Gå til innhold

Er dere kosete med og uten følelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt på med en mann i noen måneder nå, vi har vært intime med hverandre de to siste gangene vi har vært sammen, men penetrering har ennå ikke skjedd. Det jeg lurer på; han er veldig kosete, skal holde rundt meg, kysse masse, holde meg i hånden hele tiden tom. når vi spiser frokost. Er menn sånn med alle jenter, uansett om de har følelser eller ikke? Tenker når han er så kosete som han er så kanskje det er følelser inne i bildet for han også, for meg så er det det isåfall.

Men jeg er så usikker på han, er dere menn altid så kosete? med og uten følelser? Og hvor lenge hadde dere holdt uten å få penetrere jenta?



Anonymous poster hash: efb8a...4c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper han er så interessert at han ikke vet hva han skal gjøre for at det ikke skal bli feil... Jeg hadde aldri vært kosete uten at jeg hadde vært usikker på hva hun (du) vil. Er du sikker på at du sender riktige signaler? Hvis du vil ha sex med han så burde du nok sende tydeligere signaler. Da tipper jeg at du veldig fort får det som du vil...

:-) Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han er så interessert at han ikke vet hva han skal gjøre for at det ikke skal bli feil... Jeg hadde aldri vært kosete uten at jeg hadde vært usikker på hva hun (du) vil. Er du sikker på at du sender riktige signaler? Hvis du vil ha sex med han så burde du nok sende tydeligere signaler. Da tipper jeg at du veldig fort får det som du vil...

:-) Lykke til!

Det er jeg selv som har valgt og ikke ha sex med ham, det er fordi jeg ikke vet hvor jeg har ham. Men synes han er veldig kosete, han kan ligge å kose med meg i flere timer. Jeg klager ikke, jeg liker han jo kjempe godt. Er bare redd for at han ikke liker meg så godt.

Anonymous poster hash: efb8a...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holde meg i hånden hele tiden tom. når vi spiser frokost.

Anonymous poster hash: efb8a...4c4

Creepy!

Anonymous poster hash: 7a292...67c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creepy!

Anonymous poster hash: 7a292...67c

Da er det ikke mye som ikke er creepy i din verden. Tenk å kunne holde hånden til mannen en liker, kjempe skummelt det!

Anonymous poster hash: efb8a...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...