2013 Litt OT men, det er ikke slik at Cerazette må taes til samme tid hver dag. Fra pakningsvedlegget: "Hvis du er mindre enn 12 timer for sent ute med å ta en tablett, opprettholdes likevel den preventive sikkerheten til Cerazette." Anonymous poster hash: 9dc5b...101 Vet det, men tar den til samme tid for det er lettere og gir bedre resultat (fikk jeg beskjed om)
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Vet det, men tar den til samme tid for det er lettere og gir bedre resultat (fikk jeg beskjed om) Ja det er jeg enig i! Anonymous poster hash: 9dc5b...101
lillemeg90 Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Det er vel ikke krise om jeg venter til helgen ? Det går nok helt fint! du er nok ikke gravid, men greit å være helt sikker:) lykke til!Litt OT men, det er ikke slik at Cerazette må taes til samme tid hver dag. Fra pakningsvedlegget: "Hvis du er mindre enn 12 timer for sent ute med å ta en tablett, opprettholdes likevel den preventive sikkerheten til Cerazette." Anonymous poster hash: 9dc5b...101 Åå, ok:) når jeg gikk på den for norn år sden husker jeg at jeg fikk beskjed om at det har viktg a den ble tatt til samme tid. Men det er noen år siden, så ting kan jo forandre seg:)
ungjente96 Skrevet 7. august 2013 Forfatter #19 Skrevet 7. august 2013 Det går nok helt fint! du er nok ikke gravid, men greit å være helt sikker:) lykke til! Åå, ok:) når jeg gikk på den for norn år sden husker jeg at jeg fikk beskjed om at det har viktg a den ble tatt til samme tid. Men det er noen år siden, så ting kan jo forandre seg:) Det er viktig, jeg er 17år og begynte på dem for 1månede siden, jeg fikk beskjed om det hehe
Missy1 Skrevet 8. august 2013 #20 Skrevet 8. august 2013 På Amathea kan du få tatt graviditetstest gratis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå