Gå til innhold

Jeg ble slikket for første gang!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går ble jeg slikket for første gang. Har aldri latt en gutt nærme seg med tungen der, synes det virker så ekkelt for dem. Er redd for at det lukter eller smaker vondt.

Men i går var det en mann som ikke ga seg, og h e r r e g u d så godt det var!! Måtte bare si det til noen. Gleder meg til neste gang:)

Anonymous poster hash: 534ac...abe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, gratulerer^^, Du kan jo spørre han om han vil komme innom en gang til;) (Ikke bekymre deg så mye om hygiene, så lenge du dusjer ofte og vasker deg godt så er det ingen fare. vond smak/lukt kommer som oftes av ulike infeksjoner)



Anonymous poster hash: d3040...bce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gratulerer^^, Du kan jo spørre han om han vil komme innom en gang til;) (Ikke bekymre deg så mye om hygiene, så lenge du dusjer ofte og vasker deg godt så er det ingen fare. vond smak/lukt kommer som oftes av ulike infeksjoner)

Anonymous poster hash: d3040...bce

Infeksjoner som ofte kommer av at man dusjer for ofte. ;p

Anonymous poster hash: a5af1...72f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infeksjoner som ofte kommer av at man dusjer for ofte. ;p

Anonymous poster hash: a5af1...72f

Det er bare å bruke intimvask uten såpe, så går det greit å dusje seg ofte. Men for ofte (flere ganger daglig) er ikke en god ide akkurat der på kroppen.

TS, gratulerer! Jeg husker min første gang. Jeg var akkurat som deg og ville ikke la en mann nærmer seg med munn og tunge der, men det var en som ikke ga seg og ... ja, du vet hvordan det føles :P

Anonymous poster hash: b49f5...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, stakkars mann! Bare så du vet, du dufter ikke roser og smaker ikke vaniljesukker nedentil. Du skal være takknemlig overfor han! Håper du sugde og svelget han? Flere ganger?



Anonymous poster hash: 9e561...4bd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars mann! Bare så du vet, du dufter ikke roser og smaker ikke vaniljesukker nedentil. Du skal være takknemlig overfor han! Håper du sugde og svelget han? Flere ganger?

Anonymous poster hash: 9e561...4bd

tosk

Anonymous poster hash: 582d1...684

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har normal intimhygiene og ikke har sopp eller noen form for infeksjon er det ingen grunn til å frykte at man skal lukte eller smake rart. Man lukter og smaker jo kjønn, men det er sånn det skal være, og menn som liker å utføre oralsex synes det er digg.



Anonymous poster hash: 43b07...25a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moirai

Uff, stakkars mann! Bare så du vet, du dufter ikke roser og smaker ikke vaniljesukker nedentil. Du skal være takknemlig overfor han! Håper du sugde og svelget han? Flere ganger?

Anonymous poster hash: 9e561...4bd

De fleste menn synes det er et gode å få slikke en kvinne. Han maste neppe om å gjøre det fordi han synes det er så fælt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars mann! Bare så du vet, du dufter ikke roser og smaker ikke vaniljesukker nedentil. Du skal være takknemlig overfor han! Håper du sugde og svelget han? Flere ganger?

Anonymous poster hash: 9e561...4bd

Hehe vil heller si at han tvang meg til å bli slikket.

Men ja, jeg både runket og sugde han til han kom. Svelget dog ikke.

Anonymous poster hash: 534ac...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vil heller si at han tvang meg til å bli slikket.

Men ja, jeg både runket og sugde han til han kom. Svelget dog ikke.

Anonymous poster hash: 534ac...abe

Ja, ja, samme her - jeg ble også tvunget til det :fnise: Så bra at han ikke ga opp :D Men dyp penetrering er fortsatt bedre enn dette.

Anonymous poster hash: b49f5...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vil heller si at han tvang meg til å bli slikket.

Men ja, jeg både runket og sugde han til han kom. Svelget dog ikke.

Anonymous poster hash: 534ac...abe

Ja, ja, samme her - jeg ble også tvunget til det :fnise: Så bra at han ikke ga opp :D Men dyp penetrering er fortsatt bedre enn dette.

Anonymous poster hash: b49f5...d56

Synes det er litt respektløst av mannen i begge deres tilfelle. At de maser så mye, bra at det ble godt motatt, men likevel så sa dere jo nei til å begynne med...

Jeg har blitt slikket før, og vet hvordan det føles, og ikke noe spesielt jeg likte, og om en mann faktisk hadde mast/nesten tvunget seg til å gjøre det, så hadde jeg bare blitt sint!

Anonymous poster hash: 9d1fa...2a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er litt respektløst av mannen i begge deres tilfelle. At de maser så mye, bra at det ble godt motatt, men likevel så sa dere jo nei til å begynne med...

Jeg har blitt slikket før, og vet hvordan det føles, og ikke noe spesielt jeg likte, og om en mann faktisk hadde mast/nesten tvunget seg til å gjøre det, så hadde jeg bare blitt sint!

Anonymous poster hash: 9d1fa...2a3

For min del var det vanskeligst å bestemme meg den første gangen. Jeg hadde lyst, men var redd. Jeg mistenker at det samme blir for TS også. Hvis mannen ikke "maser" og gir opp raskt, da får vi aldri oppleve det! Noen ganger må mannen bare insistere.

Tenk omvendt - at en dame vil gi munnsex til en mann og han sier nei, fordi han er redd hvordan det skulle føles for henne. Tvang i slike tilfeller er faktisk bra når den andre parten (den uten erfaring) egentlig har lyst!

Anonymous poster hash: b49f5...d56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det i begynnelsen, de første årene vi var sammen.

Nå orker jeg ikke tanken på oralsex, følelsen av en tunge der nede er ikke god lenger. Og jeg er fremdeles med samme mannen.

Det må tøffere saker til for at jeg skal ha det godt nå. Så ingen får slikke meg.



Anonymous poster hash: 7c69b...355
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg glemte å si det ... når man ikke er nyvasket så lukter det urin av folk om man går så nær. Ingen må si at det ikke lukter, for det gjør det.



Anonymous poster hash: 7c69b...355
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker oralsex og har 0 hemninger eller komplekser på dette området, normal hygiene jo absolutt en forhåndsregel, men det er vel best med all sex med normal hygiene vil jeg tro.

Mange kvinner kvir seg til å prøve oralsex og knyter seg over at mannen skal smake henne og lager seg en hel haug av komplekser som sitter i hode, og det er greit om man ikke liker oralsex, men gir en mann utrykk for å ville det og du selv ønsker det så synes jeg det blir dumt å lage seg så mange forestillinger om hvor ekkel man selv er.

Uff, stakkars mann! Bare så du vet, du dufter ikke roser og smaker ikke vaniljesukker nedentil. Du skal være takknemlig overfor han! Håper du sugde og svelget han? Flere ganger?


Anonymous poster hash: 9e561...4bd

Takknemlig for god sex? Selvsagt er man jo mer takknemlig for gode sex opplevelser enn dårlige, noe sier meg at du er en mester på den siste biten, stakkars de som møter deg i sengehalmen!

Jeg ønsker en mann som liker og nyter å gi meg de heftigste orgasmene og ikke ser på det som en jobb som må utføres på samme måte som å tømme septiktanken. God sex handler om nytelse, om intimitet om jhaaaaaaaa og ahh, ikke om vaniljesukker hvem som har det kjipest. Liker du ikke å slikke så liker du det ikke, men det finnes heldigvis flust av de som nyter det, ts har møtt en av de, heldige hun...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er synd at jenter er redd for å bli slikket og bekymrer seg for tullete ting. Menn liker mus, sånn er vi skapt og det er noe dere jenter må akseptere og leve med. Ikke bryr vi oss ikke noe nevneverdig om forholdene der nede heller, det blir fort rent der nede etter en kattevask med tungen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som virkelig kan sakene sine vil gi deg en uforglemmelig opplevelse ved oralsex. Det er fantastisk deilig. Enjoy it! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...