Gjest meow_ Skrevet 6. august 2013 #22 Skrevet 6. august 2013 Fine former! Du burde virkelig være fornøyd :-D
Okapi Skrevet 6. august 2013 #23 Skrevet 6. august 2013 Du er fin som du er, trenger ikke slanke deg. Hvis det er noe som gjør det uattraktiv, så må det isåfall være klaging over figuren, og stadig snakk om slanking. 6
Rosewood Skrevet 6. august 2013 #24 Skrevet 6. august 2013 Herregud jente, kjempefin kropp du har ikke for mye fett på kroppen, og du har former på de rette plassene. Du bør være stolt over den kroppen
Gjest Blubberella Skrevet 6. august 2013 #25 Skrevet 6. august 2013 Jeg blir oppriktig glad for å se hvor mange fine tilbakemeldinger ts har fått! For ja, kroppen din er kjempefin, ts! Den ser sunn og fin ut og burde ikke gi noen grunn til å være redd for overvekt. Ta å bytt overskriften din til "Hvor fin er denne kroppen?" og jeg svarer glatt: veldig fin! 7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #27 Skrevet 6. august 2013 Hvis dette er formfull så viser det bare hvor mange planker vi ser daglig. Anonymous poster hash: eaf53...9eb 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #28 Skrevet 6. august 2013 Etter min mening; litt kraftige ben, ellers veldig fin Anonymous poster hash: 690cc...4f7 3
Purple Diamond Skrevet 6. august 2013 #29 Skrevet 6. august 2013 Du har en nydelig vakker kropp, ts! Og så den midjen... Jeg er rett og slett misunnelig! Skulle gjerne hatt en slik kropp 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #30 Skrevet 6. august 2013 Hvis dette er formfull så viser det bare hvor mange planker vi ser daglig. Anonymous poster hash: eaf53...9eb Formfull betyr vel hofter og pupper, og det har denne dama. Det er jo en positiv ting å være formfull, eller er det noen som tror at formfull er det samme som overvektig? Anonymous poster hash: 94bc6...df8 1
Pearl2.0 Skrevet 6. august 2013 #31 Skrevet 6. august 2013 Du har litt ekstra, men det er fordelt på de riktige stedene
kubrak Skrevet 6. august 2013 #32 Skrevet 6. august 2013 spør du meg synes jeg ikke du skal gå ned noen kilo som helst
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #33 Skrevet 6. august 2013 Formfull betyr vel hofter og pupper, og det har denne dama. Det er jo en positiv ting å være formfull, eller er det noen som tror at formfull er det samme som overvektig? Anonymous poster hash: 94bc6...df8 Hofter og pupper er vel normalt? Derfor vil jeg kalle kroppen normal. Formfull forbinder jeg med litt større mennesker enn ts som har former på riktig sted, eller slanke mennesker med svært store bryst og hofter. Anonymous poster hash: eaf53...9eb 3
Purple Diamond Skrevet 6. august 2013 #35 Skrevet 6. august 2013 spør du meg synes jeg ikke du skal gå ned noen kilo som helst Enig! 1
Gjest Eurodice Skrevet 6. august 2013 #36 Skrevet 6. august 2013 Det ser ut for meg som at disse som klager over kroppen sin, at de er for tykke eller hva det måtte være, veldig godt vet at de er fine og egentlig bare fisker etter komplimenter og bekreftelse. TS, kroppen din er perfekt. 1
MilleVanille Skrevet 6. august 2013 #37 Skrevet 6. august 2013 (endret) Langt fra tynn, langt fra tykk. Synes du har fin kropp, men litt kraftige bein. Edit: Ser nå at armene dine ser litt store ut, men synes ikke du er feit eller noe. Styrketrening hadde kanskje vært noe? Endret 6. august 2013 av MilleVanille 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #38 Skrevet 6. august 2013 Fin kropp Jeg ligger også noen kg over det jeg liker for tiden. Det er jo litt sånn som andre ikke merker like godt på deg, og man kan kle seg slankere osv. Man har vel til og med den kroppen som kanskje er målet for andre som slanker seg. Men det handler jo litt om hva man er vant med og trives med, så man vil jo gjerne ned igjen, det skjønner jeg godt. Men du skal ikke hate utgangspunktet ditt, det som motiverer meg er at jeg får bedre selvbilde med en gang jeg begynner å trene. Ikke vei deg hele tiden og stress over tallene, tren og spis sunt og se deg i speilet og bare kjenn at du liker kroppen din bedre jo bedre du behandler den, og at du nå er midt i en livsstilsomlegging som vi holde deg sunn, slank og frisk lenge fremover. Anonymous poster hash: 69536...722
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #39 Skrevet 6. august 2013 Fin kropp! Ikke tynn, ikke tykk, bare en liten anelse kraftig. Men så velproposjonert, balansert, du er fin som du er!Anonymous poster hash: f175f...f3b 1
AnonymBruker 42 Skrevet 6. august 2013 #40 Skrevet 6. august 2013 Det ser ut for meg som at disse som klager over kroppen sin, at de er for tykke eller hva det måtte være, veldig godt vet at de er fine og egentlig bare fisker etter komplimenter og bekreftelse. TS, kroppen din er perfekt. Tja tjo..... Kan sikkert virke sånn for mange. Tror det er mye letter å være "slem" mot sitt eget speilbilde enn ovenfor andre... Jeg "vet" at jeg har en ganske så fin kropp, ikke fordi jeg synes det selv, men fordi jeg har fått høre det så mange ganger. Jeg har også fått streng beskjed om å ikke kommentere min egen kropp negativt ovenfor andre, fordi det kan virke super teit og sårende. Type - hva i faen synes han da om min da? Poenget er at jeg synes ikke min egen kropp er noe flott, men jeg synes nesten ALLE andres er det... U C? Tror faktisk ganske mange har det litt sånn, og er ikke nødvendivis ute på fisketur. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå