Gå til innhold

"Eh..du har litt hår der"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hår på staken er det ingen som har. Siden det bare er den som suges så trenger menn ikke barbere seg. Det er noe annet med kvinner, der er håret i veien for å komme til noe som helst. Naturen er urettferdig, men sånn er det bare.

Anonymous poster hash: ff875...010

Hvor gammel er du? Og hvor mange staker har du undersøkt, siden du vet at ingen har hår?

Kjæresten har hår nederst på kuken, og på ballene. Når jeg suger han, koser jeg også med (les: slikker) ballene. Han barberer seg nedentil, på de stedene jeg skal til med munnen, men om det noen ganger skulle stå igjen et par stubbe eller det er litt lenge siden forrige barbering, får han da kos for det :)

Anonymous poster hash: 54137...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ekkelt med hår i maten. Selv om det er veldig små hår.

Anonymous poster hash: ff875...010

Jammen hvordan skal man få det bort da uten å kutte seg selv? Jeg får det heller ikke til :(

Anonymous poster hash: 3928d...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok en dust. Hadde det vært et problem, kunne han reagert på en litt mer intelligent måte. Hadde jeg vært deg, TS, ville jeg vært takknemlig at jeg ble kvitt ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg , men hørtes ut som han ikke akkurat var så veldig lysten allikevel. Har jeg lyst på kar , skikkelig skikkelig lyst , så enser jeg ikke om de har hår eller ikke. Det er liksom ikke så viktig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på staken er det ingen som har. Siden det bare er den som suges så trenger menn ikke barbere seg.

Det er ganske vanlig at menn har hår 1-2 cm oppover staken, de fleste har også hår på pungen, som også kan slikkes, suges og håndteres.

Anonymous poster hash: 67f5d...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...