Gå til innhold

For kraftig ?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere om denne kroppen ? Ville du blitt sammen med en på denne størrelsen ?

Anonymous poster hash: 2ad98...914

post-37809-101083_thumb.jpg

  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Hva syns dere om denne kroppen ? Ville du blitt sammen med en på denne størrelsen ?

Anonymous poster hash: 2ad98...914

Jeg syns det var en flott, sexy og tiltrekkende kropp. Har ingen problemer med å bli sammen med en jente med litte granne former. Og hva er "denne størrelsen" ? Mener du at du er overvektig ? Det er langt fra overvektig nemlig. Bli glad i kroppen din, den er kjempeflott !

AnonymBruker
Skrevet

Sexy. :) Hva med profilbilde?



Anonymous poster hash: 3ab2e...b24
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det var en flott, sexy og tiltrekkende kropp. Har ingen problemer med å bli sammen med en jente med litte granne former. Og hva er "denne størrelsen" ? Mener du at du er overvektig ? Det er langt fra overvektig nemlig. Bli glad i kroppen din, den er kjempeflott !

Det er ikke langt fra overvektig. Personen er 160 cm høy og 76 kg.

Anonymous poster hash: 5828e...b43

  • Liker 2
Gjest Sengaia
Skrevet

Det er ikke langt fra overvektig. Personen er 160 cm høy og 76 kg.

Anonymous poster hash: 5828e...b43

What?! Dette er laangt ifra overvektig! Det er jo en drømmekropp! Håper ikke du hører på det, TS! Dette må da de fleste ønske seg :)

  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Det er ikke langt fra overvektig. Personen er 160 cm høy og 76 kg.

Anonymous poster hash: 5828e...b43

Fordi bmi kanskje vil si det ? Alle vet at bmi kun tar hensyn til forholde mellom høyde og vekt og ikke noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Midjen og hoftene var fantastiske! Litt chubby lår etter min smak, men herlighet, om vedkommende er frisk og sunn trenger hun ikke gjøre noe med kroppen sin med mindre hun vil.



Anonymous poster hash: 3da05...8b8
  • Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet

What?! Dette er laangt ifra overvektig! Det er jo en drømmekropp! Håper ikke du hører på det, TS! Dette må da de fleste ønske seg :)

100% enig !

Gjest Sengaia
Skrevet

Jeg syns ikke TS burde tenke på at det er kraftig, det er det ikke. Man er ikke kraftig selvom man ikke har en BMI på 14. Det der inspirerte meg hvertfall. Jeg har vært litt opphengt i BMI'en, men ser jo her at den ikke har så mye å si. Du trenger ikke å ta av deg hvertfall, det ser ut som en kjempesunn kropp = tiltrekkende kropp.

Gjest Sengaia
Skrevet

Midjen og hoftene var fantastiske! Litt chubby lår etter min smak, men herlighet, om vedkommende er frisk og sunn trenger hun ikke gjøre noe med kroppen sin med mindre hun vil.

Anonymous poster hash: 3da05...8b8

"chubby lår"? JEg ble misunnelig på de chubby låra jeg :icon_lol:

Skrevet

Ser overhode ikke noen negativt kroppsmessig med det bilde, men kvaliteten på bilde derimot var ikke akkurat FullHD for å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

"chubby lår"? JEg ble misunnelig på de chubby låra jeg :icon_lol:

Joda, lårene var flotte! Men i forhold til resten av kroppen synes jeg de ble litt chubby/utrente. Men nå er jo verken vinkelen eller utskjæringen i bildet særlig flatterende heller.

Anonymous poster hash: 3da05...8b8

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere sett hele kroppen i HD hadde dere nok endret mening.



Anonymous poster hash: 5828e...b43
  • Liker 1
Gjest Sengaia
Skrevet

Joda, lårene var flotte! Men i forhold til resten av kroppen synes jeg de ble litt chubby/utrente. Men nå er jo verken vinkelen eller utskjæringen i bildet særlig flatterende heller.

Anonymous poster hash: 3da05...8b8

Wow... det er jammen ikke rart folk blir usikre... Det kommer vel ofte av slike kommentarer, det skal vel ikke alltid så mye til. jeg ville hvertfall ikke endra på noe som helst med en sånn kropp. Med mindre noen kom og sa noe sånt... jeg håper ikke du tar dette til deg, TS. Du har en drømmekropp som de fleste kan misunne!

Skrevet

Synes det var en helt grei kropp jeg :) En helt grei "Midt-i-mellom" kropp med former og midje. Litt chubby, men det er da ikke noe galt i være sexylubben :fnise:

Og hvis noen må bitche om at dette ikke er lubbent og whatnot, personen på bildet er ikke tynn eller slank. Men heller ikke feit! ;)

  • Liker 6
Skrevet

Fin kropp, ingenting galt med den! :)

AnonymBruker
Skrevet

Wow... det er jammen ikke rart folk blir usikre... Det kommer vel ofte av slike kommentarer, det skal vel ikke alltid så mye til. jeg ville hvertfall ikke endra på noe som helst med en sånn kropp. Med mindre noen kom og sa noe sånt... jeg håper ikke du tar dette til deg, TS. Du har en drømmekropp som de fleste kan misunne!

La nå andre få ha annerledes mening enn deg.

Anonymous poster hash: 675ba...29d

  • Liker 3
Skrevet

Personen på bildet så utrent og dvask ut, usexy i mine øyne. For store lår, og for mye fett på magen.

What?! Dette er laangt ifra overvektig! Det er jo en drømmekropp! Håper ikke du hører på det, TS! Dette må da de fleste ønske seg :)

Nei, ikke alle ønsker seg en slik utrent og dvask kropp. Noen av oss liker våre slanke kropper.

  • Liker 7
Gjest Sengaia
Skrevet

Folk må jo mene og syns hva de vil, men Jeg kan ikke forstå at noen syns den kroppen er dvask eller lubben... det er jo sånt som gjør at folk tror de er feite selvom de ikke veier 30 kg! Jeg håper du kan være fornøyd TS, for det har du all grunn til!

  • Liker 2
Skrevet (endret)

Ifølge bildet var hun super slank i mine øyne, markert midje og kvinnelige lår. Flott kropp. Kan derfor ikke skjønne at vekten er 76 kilo når hun er 160 høy, syntes det er litt rart at hun ser så slank ut da? Jeg er nemlig 171 høy og 69 kilo å jeg er ikke akkurat en flat liten sak.

Regnet nettopp ut min bmi ( ikke at jeg skjønner de greiene der ) men ifølge den så er bmi'en min på 23,3 med andre ord nesten undervektig da den skal ligge mellom 24 og 25.

Når jeg regnet ut 160 høy og 76 kilo så var bmi'en på 29, 7 altså overvektig.

Nei BMI måling er noe sprøyt.

For du ser langtifra overvektig ut på bildet ditt. Og det tviler jeg på at du er og.

Ikke er jeg undervektig heller.

Endret av Auroressa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...