AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Jeg vet at mange liker å tro at de er så moderne, selvstendige og rasjonelle og dermed antar at de at de kan holde sex og følelser adskilte. Tull og tøys. Pulevennskap fungerer aldri i lengden. Enten får han eller henne følelser etter et par runder i senga eller så begynner de å bli småkjent med hverandre og attraksjonen/kjemien mellom de to forsvinner. Jeg forstår ikke hvorfor det kalles for pulevenn engang. Jeg har hatt sex med flere personer flere ganger uten at det har vært noen romantisk interesse, men jeg kaller ikke de for pulevenner. Det er et ufattelig kleint ord. Jeg har heller aldri ringt en "venn" for å spørre om vi skal ha sex f.eks. en torsdags ettermiddag. Det er for meg et utrolig trist og innholdsløst liv og du kan ikke ha mye god sex da... Anonymous poster hash: 85da9...36f 5
Gjest Snørev Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Man skal vel være forsiktig med å allmengjøre egne erfaringer. 21
lygekryss Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 (endret) kk? Endret 7. august 2013 av lygekryss
Blod Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Kanskje det er sånn for mange. Men for noen funker det faktisk - uten å være fullstendig følelsesløst men ikke med for mye følelser heller. 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 jeg fant en gutt jeg gjerne ville ha som pulevenn. vi hadde sex to ganger bare før jeg falt for han dessverre. så det funket ikke men han hvertfall. Men jeg liker konseptet, dersom begge klarer å holde følelsene unna. Anonymous poster hash: 68e17...50b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Jeg har ALDRI hørt om noen rundt meg som har falt for pulevennen sin Selv har jeg hatt en, og var ikke en gang i nærheten. Og nå har jeg hatt en del år på meg på å finne ut av dette våset. Anonymous poster hash: 506bf...d52 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Husker en fyr ville at vi skulle være sånne venner. Da brukte jeg dette som unnskyldning til å la være "jeg kan falle for folk, jeg". Kan hende at flere jenter har brukt dette som en stopper. Anonymous poster hash: 506bf...d52
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Jeg har ALDRI hørt om noen rundt meg som har falt for pulevennen sin Selv har jeg hatt en, og var ikke en gang i nærheten. Og nå har jeg hatt en del år på meg på å finne ut av dette våset. Anonymous poster hash: 506bf...d52 Hvor lenge varte dette puleforholdet og hvorfor tok det slutt? Anonymous poster hash: 85da9...36f
Sommee Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Konseptet er knall, hvis man for eksempel er i en periode i livet hvor andre ting er veldig viktig og trenger all fokus, og man rett og slett ikke hadde hatt noe å gi i et vanlig forhold. Sexen kan være bra, men selvsagt ikke det samme som "nyforelska og utforskende sex"
Gjest badeand1 Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 Funker vel for noen. jeg skulle gjerne hatt en 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 kk? knullkompis, som de sier i Sverige. Anonymous poster hash: d61b6...6fd
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 knullkompis, som de sier i Sverige. Anonymous poster hash: d61b6...6fd Eller knullekamerat, som de sier i Norge. Anonymous poster hash: ba23b...ed4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Pulekompis er direkte usmakelig. Om jeg fant ut at dama hadde hatt pulekompiser tidligere hadde jeg gjort det slutt umiddelbart. Heller ons enn pulevenn. Anonymous poster hash: 85da9...36f
lykketroll:) Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Jeg hadde en -->fikk følelser for han, --> han fikk seg dame... Akkurat når den nyeheten kom føltes det idiotisk og kjipt :/ Nå i ettertid ser jeg at det allikevel var veldig bra mens vi holdt på! Vi var også gode venner og snakket om alt sammen, så det gjorde det kanskje litt spesielt. Jeg har kontakt med han enda, selv om det ikke er så ofte.
volvo22 Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 Skulle gjerne hatt ei å kose med...s¨å for meg virker detsom en god ide
Alice123 Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Jeg hadde det i flere år og det fungerte knall :D Sexen var fantastisk, men vi var aldri venner. Det tok faktisk tre år før jeg fikk meg meg hva han het. 2
agirlandagun Skrevet 7. august 2013 #19 Skrevet 7. august 2013 Jeg har hatt utallige pulevenner og aldri falt for noen av dem. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #20 Skrevet 7. august 2013 Pulekompis er direkte usmakelig. Om jeg fant ut at dama hadde hatt pulekompiser tidligere hadde jeg gjort det slutt umiddelbart. Heller ons enn pulevenn. Anonymous poster hash: 85da9...36f ? Den skjønner jeg ikke? Hvorfor skulle tilfeldige sexpartnere være bedre enn en fast seksuell relasjon? Anonymous poster hash: 8e3d7...27c 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå