Gå til innhold

Rare retter man lager kun til seg selv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pommes frites dyppes i vaniljeis! Gash, det er såååååå godt!!!

Størstejenta mi elsker pommes frites dyppet i milkshake......sikkert noe av samme smaken som når du dypper den i is:)

(skal innrømme at jeg ikke har smakt det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SweetSunshine

Størstejenta mi elsker pommes frites dyppet i milkshake......sikkert noe av samme smaken som når du dypper den i is:)

Åååh! Det er flere av oss! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg legger på meg 100 kg bare av å lese alt dette! Haha.

Regner med at jeg også har noen sånne retter som er helt på trynet, men kommer ikke på dem i farta..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh... det elsket jeg når jeg var yngre :fnise::laugh:

Anonymous poster hash: 80be3...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg sverget til en "aperitif" som besto av en tynn agurkskive, en liten dråpe nutella eller annet sjokolade/nøttepålegg på, dekket med en skive ost. Der og da syntes jeg det hørtes fælt ut, men når jeg tenker meg om så tror jeg det kan være en god kombo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Ei venninne av meg sverget til en "aperitif" som besto av en tynn agurkskive, en liten dråpe nutella eller annet sjokolade/nøttepålegg på, dekket med en skive ost. Der og da syntes jeg det hørtes fælt ut, men når jeg tenker meg om så tror jeg det kan være en god kombo.

Det der er faktisk godt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat rart, men jeg synes det er godt!

Koker ris.

Skjærer kyllinfilet i strimler, steker i panna med salt og pepper.

Skjærer opp purreløk og hiver det i panna sammen med kyllingen, og øser på med soyasaus (i stekepanna).

Heller risen over i panna, mixer, og spiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en rett jeg har prøvd, men det passer inn her og jeg kommer nok til å prøve det en gang i løpet av høsten (til det rette tv-programmet ;) ): Fiskepinner med vaniljesaus!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp::lol:

Dette er ikke en rett jeg har prøvd, men det passer inn her og jeg kommer nok til å prøve det en gang i løpet av høsten (til det rette tv-programmet ;) ): Fiskepinner med vaniljesaus!!

Det er mye bedre enn man skulle tro! Go for it :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 506de...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppkutta fersk sjampingjong som jeg først strør salt over, venter en liten stund om spiser med et laaaaasss av kestjup, gjerne en halv flaske. Eller gulrøtter med ketsjup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: det gjør mine håpefulle og! Frister ikke meg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg er alene, men bare noen få ganger i året, lager jeg stekte maiskolber med utilgivelige mengder smør og salt på. Elsker det!

Hver gang jeg lager gulrotkake må jeg alltid lage nesten dobbel porsjon kremost frosting. Jeg spiser resten av frostingen med en skje. Har av og til bær på.

Den siste der er jeg utrolig flau over! Gjør det KUN når jeg er sikker på at jeg kommer til å være alene noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig veldig mye av det som blir postet her er veldig normalt, og ikke rart i det hele tatt.... Men det sier kanskje en del om mine matvaner :fnise:

Er nok litt rar jeg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mens jeg ikke fatter at folk vil straffe seg selv med å spise disse vanvittige tingene, og det til alt overmål når de er alene. :eeeh.

Når man spiser alene fortjener man noe ekstra godt og flott! Ikke noe sammenrasket og lett frastøtende.

Anonymous poster hash: 541c9...6f8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med normalt mener jeg ymse pastaretter, toast osv.. IKKE pommesfrites med is og sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Hvit ris med bearnaisesaus og grillkrydder.

Kan sikkert spise en kilo ris på den måten.

Og hvordan kunne jeg glemme cornflakes med massive mengder o'boy på.

Butikken neste!

Endret av Emmanuelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte frastøtende mat, men jeg kan godt spise ymse frokostblandinger til alle måltider. Ikek noe jeg serverer når jeg har gjester :laugh:

Favoritten er å blande ulike varianter sammen. Jeg syns f.eks frosties, sånne sjokoladeflak, honeycorn, cornflakes OG musli sammen utgjør et komplett måltid :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...