Zzyzx Skrevet 4. august 2013 #1 Del Skrevet 4. august 2013 Det gamle førerkortet mitt knakk i to for sikkert snart ti år siden, så det er nødvendig å få et nytt. Sist jeg gjorde dette var i 1998, så erfaringen fra den gang er nok ikke relevant lengre, selv om jeg hadde husket hvordan det foregikk. Tar de bilde på trafikkstasjonen (Risløkka i Oslo), eller må jeg ha med eget passbilde? Noe annet jeg må tenke på før jeg tar turen dit? Skjemaer som må fylles ut, f.eks.? Lang kø å ta hensyn til? Ny oppkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest_idag Skrevet 4. august 2013 #2 Del Skrevet 4. august 2013 Du tar bilde i gangen, hvis jeg ikke husker feil så må du plotte inn fødselsnr. Ikke fornøyd med bilde, slett og ta nytt. Fornøyd, gå til kølappmaskin, trekk kølapp for andre ærend e.l. Ikke trekk kølapp for førerkort, mye folk der. Du skal til skrankene til høyre. Når din tur, si du skal fornye førerkort, oppgi fødselsnr. betal og vær glad, du får midlertidig kjøretillatelse som IKKE er gyldig i utlandet, så fremt du ikke spør om muligheter for det. HUSK ditt nåværende førerkort(leg.plikt), Tut og kjør, lappen kommer i posten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 4. august 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 4. august 2013 God mann! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Conradine Skrevet 4. august 2013 #4 Del Skrevet 4. august 2013 De tar bilde på trafikkstasjonen. Vet ikke hvordan det er på den nevnte trafikkstasjonen, men her i byen kan det være lange køer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #5 Del Skrevet 4. august 2013 Jepp, smart å dukke opp med en gang trafikkstasjonen åpner, her er køene til "førerkort" LANGE. Anonymous poster hash: 33628...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå