volvo22 Skrevet 7. august 2013 #21 Skrevet 7. august 2013 Jeg har hatt utallige pulevenner og aldri falt for noen av dem. Synd at vi ikke har møttes da....;)hehe
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #22 Skrevet 7. august 2013 Jeg har hatt utallige pulevenner og aldri falt for noen av dem. Det er fordi du har hatt så mange. Billige damer får sjelden følelser for én mann. Anonymous poster hash: 85da9...36f 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #23 Skrevet 7. august 2013 Hvor lenge varte dette puleforholdet og hvorfor tok det slutt? Anonymous poster hash: 85da9...36f Det varte litt frem og tilbake i 1 år. Sjeldent, men innimellom. Var utrolig kleint og det var fint når det tok slutt Anonymous poster hash: 506bf...d52
Lurt smil Skrevet 7. august 2013 #24 Skrevet 7. august 2013 Jeg har selv hatt en jeg pulevenn og vi datet en stund før vi fant ut at vi ikke passet, men sexen og "sengekjemien" var helt fantastisk så vi fortsatte å møtes kun for sex. Vi møttes over 2 år og ingen fikk følelser for hverandre , vi sluttet å møtes nå pga han fikk seg dame. Enkelt og greit ! Så ser ikke problemet med en slik ordning så lenge begge er enige om opplegget. Det må da være mye bedre en en fast pulevenn enn å fly på byen å ta med seg randoms med hjem. 5
agirlandagun Skrevet 7. august 2013 #25 Skrevet 7. august 2013 Synd at vi ikke har møttes da....;)hehe Sant det.
agirlandagun Skrevet 7. august 2013 #26 Skrevet 7. august 2013 Det er fordi du har hatt så mange. Billige damer får sjelden følelser for én mann. Anonymous poster hash: 85da9...36f Ok. 1
Blod Skrevet 7. august 2013 #27 Skrevet 7. august 2013 Pulekompis er direkte usmakelig. Om jeg fant ut at dama hadde hatt pulekompiser tidligere hadde jeg gjort det slutt umiddelbart. Heller ons enn pulevenn. Anonymous poster hash: 85da9...36f Det kan jeg ikke forstå... Vil du heller vite at dama kan ha fullstendig følelsesløs sex med helt tilfeldige mennesker, enn at hun faktisk er litt mer respektabel(No offence til andre...) og velger sine partnere med omhu?
Lanikai Skrevet 8. august 2013 #28 Skrevet 8. august 2013 Så rart. Jeg vet om mange det har funka for, men du mener altså at det er tull og tøys? Faen, altså, jeg har blitt lurt trill rundt. :omg: 3
MrSmith Skrevet 8. august 2013 #29 Skrevet 8. august 2013 I en ideell verden bør seksualiteten utforskes sammen med en partner. At du har tilfeldig sex som singel er selvsagt ikke unormalt, men begrepet pulevenn er for barn som enda bor hjemme hos foreldrene. Og som strengt tatt ikke er voksne nok for å ha sex. 3
oslom Skrevet 8. august 2013 #30 Skrevet 8. august 2013 For noen passer en KK. For andre passer det ikke i det hele tatt. Hvor kommer det (som høres ut) som et utrolig sinne over pulevenner / KK'er? Drit i andre og gjør hva du selv vil. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #31 Skrevet 8. august 2013 For meg høres det mest ut som: "pulevenn er idiotisk! for jeg har ikke noen". Anonymous poster hash: ba23b...ed4 5
MrSmith Skrevet 8. august 2013 #32 Skrevet 8. august 2013 (endret) For meg høres det mest ut som: "pulevenn er idiotisk! for jeg har ikke noen". Anonymous poster hash: ba23b...ed4 For meg høres dette mest ut som, at du mener at de som ikke har pulevenner, er stygge og utrendy tapere. Så da er vi vel like langt egentlig. Endret 8. august 2013 av MrSmith 1
Ms.Mx Skrevet 8. august 2013 #33 Skrevet 8. august 2013 Sånn rent bortsett fra at folk kaller det "pulevenn" er det vel helt ok.
Jolene Skrevet 8. august 2013 #34 Skrevet 8. august 2013 Synes konseptet er genialt! Hadde det sånn med en x av meg i sin tid, hadde sex sammen nå og da. Vi fungerte ikke som prtnere, men hadde en fantasrisk kjemi i senga. Ingen følelser, bare rå sex. Derfor foretrakk jeg heller det enn å ha onser (hadde det også i blant), fordi en mannfolk i min erfaring er så opptatt av å skulle kysse og puse sånn under sex og det hater jeg. En x som visste hva jeg likte derimot, kanonbra! 2
Gjest Nikee Skrevet 8. august 2013 #35 Skrevet 8. august 2013 Det er derimot helt fantastisk å kunne ha god sex hver eneste gang med en pulevenn enn elendig sex med ørten ONS! Jeg hadde en, helt fantastisk. Varte kun i et par måneder da han dro til utlandet for å studere
Fuckman1983 Skrevet 9. august 2013 #36 Skrevet 9. august 2013 Tull og tøys. Pulevennskap fungerer aldri i lengden. Enten får han eller henne følelser etter et par runder i senga eller så begynner de å bli småkjent med hverandre og attraksjonen/kjemien mellom de to forsvinner. Å være "pulevenn" med en du har vært venn med lenge funker ikke så bra, det har vel flere av oss erfart. Et par ganger kan være greit, men så blir det litt rart. Men å f.eks. møte en på byen som du knuller og deretter kun har et knulleforhold til er ikke noe problem i det hele tatt. Da har man ingen historie sammen utenom selve knullingen, så da jeg det lettere å bare avtale å møtes fort for en kjappis uten å føle at man må være så mye sammen etter det. 1
Sommee Skrevet 9. august 2013 #37 Skrevet 9. august 2013 Sånn rent bortsett fra at folk kaller det "pulevenn" er det vel helt ok. Fuckbuddy liker jeg bedre, høres mer hardcore ut 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #38 Skrevet 9. august 2013 Synes uansett det er billig og ekkelt.Anonymous poster hash: 5c19b...2b2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #39 Skrevet 9. august 2013 jeg fant en gutt jeg gjerne ville ha som pulevenn. vi hadde sex to ganger bare før jeg falt for han dessverre. så det funket ikke men han hvertfall. Men jeg liker konseptet, dersom begge klarer å holde følelsene unna. Anonymous poster hash: 68e17...50b Jeg har aldri forstått poenget med å ha sex uten følelser. Hva slags glede finner man i det? Anonymous poster hash: 1c5c8...09a
Ms.Mx Skrevet 9. august 2013 #40 Skrevet 9. august 2013 Fuckbuddy liker jeg bedre, høres mer hardcore ut Ikke verst. Selv holder jeg en knapp på kopulasjonsfrender ^_^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå