Gå til innhold

Rare retter man lager kun til seg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan fort varme opp en halv boks med bønner og spise helt for seg selv og så spiser jeg mye tortillalefser med rømme, tacosaus, ost og løk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Galactica

Makaroni med masse smør og Tony Chachere's Original Creole Seasoning. Namnamnam! Tror jeg må lage det til lunsj nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også røstipoteter - og spiser kun det til et måltid.

Ellers er stekt kålrabi med løk en slager her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Erter rett fra boksen, uten å varme dem.

* Mais rett fra boksen

* Makaroni og kjøttdeig, stekt i ovn med ost på toppen

* Potetmos med nachochips, ketchup og røkte kjøttpølser i biter med ost på toppen, stekt i ovn.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

pasta med ketchup og ost :biggrin: det er sjelden jeg gidder å lage noe hvis jeg skal spise bare meg, så det blir enkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i nudler men kun om de har kokt så lenge at alt vannet er borte. Skal jeg lage nudler til andre i tillegg må jeg jo finne på en annen måte å gjøre dette på :P da jeg gikk på fhs hadde vi bare en mikro til disposisjon i lunsjen og det var jo litt krise når jeg ville ha nudler... Men skål med vann, nudler, inn i mikroen, røre, inn i mikroen, røre, litt mer vann osv osv... Kunne fint holde på i 10 minutter tilsammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før pleide jeg å klemme en god del dressing oppi maisboksen og spise rett fra. Nå koker jeg macaroni og hiver en stor klatt med smør oppi, sånn at det omtrent blir en saus. Har også blandet macaroni og potetmos, som faktisk er sykt godt! Skjønner ikke hvorfor det ikke er mer vanlig, jeg :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat spist en stor skål havregrøt laget på vann, toppet med små biter chorizo :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lompe med sprøløk og ketchup. Altså uten pølse. Må ha såpass mye løk at det blir på str med en pølse.

(Likte aldri pølser som barn, så dette var fast i alle barnebursdager, skiturer osv..)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel bolle med krem, dynket i sjokoladesaus :D



Anonymous poster hash: 5e4bd...b6c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carousel

Tortelini med smeltet smør salt, pepper og salvie.

Det kunne jeg ha funnet på å lage til lørdagsmiddag her hjemme. Det er jo en italiensk klassiker - hvertfall om du bytter ut tortellini med gnocchi :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carousel

Kakedeig :rodmer: såå mye bedre enn selve kaka!

Noen ganger kjøper jeg brownie-miksen fra Toro, og steker bare halve kaka. Spiser resten av røra. Himmelsk!

Sorry for dobbelpost!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

melkeboller!

En tykk røre av egg, sukker, mel og litt melk som man lager små boller av og koker i melk... med kanel og sukker på :) namnam!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

melkeboller!

En tykk røre av egg, sukker, mel og litt melk som man lager små boller av og koker i melk... med kanel og sukker på :) namnam!

bedre kjent som "klæppsuppa" ! :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

Nudler som er kokt litt for kort dynket i rømme og grillkrydder. Allergisk mot hvete så det gjør uendelig vondt etterpå, men noen ganger det bare sååå verdt det! (Levde på dette i 7.klasse som førte til at jeg ble en smule lubben. Godt jeg strakk meg sånn 20cm sommeren før ungdomsskolen!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koker spaghetti og har på maaaasse bremykt. Så topper jeg herligheten med gastromat. Mmmmmmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager noe skikkelig rart:

Posjerte egg i yoghurtsaus med raspa fetaost på.

Det beste jeg vet!

Høres bra ut, faktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...