AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 For 1 1/2 år siden var jeg fornøyd med kroppen min.... Nå hater jeg den! Har lagt på meg 7 kg, og hva enn jeg gjør klarer jeg ikke gå ned igjen. Så da lager jeg denne tråden, dels for å finne ut hva ukjente tenker om kroppen, og dels for å hente ny motivasjon til å fortsette slankingen. Fikk enda en ny nedtur når jeg veide meg i morges, så mye hard jobbing og ingen resultater å spore så ny motivasjon trengs virkelig nå! Har hengt på KG lenge nå, så jeg vet jeg kan få ærlige og "lite hyggelige" kommentarer. Anonymous poster hash: b07f5...491 Anonymous poster hash: b07f5...491 1
Gjest Lady Isabelle Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Jeg synes kroppen din er fin jeg. Du er akkurat passe slank etter min mening 5
Gjest Snyltefluen Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Hverken tynn eller overvektig, etter min mening. Litt formfull, men ikke direkte lubben. Hadde som bifil ikke sagt nei til en kropp som det der, for å si det sånn. 9
AnonymBruker 42 Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Jeg synes hverfall den kroppen på bildet var "topp knute" og alle tiders 4
Gjest Superwoman! Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Jeg synes også den er fin! Jeg har selv pæreform, og fettet legger seg rett på beina når jeg legger på meg. Eneste forskjellen er at du har finere overkropp enn meg. 1
Vera Vinge Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Jeg syns du har en veldig fin og velproporsjonert kropp. Overhodet ikke tykk. Skjønner at det føles rart å gå opp i vekt, men jeg syns du kledde de kiloene, jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Hei, legg om kostholdet ditt. Slutt å spise mye pasta, poteter og brød og du vil gå ned i vekt. Jeg gjorde det og helt uten trening gikk ned 5-6 kg på kort tid. Det er litt vanskelig i starten, man savner brød osv men etter en stund går det bra. Anonymous poster hash: a3fa7...ea6 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Syns du er fin jeg!! Anonymous poster hash: 849ad...319 4
MrSmith Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Deilige former på de riktige plassene. Max tenning på mitt heterofile barometer ihvertfall. 5
FantasDick Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Litt formfull uten å være lubben, som en annen sa litt lengre opp her. Fine hofter og fine pupper! 3
Gjest Mundane Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Tykk?! Den er akkurat som den skal være. 3
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 syns den er helt perfekt jeg kvinnelige fine former
Gjest avocadoen Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Slank og pen kropp! Skulle ønske jeg hadde de formene! 3
Gjest Morteno Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 Det kommer jo helt an på preferansene til de som poster her. Personlig synes jeg du hadde en fin kropp.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #17 Skrevet 6. august 2013 Hverken tynn eller overvektig, etter min mening. Litt formfull, men ikke direkte lubben. Hadde som bifil ikke sagt nei til en kropp som det der, for å si det sånn. Som jeg skulle ha sagt det selv. Anonymous poster hash: 5a5ce...1e8
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 6. august 2013 #19 Skrevet 6. august 2013 Hadde jeg hatt en slik kropp hadde jeg vært så fornøyd at jeg knapt hadde klart å holde beina planta på jorda Nydelige former, du ser sunn ut og har absolutt ingenting å skjemmes over! Vi kan godt bytte, du får den blautfeite kroppen min og jeg får den flotte formfulle kroppen din 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #20 Skrevet 6. august 2013 Du har fin kropp, ingenting å si på den Mann 22 Anonymous poster hash: 35163...44c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå