Gå til innhold

Mistet interessen etter sex. Føler meg billig!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Første gangen jeg skriver på seksualitetsforumet, så er anonym så det suser.

Saken er det at jeg har møtt en fantastisk fyr. Han er kjekk, intelligent, går prestisjestudie, har fantastisk familie, liker å trene, supersnill - og helt oppslukt i meg.

Jeg var veldig betatt i begynnelsen, men selv om vi møttes mye valgte jeg å vente med å ha sex til vi hadde møttes 5 ganger siden jeg ikke akkurat har mange under beltestedet fra før av. For tre dager siden skjedde det, det gikk helt fint, han var veldig snill, tålmodig og støttende selv om det gjorde vondt, og etterpå er han (om mulig) enda mer interessert.

Og her er jeg, følelsesløs. Jeg er kvalm, jeg føler meg billig, alle følelsene mine er helt borte. Han har sommerjobb her og flytter tilbake til andre sida av landet om bare noen uker, så det kan aldri bli oss. Vi har flere felles venner, så jeg kan ikke bare være en idiot og gruse han heller, og jeg burde jo ikke ha lyst til det når han er latterlig fantastisk?

Han får meg til å føle meg som en prinsesse, jeg har aldri noen gang følt at en fyr er så interessert. Han ønsker å fortsette "forholdet", han flytter tilbake hit til sommeren og har trua på avstandsforhold.

Jeg hater meg selv, jeg føler meg som en dritt og klarer ikke engang å svare på meldingene hans i dag.

Noen som har råd til meg? Jeg føler meg helt jævlig, jeg har vondt i magen og har bare lyst til å grine. Aldri vært sånn her før (sliter ikke psykisk, bare så det er sagt).



Anonymous poster hash: 9353e...bf7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faket it to you make it. Han drar jo om noen uker alikevel.

Jeg vurderer det veldig sterkt.

Anonymous poster hash: 9353e...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer det veldig sterkt.

Anonymous poster hash: 9353e...bf7

Ingen vits i å lage noen scener, bare kule bittelitt ned sånn etterhvert som de siste ukene går og så vil nok det hele koke bort i kålen alikevel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits i å lage noen scener, bare kule bittelitt ned sånn etterhvert som de siste ukene går og så vil nok det hele koke bort i kålen alikevel.

Enig i dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha litt "baller" og si at du ikke er interessert lenger.



Anonymous poster hash: 3e293...ef7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo bare sende han en melding om at du føler deg kvalm etter å ha gjort det med han, så holder han seg nok langt unna i all fremtid, for han fortjener så mye bedre.



Anonymous poster hash: f8b17...094
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i dette.

Takk for råd.

Ha litt "baller" og si at du ikke er interessert lenger.

Anonymous poster hash: 3e293...ef7

Jeg burde nok ha det, men det blaffer jo opp igjen når jeg ser ham. Jeg liker jo å være i hans selskap, det var bare sexen som ødela...jeg tror ikke jeg var så klar som jeg opprinnelig mente :(

Du kan jo bare sende han en melding om at du føler deg kvalm etter å ha gjort det med han, så holder han seg nok langt unna i all fremtid, for han fortjener så mye bedre.

Anonymous poster hash: f8b17...094

Jeg vet han fortjener så utrolig mye bedre.

Anonymous poster hash: 9353e...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han fortjener og fortjener, Fru Blom, noen ganger er man seksuelt kompatibel og noen ganger ei, ikke verre enn det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han fortjener og fortjener, Fru Blom, noen ganger er man seksuelt kompatibel og noen ganger ei, ikke verre enn det.

Hadde du sagt det samme til en mann?

Anonymous poster hash: 3e293...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sagt det samme til en mann?

Anonymous poster hash: 3e293...ef7

Vel, hvis han hadde fremlagt det slik, så ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han fortjener og fortjener, Fru Blom, noen ganger er man seksuelt kompatibel og noen ganger ei, ikke verre enn det.

Joda, men man tar ikke bare og bryter kontakten sånn rett uten videre. Om det ikke fungerer, så skylder man i det minste motparten å avslutte på en skikkelig måte, ikke bare slutte å svare. Dessuten så bør man ikke forvente så mye av den første gangen, særlig når ts skriver hun ikke har mye erfaring.

Anonymous poster hash: f8b17...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men man tar ikke bare og bryter kontakten sånn rett uten videre. Om det ikke fungerer, så skylder man i det minste motparten å avslutte på en skikkelig måte, ikke bare slutte å svare. Dessuten så bør man ikke forvente så mye av den første gangen, særlig når ts skriver hun ikke har mye erfaring.

Anonymous poster hash: f8b17...094

Det er like presis det vi sier TS ikke skal gjøre og det hadde du fått med deg hvis du hadde lest oss en gang til før du postet den der over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, men man tar ikke bare og bryter kontakten sånn rett uten videre. Om det ikke fungerer, så skylder man i det minste motparten å avslutte på en skikkelig måte, ikke bare slutte å svare. Dessuten så bør man ikke forvente så mye av den første gangen, særlig når ts skriver hun ikke har mye erfaring.

Anonymous poster hash: f8b17...094

Jeg har ikke tenkt til å bare slutte å svare, det er bare i dag jeg har litt problemer med det. Han har ringt meg og jeg har latt som ingenting, er hyggelig og når han sier han gleder seg til å se meg så sier jeg noe hyggelig tilbake.

Jeg tror bare hele opplevelsen ble ødelagt for meg fordi jeg har kun hatt sex med eksen og en jeg trodde det skulle bli noe med, og jeg så for meg at jeg bare skulle dele noe så intimt med en person jeg var i forhold med. Så da synes jeg det er ekkelt når jeg vet jeg ikke kommer til å bli sammen med denne fyren, uansett hvor fint vi har det sammen den korte tiden vi har....

Anonymous poster hash: 9353e...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt til å bare slutte å svare, det er bare i dag jeg har litt problemer med det. Han har ringt meg og jeg har latt som ingenting, er hyggelig og når han sier han gleder seg til å se meg så sier jeg noe hyggelig tilbake.

Jeg tror bare hele opplevelsen ble ødelagt for meg fordi jeg har kun hatt sex med eksen og en jeg trodde det skulle bli noe med, og jeg så for meg at jeg bare skulle dele noe så intimt med en person jeg var i forhold med. Så da synes jeg det er ekkelt når jeg vet jeg ikke kommer til å bli sammen med denne fyren, uansett hvor fint vi har det sammen den korte tiden vi har....

Anonymous poster hash: 9353e...bf7

Herregud for et menneske du er da. Si det til han og ikke spill med.

Anonymous poster hash: 3e293...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ts. Du er nok en liten løgner av en flue. Håper han snart innser hvor dramaqeen du er (prinsesse)



Anonymous poster hash: 39af8...918
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bråkar

Jeg synes folk var veldig snare med å gi deg konkrete råd. Det kan være så mange grunner til hva som har skjedd og du trenger uansett ikke forhaste deg. Du er åpenbart ikke følelsesløs - for du beskriver et virvar av følelser som har kommet til overflaten. Det viktigste du kan gjøre er å sortere litt for din egen del - for det her er en fyr du beskriver som latterlig bra, behandler deg som en prinsesse, snill etc.

Kan det være at sex'en ubehagelig fordi du ikke var klar for den? Det kan være at det ble for nært for fort for deg og at du trenger mer distanse igjen, spesielt siden du ikke tror det kan bli dere to uansett. Eller har du ingen erfaring med at noen faktisk kan være så gode mot deg? Deg av alle. Det er lett å glemme at for mange er det de gode følelsene som er de aller vanskeligste å romme. Det kan være tryggere å bli sammen med drittsekk som behandler en som den dritten en opplever seg selv som.

Det kan også være at du ikke kan utstå ham - at han er bra på papiret men når det kom til stykket var han ikke noe for deg for alt jeg vet.

(ikke at jeg tror det - men dersom du har negative erfaringer med sex, eventuelt overgrep, tidligere vil også det være en faktor).

Hei!

Første gangen jeg skriver på seksualitetsforumet, så er anonym så det suser.

Saken er det at jeg har møtt en fantastisk fyr. Han er kjekk, intelligent, går prestisjestudie, har fantastisk familie, liker å trene, supersnill - og helt oppslukt i meg.

Jeg var veldig betatt i begynnelsen, men selv om vi møttes mye valgte jeg å vente med å ha sex til vi hadde møttes 5 ganger siden jeg ikke akkurat har mange under beltestedet fra før av. For tre dager siden skjedde det, det gikk helt fint, han var veldig snill, tålmodig og støttende selv om det gjorde vondt, og etterpå er han (om mulig) enda mer interessert.

Og her er jeg, følelsesløs. Jeg er kvalm, jeg føler meg billig, alle følelsene mine er helt borte. Han har sommerjobb her og flytter tilbake til andre sida av landet om bare noen uker, så det kan aldri bli oss. Vi har flere felles venner, så jeg kan ikke bare være en idiot og gruse han heller, og jeg burde jo ikke ha lyst til det når han er latterlig fantastisk?

Han får meg til å føle meg som en prinsesse, jeg har aldri noen gang følt at en fyr er så interessert. Han ønsker å fortsette "forholdet", han flytter tilbake hit til sommeren og har trua på avstandsforhold.

Jeg hater meg selv, jeg føler meg som en dritt og klarer ikke engang å svare på meldingene hans i dag.

Noen som har råd til meg? Jeg føler meg helt jævlig, jeg har vondt i magen og har bare lyst til å grine. Aldri vært sånn her før (sliter ikke psykisk, bare så det er sagt).



Anonymous poster hash: 9353e...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bråkar

Snakk med ham om det. Er han en bra fyr takler han det glatt. Så kan du se hva du kjenner på etterpå.

Jeg har ikke tenkt til å bare slutte å svare, det er bare i dag jeg har litt problemer med det. Han har ringt meg og jeg har latt som ingenting, er hyggelig og når han sier han gleder seg til å se meg så sier jeg noe hyggelig tilbake.

Jeg tror bare hele opplevelsen ble ødelagt for meg fordi jeg har kun hatt sex med eksen og en jeg trodde det skulle bli noe med, og jeg så for meg at jeg bare skulle dele noe så intimt med en person jeg var i forhold med. Så da synes jeg det er ekkelt når jeg vet jeg ikke kommer til å bli sammen med denne fyren, uansett hvor fint vi har det sammen den korte tiden vi har....



Anonymous poster hash: 9353e...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill., både hyggelige og ikke fullt så hyggelige. Jeg har bestemt meg for å gi det en sjanse, jeg tror nok bare det er jeg som overreagerer her - fyren har absolutt ikke gjort noe galt.

Skal møte ham i kveld og det virket som om han skjønte greia da vi snakket på telefonen isted.

Til bråkar: Det du skrev stemmer så absolutt. Har ikke blitt utsatt for overgrep, men aldri opplevd at noen har vært så snille mot meg. Tusen takk! Jeg gleder meg til å se ham nå kjenner jeg, tror det bare ble litt mye en liten stund :)



Anonymous poster hash: 9353e...bf7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bråkar

Så kjekt å høre!

Ingenting som er så vanskelig som å venne seg til det som er godt - så da må du begynne å øve :-)

Takk for innspill., både hyggelige og ikke fullt så hyggelige. Jeg har bestemt meg for å gi det en sjanse, jeg tror nok bare det er jeg som overreagerer her - fyren har absolutt ikke gjort noe galt.

Skal møte ham i kveld og det virket som om han skjønte greia da vi snakket på telefonen isted.

Til bråkar: Det du skrev stemmer så absolutt. Har ikke blitt utsatt for overgrep, men aldri opplevd at noen har vært så snille mot meg. Tusen takk! Jeg gleder meg til å se ham nå kjenner jeg, tror det bare ble litt mye en liten stund :)



Anonymous poster hash: 9353e...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...