Gå til innhold

"Eh..du har litt hår der"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det triste i denne tråden er dessverre ikke historien om den løken - men alle damene som kommer med råd om å få fjernet de siste hår-restene.

Møtte en kollega etter jobb idag, vi dro hjem til han og det ene førte til det andre. Når han skulle ned for å slikke meg sier han "Eh..du har bittelitt hår der" rundt de indre kjønnsleppene mine. Så svarer jeg tilbake "jamen hvis jeg prøver ta vekk det skjærer jeg jo av kjønnet mitt?!" Da bare sukket han og kledde på seg? Nå føler jeg meg skikkelig avvist :( det er snakk om bittesmå hår som nesten ikke synes engang! Sikker på at han ikke hadde merket de hvis han slikket engang.. Åh. Er virkelig alle gutter så opptatt av at ALT må bort selvom det er rett ved kjønnet og jeg kan kutte meg?! Hilsen veldig oppgitt jente..

Anonymous poster hash: 56228...2d6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hår på staken er det ingen som har. Siden det bare er den som suges så trenger menn ikke barbere seg. Det er noe annet med kvinner, der er håret i veien for å komme til noe som helst. Naturen er urettferdig, men sånn er det bare.

Anonymous poster hash: ff875...010

Finnes masse menn som har hår på staken :)

Anonymous poster hash: 75393...887

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at alle plutselig skal gi TS opplæring i intimbarbering?? Har det noe å si om det er et par hår igjen?

Denne fyren er jo tydeligvis helt idiot, og forhåpentligvis et unntak. Jeg barberer meg ikke nedentil i det hele tatt, men har aldri opplevd en gutt som ikke vil gå ned på meg av den grunn. Heller motsatt, kjæresten min elsker det.

Anonymous poster hash: aa182...214

og noen misliker det :)

Anonymous poster hash: caeb7...213

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og noen misliker det :)

Anonymous poster hash: caeb7...213

Og misliker man det så kraftig at man kler på seg og drar, så er man en drittsekk. Derfor støtter man heller ts enn å gi masse barberingsråd.

Anonymous poster hash: aae1f...ea9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er tydligvis en dust og du må ikke la han få så mye makt at du føler deg ekkel!



Anonymous poster hash: 4812d...ad1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og misliker man det så kraftig at man kler på seg og drar, så er man en drittsekk. Derfor støtter man heller ts enn å gi masse barberingsråd.

Anonymous poster hash: aae1f...ea9

Nei. Man har bare andre preferanser, og hvorfor slikke noen når man ikke er tent selv.

Anonymous poster hash: caeb7...213

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Murica

Herregud, folk på kg ass'...

Dama har blitt driti ut, så sier dere "barber deg bedre" ?

Dere er ikke helt rett i hodet.

Mannen var en idiot, like greit han dro, for sexen der hadde mest sannsynlig blitt jævla dårlig om han er såpass fisefin og egoistisk.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å herregud ass, jeg er bare såå mye flinkere til å barbere meg enn deg! Jeg gjør bare slik og slik, og det gjør tydeligvis ikke du. Jeg får bort alt jeg, helt enkelt. Så ekkel du er da som ikke gjør sånn som meg. Jeg er flinkere enn deg"

:sarkasme:



Anonymous poster hash: 7cf05...3b7
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Man har bare andre preferanser, og hvorfor slikke noen når man ikke er tent selv.

Anonymous poster hash: caeb7...213

Ja jøss.. La oss alle sammen kle på oss og gå fordi den vi er på vei til å ha sex med har en liten skavank etter personlig preferanse! Da får jo alle kjempe bra selvbilde såklart!

Anonymous poster hash: aae1f...ea9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss.. La oss alle sammen kle på oss og gå fordi den vi er på vei til å ha sex med har en liten skavank etter personlig preferanse! Da får jo alle kjempe bra selvbilde såklart!

Anonymous poster hash: aae1f...ea9

Hvis det er fryktelig avtennende for den andre parten så ja, bare å gå :) som sagt, hvorfor "leke" med et underliv man finner avtennende.

Anonymous poster hash: caeb7...213

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan slikke deg jente, jeg ser ikke etter litt hår her og der og er det litt hår so what. Det eneste som jeg ikke liker er hvis penishodet kommer rett på stikkende hår (barbert dagen før). Like greit han ikke staket deg, for en dust.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på staken er det ingen som har. Siden det bare er den som suges så trenger menn ikke barbere seg. Det er noe annet med kvinner, der er håret i veien for å komme til noe som helst. Naturen er urettferdig, men sånn er det bare.

Anonymous poster hash: ff875...010

Ingen kvinner har hår på de indre kjønsleppene, klitoris eller rundt skjedeåpningen heller.. Trenger ikke slikke venusberget mitt! For en dust du traff, ts.. Jeg hadde blirr forskrekket og kanskje litt såra, men det er ikke noe å bry seg om.. Det er han som mangler noe her!

Anonymous poster hash: 22708...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det er fryktelig avtennende for den andre parten så ja, bare å gå :) som sagt, hvorfor "leke" med et underliv man finner avtennende.

Anonymous poster hash: caeb7...213

Mange av oss blir faktisk kjent med den andre personen før man har sex. Er ikke i orden å bare gå fra noen man har blitt glad i fordi de har en "skavank".

Anonymous poster hash: 8f26c...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av oss blir faktisk kjent med den andre personen før man har sex. Er ikke i orden å bare gå fra noen man har blitt glad i fordi de har en "skavank".

Anonymous poster hash: 8f26c...84c

Sant. Men det går an å gjøre det på ons da, siden man ikke er glad i de.

Anonymous poster hash: caeb7...213

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hår på staken er det ingen som har.

2. Siden det bare er den som suges så trenger menn ikke barbere seg.

Anonymous poster hash: ff875...010

1. Merkelig. Jeg som var helt sikker på at jeg barberte staken i går.

2. Det hørtes ut som en litt kjedelig bj. Har ikke pungen gjort seg fortjent til litt oppmerksomhet?

On topic:

Typen du møtte hørtes noe sær ut. Om han reagerte på den måten du beskrev har han sikkert mange andre sære trekk også.

Endret av studerende
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Men det går an å gjøre det på ons da, siden man ikke er glad i de.

Anonymous poster hash: caeb7...213

Eh, nei. Det synes jeg er utrolig barnslig gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...