Gå til innhold

"Eh..du har litt hår der"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en kollega etter jobb idag, vi dro hjem til han og det ene førte til det andre. Når han skulle ned for å slikke meg sier han "Eh..du har bittelitt hår der" rundt de indre kjønnsleppene mine. Så svarer jeg tilbake "jamen hvis jeg prøver ta vekk det skjærer jeg jo av kjønnet mitt?!" Da bare sukket han og kledde på seg? Nå føler jeg meg skikkelig avvist :( det er snakk om bittesmå hår som nesten ikke synes engang! Sikker på at han ikke hadde merket de hvis han slikket engang.. Åh. Er virkelig alle gutter så opptatt av at ALT må bort selvom det er rett ved kjønnet og jeg kan kutte meg?! Hilsen veldig oppgitt jente..

Anonymous poster hash: 56228...2d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars mann. Men hvorfor barberer du ikke vekk alt? når jeg først barberer meg nedentil gidder jeg ikke la det være mer igjen.

Uansett er det ikke slik at man MÅ barbere av alt for å få oralsex. Finnes oppegående menn der ute også.



Anonymous poster hash: 78450...d92
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekkelt med hår i maten. Selv om det er veldig små hår.



Anonymous poster hash: ff875...010
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en patetisk dust.

Men enig med AB over her, hvorfor la det være litt igjen? Det er fult mulig å barbere seg der uten å kutte av tissen :vetikke:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en kollega etter jobb idag, vi dro hjem til han og det ene førte til det andre. Når han skulle ned for å slikke meg sier han "Eh..du har bittelitt hår der" rundt de indre kjønnsleppene mine. Så svarer jeg tilbake "jamen hvis jeg prøver ta vekk det skjærer jeg jo av kjønnet mitt?!" Da bare sukket han og kledde på seg? Nå føler jeg meg skikkelig avvist :( det er snakk om bittesmå hår som nesten ikke synes engang! Sikker på at han ikke hadde merket de hvis han slikket engang.. Åh. Er virkelig alle gutter så opptatt av at ALT må bort selvom det er rett ved kjønnet og jeg kan kutte meg?! Hilsen veldig oppgitt jente..

Anonymous poster hash: 56228...2d6

Du klarer virkelig ikke å barbere alt? :klo:

Ta en brasiliansk da vel.

Anonymous poster hash: c0c45...db0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an. Tuller du? Bare gikk han? :fnise:

Jaja, nå var den katta ute av sekken, han er en tufs og du oppdaget det tidlig!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du slapp å ha den idioten mellom beina.



Anonymous poster hash: 75953...840
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går faktisk fint an å barbere de små hårene rett på innsiden av de ytre kjønnsleppene.

Det er vanskelig å se der, så jeg bruker bare hånda til å kjenne etter hår.

Så jeg tar av håndtaket på barberhøvelen, og bruker kun den lille enden med selve bladene. Da har jeg mye mer kontroll over barberhøvelen. Har brukt denne metoden i alle år, og jeg har ikke kuttet meg en eneste gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.... Jeg tror dere misforstår. Jeg tror ikke ts trengte et kurs i barbering.

For en dust han var, ts. Håper han aldri får den muligheten igjen. Verken med deg eller noen andre.

Anonymous poster hash: 73631...93a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

En mann som blir skremt av noen få kjønnshår er ikke en mann jeg hadde ville hatt i senga mi uansett. En ting er å foretrekke det barbert, men å bare gå fordi det var litt hår der? Sånne klarer du deg uten.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er dårlig gjort av dere.. Får meg til å føle meg stygg nedentil. Hårene er like små som stubber. Jeg barberer selvfølgelig alt! Men må være mye mer forsiktig der når de ligger så nærme. Har kuttet meg før. Jeg har selv sett med speil og hårene synes ikke.. Uaktuelt å kutte av meg kjønnet for en drittpikk! Frustrert TS!

Anonymous poster hash: 23f83...a42

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er dårlig gjort av dere.. Får meg til å føle meg stygg nedentil. Hårene er like små som stubber. Jeg barberer selvfølgelig alt! Men må være mye mer forsiktig der når de ligger så nærme. Har kuttet meg før. Jeg har selv sett med speil og hårene synes ikke.. Uaktuelt å kutte av meg kjønnet for en drittpikk! Frustrert TS!

Anonymous poster hash: 23f83...a42

Men kan du ikke bruke den andre hånda til å strekke ut kjønnsleppene? Det gjør jeg for å komme ordentlig til. Nå skal det sies at jeg sjelden gidder å ta alt, synes ikke det er så pent jeg og sier bare ifra til den jeg har sex med at sånn er det og om han ikke liker det kan vi godt la være.

Om det er snakk om ørsmå stubber er det noe annet, da har du jo barbert deg!

Anonymous poster hash: 78450...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greia er at jeg gjør det! Men de er ganske store så er vanskelig komme til. Har aldri opplevd at stubber er et problem før.. De forrige har ikke brydd seg om det. Og det er snakk om helt øverst når jeg sprer dem. Skjønte ikke hvorfor han skulle slikke så langt opp uansett..

Anonymous poster hash: 23f83...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er snakk om helt øverst når jeg sprer dem. Skjønte ikke hvorfor han skulle slikke så langt opp uansett..

Anonymous poster hash: 23f83...a42

Fordi moroknappen sitter der.

Anonymous poster hash: ff875...010

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekkelt med hår i maten. Selv om det er veldig små hår.

Anonymous poster hash: ff875...010

Jeg regner med at du har helt glattbarberte baller, stake, rumpehull, whatever floats your boat?

Uansett man trenger da ikke være så fisefine. Kjæresten har masse hår han, men jeg suger han da gledelig for det.

Anonymous poster hash: 3b38e...190

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når slutter dere på jobben, egentlig? Utrolig å rekke alt det der og å komme seg hjem og skrive om det etter jobb hvis dere slutter til normal tid, 15-16-tida.



Anonymous poster hash: ad800...cf7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at alle plutselig skal gi TS opplæring i intimbarbering?? Har det noe å si om det er et par hår igjen?

Denne fyren er jo tydeligvis helt idiot, og forhåpentligvis et unntak. Jeg barberer meg ikke nedentil i det hele tatt, men har aldri opplevd en gutt som ikke vil gå ned på meg av den grunn. Heller motsatt, kjæresten min elsker det.



Anonymous poster hash: aa182...214
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Når slutter dere på jobben, egentlig? Utrolig å rekke alt det der og å komme seg hjem og skrive om det etter jobb hvis dere slutter til normal tid, 15-16-tida.

Anonymous poster hash: ad800...cf7

Tror du alle har 8-16 jobb?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at du har helt glattbarberte baller, stake, rumpehull, whatever floats your boat?

Uansett man trenger da ikke være så fisefine. Kjæresten har masse hår han, men jeg suger han da gledelig for det.

Anonymous poster hash: 3b38e...190

Hår på staken er det ingen som har. Siden det bare er den som suges så trenger menn ikke barbere seg. Det er noe annet med kvinner, der er håret i veien for å komme til noe som helst. Naturen er urettferdig, men sånn er det bare.

Anonymous poster hash: ff875...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...