Gå til innhold

Pulevenn er idiotisk

Fremhevede innlegg

Gjest sweetsugar
Skrevet

Bullshit. Funker for mange.

For meg funket det veldig bra. Kjente jeg var litt småinteressert, men ikke følelser eller sjalusi (jeg blir veldig lett sjalu) og vi var venner og kunne være kompiser som om ingenting skulle skjedd når vi ikke gjore noe.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

selv om det ikke funker for deg kan det vel funke for andre ?

• Liker 1
Skrevet

Fungerer sikkert for noen, men jeg har funnet ut at jeg også synes det er tull. Det er fordi jeg personlig har lett for å få følelser. Har tidligere prøvd å stenge dem ute, men det fungerer ikke.

Skrevet

Jeg har aldri hatt en pulevenn som ikke har forelsket seg i meg. Jeg har hatt 4 i mitt 42 år gamle liv. Hvis du ikke er helt idiot i hodet så vil alltid en kvinnes følelsesliv bli aktivert på sikt (puler dere en idiot over tid vil dere føle for ham også). Dere kan sitte her bak en teit Mac og tro at de er annerledes - men sorry mac, det er ikke sånn dere funker. Menn er velsignet med at det skal så lite til før en kvinne begynner å elske, men pulevenninne blir bare slitsomt på sikt. Dere har det ikke i dere - og det er jeg egentlig mest glad for.

Anonymous poster hash: 6724f...33e

Skrevet

.. og en ting til - en kvinne som stenger av følelsene sine er rett og slett dårligere i senga. Hun gjør de samme tingene, men det føles ikke like godt.

Og det er ikke sunt for noen å stenge av følelsene.

Jeg har aldri hatt en pulevenn som ikke har forelsket seg i meg. Jeg har hatt 4 i mitt 42 år gamle liv. Hvis du ikke er helt idiot i hodet så vil alltid en kvinnes følelsesliv bli aktivert på sikt (puler dere en idiot over tid vil dere føle for ham også). Dere kan sitte her bak en teit Mac og tro at de er annerledes - men sorry mac, det er ikke sånn dere funker. Menn er velsignet med at det skal så lite til før en kvinne begynner å elske, men pulevenninne blir bare slitsomt på sikt. Dere har det ikke i dere - og det er jeg egentlig mest glad for.Anonymous poster hash: 6724f...33e

Skrevet

En pulevenn har sex uten følelser og lidenskap,dårlig sex ganske enkelt.

Anonymous poster hash: 8b429...4fc
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri forstått poenget med å ha sex uten følelser. Hva slags glede finner man i det? :klo:

Anonymous poster hash: 1c5c8...09a

Masse glede! Sex kan også bare være en ren fysisk ting.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...