AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #21 Skrevet 4. august 2013 Regnet nettopp ut min bmi ( ikke at jeg skjønner de greiene der ) men ifølge den så er bmi'en min på 23,3 med andre ord nesten undervektig da den skal ligge mellom 24 og 25. Normal BMI er mellom 19 og 25. Så du er nærmere overvektig enn undervektig. Anonymous poster hash: 1d748...50c 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #22 Skrevet 4. august 2013 Jeg har BMI på 28 og ser nesten ekstremt lik ut og har dermed "førstehåndserfaring". Ser ikke like bra ut i bevegelse i bikini som posering på avkuttede bilder for å si det slik. Mye vekt kan også sitte på rumpe, baklår, legger og ansikt. Litt overvekt er ikke nødvendigvis en dårlig ting på lik linje med lett undervekt, men kall en spade for en spade.. Anonymous poster hash: 5828e...b43 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #23 Skrevet 4. august 2013 Ifølge bildet var hun super slank i mine øyne, markert midje og kvinnelige lår. Flott kropp. Kan derfor ikke skjønne at vekten er 76 kilo når hun er 160 høy, syntes det er litt rart at hun ser så slank ut da? Jeg er nemlig 171 høy og 69 kilo å jeg er ikke akkurat en flat liten sak. Regnet nettopp ut min bmi ( ikke at jeg skjønner de greiene der ) men ifølge den så er bmi'en min på 23,3 med andre ord nesten undervektig da den skal ligge mellom 24 og 25. Når jeg regnet ut 160 høy og 76 kilo så var bmi'en på 29, 7 altså overvektig. Nei BMI måling er noe sprøyt. For du ser langtifra overvektig ut på bildet ditt. Og det tviler jeg på at du er og. Ikke er jeg undervektig heller. Er ikke rart at den norske befolkningen blir tykkere når man ikke ser at denne kroppen er lubben. Noen kilo til så snakker vi overvekt. Her må det mange kilo av før vi snakker slank. Om ts er fornøyd så er det greit. Vil uansett anbefale trening før å få strammet opp.Anonymous poster hash: d9337...af2 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #25 Skrevet 4. august 2013 Normal BMI er mellom 19 og 25. Så du er nærmere overvektig enn undervektig. Anonymous poster hash: 1d748...50c Under 18,5 er undervektig.Anonymous poster hash: 9803e...242 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #27 Skrevet 4. august 2013 Synes den var veldig fin :-) Anonymous poster hash: eb6cd...a47
Alja Skrevet 4. august 2013 #28 Skrevet 4. august 2013 Syntes det er en fin kropp, men jeg personlig syntes det er lubbent. Jeg hadde ikke trivdes i en slik kropp. 1
Gjest Sengaia Skrevet 4. august 2013 #29 Skrevet 4. august 2013 Ikke rart folk sliter med selvbildet, sier jeg. Ser ikke denne kroppen frisk og sunn ut? Det virker som at i manges øyne så er en fin kropp en barbiekropp. Folk liker forskjellige ting, og forskjellige kropper, men jeg syns det blir så feil å si at dette ikke er bra nok, eller "chubby" og lubbent. JA, det er smak og behag og øynene som ser, jeg syns bare det er så trist at selv dette burde "fikses" på. Mine øyne ser hvertfall at denne kroppen er flott og vakker og sexy. TS: jeg håper du kan vise deg naken til kjæreste e.l. uten å føle deg fæl. For dette er kjempefint. Og du ser FRISK ut. Mange utstillingsdukker man ser rundt omkring i butikker er ikke i stand til å føde, om de hadde vært levende mennesker. = ikke friskt, ikke menneskelig engang. I mine øyne tenner friske, sunne mennesker, og viktigst i mine øyne; utstråling og trygghet. 3
Berentsens Skrevet 4. august 2013 #30 Skrevet 4. august 2013 Kroppen ser nydelig ut. Midt i blinken for min smak. 1
Purple Diamond Skrevet 4. august 2013 #31 Skrevet 4. august 2013 Ikke rart folk sliter med selvbildet, sier jeg. Ser ikke denne kroppen frisk og sunn ut? Det virker som at i manges øyne så er en fin kropp en barbiekropp. Folk liker forskjellige ting, og forskjellige kropper, men jeg syns det blir så feil å si at dette ikke er bra nok, eller "chubby" og lubbent. JA, det er smak og behag og øynene som ser, jeg syns bare det er så trist at selv dette burde "fikses" på. Mine øyne ser hvertfall at denne kroppen er flott og vakker og sexy. TS: jeg håper du kan vise deg naken til kjæreste e.l. uten å føle deg fæl. For dette er kjempefint. Og du ser FRISK ut. Mange utstillingsdukker man ser rundt omkring i butikker er ikke i stand til å føde, om de hadde vært levende mennesker. = ikke friskt, ikke menneskelig engang. I mine øyne tenner friske, sunne mennesker, og viktigst i mine øyne; utstråling og trygghet. Sååå enig!! Flott skrevet
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #32 Skrevet 4. august 2013 Chubby. Anonymous poster hash: 96480...fdc 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #33 Skrevet 4. august 2013 Hun er lubben og heldig med kroppsformen, og jeg syns det var en helt ok kropp. Den ligner litt på min, og jeg er relativt fornøyd. Jeg ønsker imidlertid å komme i litt bedre form, både kondisjon og styrke, og vet av erfaring at da vil også kroppen min forandre seg litt (og det er en forandring jeg vet vil gjøre kroppen finere). Dersom hun ellers er frisk og i god form, er det imidlertid ingenting som tilsier at hun må forandre på noe. Og når jeg sier at hun er lubben så mener jeg smellfeit eller svært overvektig, men litt mer enn normalvektig, bare så ingen misforstår meg. Anonymous poster hash: d4ea8...7cd 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #34 Skrevet 4. august 2013 Altså jeg er ikke den på Bildet , har ca samme kropp , veier bare en del kilo mindre xD TS Anonymous poster hash: 2ad98...914
skreppamedleppa Skrevet 4. august 2013 #35 Skrevet 4. august 2013 Ifølge bildet var hun super slank i mine øyne, markert midje og kvinnelige lår. Flott kropp. Kan derfor ikke skjønne at vekten er 76 kilo når hun er 160 høy, syntes det er litt rart at hun ser så slank ut da? Jeg er nemlig 171 høy og 69 kilo å jeg er ikke akkurat en flat liten sak. Regnet nettopp ut min bmi ( ikke at jeg skjønner de greiene der ) men ifølge den så er bmi'en min på 23,3 med andre ord nesten undervektig da den skal ligge mellom 24 og 25. Når jeg regnet ut 160 høy og 76 kilo så var bmi'en på 29, 7 altså overvektig. Nei BMI måling er noe sprøyt. For du ser langtifra overvektig ut på bildet ditt. Og det tviler jeg på at du er og. Ikke er jeg undervektig heller. Nei du forstår tydeligvis ikke BMI greier, for dette er jo veldig feil. Hentet fra wiki BMI på under 18,5 = undervektig. BMI på mellom 18,5 og 24,9 = normal kroppsvekt. BMI på mellom 25 og 29,9 = overvektig. BMI på mellom 30 og 34,9 = fedme. BMI på mellom 35 og 39,9 = fedme, klasse II. BMI på 40 og over = fedme, klasse III (ekstrem fedme). Så det du mener er undervektig BMI er altså bare tullball!! BMI sier dog veldig lite om hvordan kroppen vår ser ut, og BMI er en ganske så latmanspedagogikk på å finne ut om kroppen vår er sunn og god nok. Det sier seg selv at en sykelig undervekt og en sykelig overvekt ikke er optimalt, men man kan fint være litt overvektig uten at det er sykelig og litt undervektig uten at det er sykelig. Man kan ikke mene at BMI er sprøyt i den øvre klassen om man mener BMI ikke er sprøyt i den nedre klassen. Om man er 160 cm og 76 kg så får man til svar at man er overvektig, http://www.bmi-kalkulator.no/?v=76&h=160, men det sier ingenting om helsen til en person med denne BMIèn, (sykelig fedme er med en BMI på over 35, og da kan vi faktisk snakke om helseproblemer pga vekt) Ts dette er en helt normal kvinnekropp, kvinnekropper kommer som sagt i ulike former og størrelser og denne kroppen er like normal som hvilken som helst annen kropp, det skal mye til for at en kvinnekropp ikke er normal. Fungerer kroppen din til sitt bruk? Er DU fornøyd med kroppen din? Viss ja så er det det som betyr noe, men for hva det er verdt jeg synes du bør være strålende fornøyd med kroppen din. Men jeg er litt uenig i at folk bør være misunnelig på denne kroppen, eller at denne kroppen er den kroppen alle bør ønske seg, det blir bare fjasete og feil. Folk bør lære seg å bli glad i sin egen kropp, og om de ikke er det så bør de gjøre noe for å bli det, bli mer "fit", trene, legge på seg, slanke seg osv men med så mange forskjellige kvinnekropper i verden blir det helt tullete å si at folk bør være misunnelig på ts. 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #36 Skrevet 4. august 2013 Ifølge bildet var hun super slank i mine øyne, markert midje og kvinnelige lår. Flott kropp. Kan derfor ikke skjønne at vekten er 76 kilo når hun er 160 høy, syntes det er litt rart at hun ser så slank ut da? Jeg er nemlig 171 høy og 69 kilo å jeg er ikke akkurat en flat liten sak. Regnet nettopp ut min bmi ( ikke at jeg skjønner de greiene der ) men ifølge den så er bmi'en min på 23,3 med andre ord nesten undervektig da den skal ligge mellom 24 og 25. Når jeg regnet ut 160 høy og 76 kilo så var bmi'en på 29, 7 altså overvektig. Nei BMI måling er noe sprøyt. For du ser langtifra overvektig ut på bildet ditt. Og det tviler jeg på at du er og. Ikke er jeg undervektig heller. At hun er "super slank" er vel litt å ta i. Jeg synes TS har former, og en del fett på kroppen. Men forsatt en fin og kvinnelig kropp. Anonymous poster hash: ebb45...4b0 3
smalls Skrevet 4. august 2013 #37 Skrevet 4. august 2013 At hun er "super slank" er vel litt å ta i. Jeg synes TS har former, og en del fett på kroppen. Men forsatt en fin og kvinnelig kropp. Anonymous poster hash: ebb45...4b0 Må si meg enig her. Kroppen var da virkelig ikke super slank. 2
yxnyx Skrevet 4. august 2013 #38 Skrevet 4. august 2013 Flotte proposjoner, hun ser frisk og frodig ut. Er sikker på at hun er under 80 cm på det smaleste rundt livet, noe som er et annet mål brukt for overvekt på oss kvinner.
Purple Diamond Skrevet 4. august 2013 #39 Skrevet 4. august 2013 Flotte proposjoner, hun ser frisk og frodig ut. Er sikker på at hun er under 80 cm på det smaleste rundt livet, noe som er et annet mål brukt for overvekt på oss kvinner. Vet du hva som er for mye rundt midjen og hva som er "normalt"?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #40 Skrevet 4. august 2013 Vet du hva som er for mye rundt midjen og hva som er "normalt"? http://www.bmi-calculator.net/waist-to-hip-ratio-calculator/ Anonymous poster hash: 5828e...b43 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå