Gå til innhold

Hvilke mannlige norske kjendiser HAR du hatt sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok en annen anonym bruker på ordet, og her er tråden:

Hvilke kjendiser har dere hatt sex med?

Anonymous poster hash: 5742e...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det nærmeste jeg har vært er en statist i Max Manus :P



Anonymous poster hash: 32a49...6e2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tidligere i år seksuelt mishandlet av en norsk b-kjendis kjent for standup comedy og litt ymse reality shows, men jeg akter ikke å si hva han heter for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Men en som var med i et band som var populært for noen år siden, var ganske interessert i meg en periode. Jeg tenkte jeg ville bli sjalu når han var omringet av jenter som ønsket å være groupies på turnè og han var veldig opptatt med musikken... Så jeg var ikke interessert.

Bare sex har jeg ikke med noen. Må være forhold.



Anonymous poster hash: a5e3d...cec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En! Men han var ikke kjendis da. :P



Anonymous poster hash: b2c1c...f99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

seksuelt mishandlet?

Ble tidligere i år seksuelt mishandlet av en norsk b-kjendis kjent for standup comedy og litt ymse reality shows, men jeg akter ikke å si hva han heter for noe.



Anonymous poster hash: 24eaa...726
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kyssa med broren til en som har vert Norge sin representant i ESC :sjenert::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liggi med nevøen til en dame som var på tv'n en gang:) jeg vet ikke hvem hun er, men han ringte og sa at tanta hans var på tv:P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liggi med nevøen til en dame som var på tv'n en gang:) jeg vet ikke hvem hun er, men han ringte og sa at tanta hans var på tv:P

:laugh: Kult!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liggi med de fleste kjendisene i Norge, og kjendiser er utrolig oppskrytt altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Hvorfor er det status å ligge med dem? Sikkert rundbrennere alle sammen, hva får man ut av det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokkert: Hvorfor er det status å ligge med dem? Sikkert rundbrennere alle sammen, hva får man ut av det?

Muligheten til å skryte av å ha hatt seg med en kjendis :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner.

I og med at hele trådens tema legger opp til å nevne navn og det ville være spekulasjoner og derav regelbrudd, stenges også tråden.

Bond, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...