Gjest Awzm me Skrevet 6. august 2013 #41 Skrevet 6. august 2013 Smålubben var det første jeg tenkte, men frodig/formfull passer nok bedre. Langt i fra noe å skamme seg over, veldig fine former!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #42 Skrevet 6. august 2013 Hofter og pupper er vel normalt? Derfor vil jeg kalle kroppen normal. Formfull forbinder jeg med litt større mennesker enn ts som har former på riktig sted, eller slanke mennesker med svært store bryst og hofter. Anonymous poster hash: eaf53...9eb Jeg er dame selv og har små pupper og små hofter. Jeg er dermed ikke formfull, men skulle ønske jeg var det. Formfull for meg er pupper og hofter. Kan være at hoftene ser større ut pga en fin midje, men det er jo akkurat det som er så vakkert synes jeg. Skulle gitt ganske mye for å hatt formene til beyonce. Anonymous poster hash: 94bc6...df8 1
Mannemann85 Skrevet 6. august 2013 #43 Skrevet 6. august 2013 Flott kropp, nesten som du bare fisker etter komplimenter;) Tror det er litt for mange jenter som henger seg opp i hva som er riktig galt etc er ikke mulig å se ut som en gresk gud, de jukset med statuene;) 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #44 Skrevet 6. august 2013 Det ser ut for meg som at disse som klager over kroppen sin, at de er for tykke eller hva det måtte være, veldig godt vet at de er fine og egentlig bare fisker etter komplimenter og bekreftelse. TS, kroppen din er perfekt. Egentlig blir jeg littebitt provosert over dem som legger ut bilder så mye og spør, for de som legger ut har jo skikkelig flotte kropper. Ikkenoe spesielt fett på dem heller. (Det er litt sånn som en tumblrside som har om store neser. 99% av dem som viser bilde av seg selv der har ikke store neser, og da tenker sånne som jeg som har det, at da må min være enorm). Når da også sånne som ts og andre legger ut slike perfekte kropper og spør om de er tykke, da føler jeg, som har en liten muffintop, at jeg er smellfeit. Anonymous poster hash: 2d73f...b25 2
guttemann Skrevet 6. august 2013 #45 Skrevet 6. august 2013 1: Ikke se på vekten. Bruk målebånd og mål områdene du er msfornøyd med. 2: Kroppen er ikke tykk i det hele tatt, så slapp av og spis en is.
Inspirato Skrevet 6. august 2013 #46 Skrevet 6. august 2013 Som naturlig tynn (usj), misunner jeg virkelig dine former. Rumpe, pupper og lår. Du er flott
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #47 Skrevet 6. august 2013 Du må da bare være ute etter å fiske etter komplimenter? Kroppen din er helt perfekt, og det tror jeg du vet selv. Det der er sånn jeg øsnker å se ut. Jeg er forresten bifil, så føler jeg har stemmerett! Det er iøyenfallende at det kun er slanke og veldreide jenter som legger ut bilder og spør etter kommentarer.. Anonymous poster hash: 48e44...539 1
Signe83 Skrevet 6. august 2013 #48 Skrevet 6. august 2013 Synes det så ut som en flott kropp. Skulle ønske jeg kunne hatt en slik, for å si det sånn..
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #49 Skrevet 6. august 2013 Nå er jeg kanskje ufin, men dere som sier at dere skulle ønske dere hadde en sånn kropp. Seriøst? Hvordan ser dere ut? Nekter å tro at majoriteten av dere er større og mer utrent enn henne på bildet? Jeg sier IKKE at det ikke er en flott kropp. Flotte kropper kommer i alle former og fasonger. Men dette er da ikke en kropp som er vanskelig å oppnå? Dette er for meg en "kose seg"-kropp. En kropp som tilhører en som spiser det hun ønsker og beveger seg det hun gidder. Den er ikke trent, den er ikke slank, den er helt ordinær og fin. Men ikke vanskelig å få? Anonymous poster hash: 2a87a...97b 5
Glynis Skrevet 6. august 2013 #50 Skrevet 6. august 2013 Tren knebøy. Og roter bildet neste gang, det er det minste du kan gjøre når du ber om kommentarer. Det er slitsomt å snu på hodet. 1
nuggets Skrevet 6. august 2013 #51 Skrevet 6. august 2013 (endret) Du er ikke tykk, men min personlig mening og smak er at du har for tykke lår og litt fett på magen. Men det er hva jeg foretrekker/definerer som fint :-) Endret 6. august 2013 av nuggets
miramis Skrevet 7. august 2013 #53 Skrevet 7. august 2013 Du ser bedre ut enn de fleste i Norge, desverre har jo ting utviklet seg til at å være slank er sjeldent. Syntes du hadde fin mage i forhold til vekten din, selv har jeg timeglassform (når jeg er slank) og med en gang jeg legger på meg går det rett til magen.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #54 Skrevet 7. august 2013 Wow! TS her, har endelig turt å gå inn å lese tråden. Men dette var da ikke skummelt! Er helt overveldet over at det var så mye positivt her takk folkens, for at dere har vært så snille med meg Det får meg til å tenke at jeg må bli flinkere til å sette pris på det som er positivt ved kroppen, istedet for det som er negativt, selv om det er vanskelig etter å ha lagt på seg så mye.Nå er jeg kanskje ufin, men dere som sier at dere skulle ønske dere hadde en sånn kropp. Seriøst? Hvordan ser dere ut? Nekter å tro at majoriteten av dere er større og mer utrent enn henne på bildet? Jeg sier IKKE at det ikke er en flott kropp. Flotte kropper kommer i alle former og fasonger. Men dette er da ikke en kropp som er vanskelig å oppnå? Dette er for meg en "kose seg"-kropp. En kropp som tilhører en som spiser det hun ønsker og beveger seg det hun gidder. Den er ikke trent, den er ikke slank, den er helt ordinær og fin. Men ikke vanskelig å få? Anonymous poster hash: 2a87a...97b Må bare svare litt på denne! Det er absoulutt ikke en "kose seg"kropp, men jeg vet den ser sånn ut g det er problemet mitt. Jeg spiser ingen raske karbohydrater i det hele tatt, og jeg spiser stort sett ikke mer enn 1350 kcal om dagen. Jeg føler jeg begrenser meg dagen lang, holder alltid igjen i selskap ol...Jeg trener styrke flere ganger i uken, har en aktiv jobb og går mye turer... Men likevel er kroppen sånn som den er :s den responderer ikke som den gjorde før, og jeg føler den lever sitt eget liv. Fettet slipper ikke taket uansett hva! Det er derfor jeg la ut bildet nå, for å se hvor "ille" det egentlig er, fordi jeg er i ferd med å gi opp og kaste inn håndkle, er så lei av å stresse med vekten. Anonymous poster hash: b07f5...491
LedigNavn Skrevet 7. august 2013 #56 Skrevet 7. august 2013 Siden du passer på kostholdet og er aktiv så er det åpenbart slik kroppen din skal være Jeg synes helt oppriktig at den er kjempefin. Ja, det er litt lår og mage der, men kroppen ser likevel balansert og sunn ut.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #57 Skrevet 7. august 2013 Siden du passer på kostholdet og er aktiv så er det åpenbart slik kroppen din skal være Jeg synes helt oppriktig at den er kjempefin. Ja, det er litt lår og mage der, men kroppen ser likevel balansert og sunn ut. Tusen takk, hadde ikke trodd tråden skulle bære så positiv Men en ting jeg synes er så rart er at dere sier jeg har mage. Jeg har kanskje galt syn på meg selv og kroppen min, men jeg har trodde ikke jeg hadde mye magefett. Jeg har lagt på meg på sidene, men magen er ganske flat. Midjemålet mitt har gått opp 5-6 cm, så det kan jo hende at øynene ikke helt henger med og ser magen enda fordi jeg er mer misfornøyd med andre ting, men midjemålet mitt er ca 63 cm... Men, det kan jo selvfølgelig hende jeg har fokusert så mye på det jeg synes er veldig klumpete bein, hofter/rumpe og armer at jeg ikke har sett at jeg har fått mage også :sAnonymous poster hash: b07f5...491
Fluffe Skrevet 7. august 2013 #58 Skrevet 7. august 2013 Jeg forstår at dagens barn sliter med kroppen sin når folk kaller det der lubben. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #59 Skrevet 7. august 2013 Tusen takk, hadde ikke trodd tråden skulle bære så positiv Men en ting jeg synes er så rart er at dere sier jeg har mage. Jeg har kanskje galt syn på meg selv og kroppen min, men jeg har trodde ikke jeg hadde mye magefett. Jeg har lagt på meg på sidene, men magen er ganske flat. Midjemålet mitt har gått opp 5-6 cm, så det kan jo hende at øynene ikke helt henger med og ser magen enda fordi jeg er mer misfornøyd med andre ting, men midjemålet mitt er ca 63 cm... Men, det kan jo selvfølgelig hende jeg har fokusert så mye på det jeg synes er veldig klumpete bein, hofter/rumpe og armer at jeg ikke har sett at jeg har fått mage også :sAnonymous poster hash: b07f5...491 Det synes jeg også er veldig rart! Jeg synes magen din var nydelig, helt sant! Sånn mage jeg veldig gjerne kunne tenkt meg å ha, og ja det er seriøst. Dette ser jeg absolutt på som en flat og stram mage, ikke bry deg om kritikkene på den, de er heeelt på jordet! Du har ikke mage. Du har kanskje ca like lår som meg, men jeg har veldig slanke legger så dine er litt større. Har en del på overarmer, men veldig tynne underarmer. Man er forskjellig bygd og legger på seg forskjellige steder, det må man bare godta! Lår, rumpe og hofte på meg selv bryr meg ikke om, men skulle gjerne hatt din mage! Og til den som kommenterte om det var seriøst en ville ha denne kroppen: Selvfølgelig, den er finere enn gjennomsnittet. Dette ser jeg IKKE på som en kose-seg-kropp. Magen min har kun vært sånn i den perioden jeg trente kjempemasse og spiste ekstremt sunt. Den var vel strengt tatt ikke så bra en gang. De fleste er mer utrente og større enn dette ja. Når man er over 20 i alle fall. Pluss at man må se på resten av formene, hun har jo hofter og store flotte pupper, da synes jeg det er mer proporsjonert med litt mer, selv om det ikke er noe for mye her! Jeg synes det er finest å være veldig slank hvis man også har veldig små pupper som står til kroppen. Anonymous poster hash: 48e44...539
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #60 Skrevet 7. august 2013 Jeg synes den var veldig tiltrekkende jeg, da. Så: Du har superflott kropp(som i deilig), men tankene dine i hodet ditt og kroppsbildet står det langt dårligere til med. Om jeg skulle anbefale deg å jobbe med noe så er det hodet og tankene, ikke trening og sultekost. Hva har du egentlig tenkt å oppnå i livet ditt med å endre vekten din? Anonymous poster hash: b256f...1a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå