Gå til innhold

Har du et lunt skråblikk på underforumene her inne?


skreppamedleppa

Anbefalte innlegg

Har du et lunt skråblikk på underforumene her inne?

For å oppsummere noen av mine tanker om noen utvalgte underforum

Samliv og relasjoner mye galskap, og er et av mine yndlingsforum. Hvorfor? jo fordi det dukker opp så mange rare misforståelser, konflikter og det er deilig å finne ut at selv om jeg ikke har papirer på at jeg er normal så er jeg nok i en enorm stor grad av sannsynlighet det.

Seksualitet enten henger du opp ned i lysekronen med turbonegers Hans-Erik Dyviks romperaket iført latexdrakt og blir spanket til blodet renner fordi du liker hardcore røff sex, men da kan man få høre av noen at analen ikke er ment til å ha romraketter i og man må gå med bleie før du blir 30. Eventuelt Turn off, turn on tråder og konkurranser om hva som er eklest av penis og vulva. ÆSJ er med andre ord et velkjent ord på seksualitet forumet.

Hus og hage Hvem har det fineste rede og hvordan kan jeg få det? Eventuelt hvem som vasker best og mest og kan smile på dødsleiet over at de har brukt 70% av livet sitt på å vaske.

Mat og drikke Jeg ser for meg at her inne er det en rolig husmors stemning med fult av Ingrid Espelid folk med en egen ro. Think again.. Visse produkter som ikke bør nevnes med navn ( http://www.google.no/search?hl=no&q=ketchup&rlz=1R2WQIA_noNO527&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.50165853,d.Yms,pv.xjs.s.en_US.seW1cfrvSKg.O&biw=1366&bih=595&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=dhUAUo2-NsqKtAbW-4HQBA. ) får de rolige sindige Espelidene til å bytte ut sine lyse smil og flekke tenner, (og jeg mener her piraya tenner). Borte er den snille husmoren og man står ribbet igjen. Man skal spise sin potetmos og pølse med russisk kaviar og muligens Cava til, noe annet blir for folkelig. Et annet produkt som begynner på T og slutter på ORO er også et produkt laget av djevelen selv, og kan utløse kraftige anfall av personangrep om en skulle nevne dette. Og om man går på mc donalds så er det alltid noe enhver Ingrid Espelid menneske må understreke at hun gjør sjeldent.

Kosthold og trening Jeg har alltid trodd at kalorier er noen små skapninger som bor inni skapet mitt som syr klærne mine litt mindre hver natt. Dette stemmer visst ikke, kalorier er laget for å veies og regnes på, muligens for deretter å spises jeg er enda litt usikker

Kropp og helse Foruten om bæsj og mark ut skjeden så handler vel underforumet om hvem som har en mest normal kropp blåhvalene vs skjelettene.

-Du er feit og stygg

-Vel jeg er ikke en 12 åring gutt vartfall

-haa haa feiten

-Næææ, for jeg har kvinnelige former

-Kall det hva du vil men feit og ekkel er du

-Haa pø, mannen din er pedo fordi han tenner på deg

:popcorn:

Aktuelle saker: «Pass deg pass deg bunad blir burka, for det er fakta at svartinga er overalt og kg vet at de står bak når hvem som helst er overfalt..»

«Jeg er ikke rasist altså, MEN…»

Eller «hvordan kan vi forhindre voldtekt» = Kvinner: det burde være båndtvang på dere etter mørkets frembrudd! Sånn nå kan vi diskutere noe annet, hvem som utfører voldtektene blant annet (for det er fakta at svartinga er overalt og kg vet at de står bak når hvem som helst er overfalt.

Lyric fritt oversatt etter karpe diem http://www.lyricsmode.com/lyrics/k/karpe_diem/kunsten_og_vre_inder.html.

Skråblikk og generaliseringer

Menn vs kvinner del 1

Fotballfrue

Menn vs kvinner del 2

Fotbalfrue stengt

Menn vs kvinner del 3

Tråder om hvorfor en ikke får slenge drit om fruen

En hel haug av andre blogger tråder

Menn vs kvinner del 4

Fotballfrue gjenåpnes til diskusjon

Fotballfrue stengt

Menn vs kvinner del 5

Fotballfrue del 2

Fotballfrue del 2 stenges

Menn vs kvinner del 6

Osv

Osv

Det er ikke ment som ondsinnet og jeg er jo som et kg medlem selv med på galskapen men det hadde vært morsomt å sett hvordan du ser på de forskjellige underforumene og de som poster der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Graviditet og spedbarn:

- Jasså, så du tok keisersnitt? Basert på den ene opplysningen ser jeg i krystallkulen at du knapt nok er i stand til å oppdra et barn- Det eneste som mangler for at dette skal bli fullstendig krise er at du ikke ammer. Man kan nesten ikke si at barnet ditt er født engang, operert ut ved et pingle-keisersnitt tenker jeg vi kaller det. Dessuten ble sikkert dette keisersnittet bestilt på grunn av at du er redd for å ødelegge underlivet. Unge mødre, altså. Jeg er glad jeg er en urkvinne, som gjorde det kroppen min er skapt til å gjøre: Nemlig å FØDE. Dette definerer deg som menneske, mor og samfunnsborger, du er nok ikke til å stole på i en krisesituasjon, akkurat. Hva skjer med denne generasjonen mødre? Slutt å vær så hysteriske og lite mottagelige for velmente råd og tips fra de med peiling og aldersmessig autoritet.



Anonymous poster hash: 14190...575
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...