Gå til innhold

Pul når du er kåt-glem trofastheten


Gjest Dukka

Anbefalte innlegg

Jeg mener at vi jenter må pule når anledningen bys, og den bys ofte. Hvorfor være trofast mot sure typer med små kuker. Nei slå ut håret å pul. Gi blaffen i de gutta som sitter å glaner på sporten, drikker øl og får hengvom. Vi jenter kan pule med hvem vi vil. og det bør vi gjøre også. Kast ut fottball egoister meg stor ego og stor vom, men liten og ubrukelig kuk. JA til unge gutter under 22. De har topp kropp, og stor og deilig kuk. De kan pule hele natten. Gjør som jeg, pul bare unge kåte gutter med store stramme kuker og en deilig kropp. Unge gutter sier ikke nei takk til sexye jenter på både 40 50 og 60 år. Stå på. Pul så fitta blir varm.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan se ut som at du fremstår som litt loco her nå. Whatever floats your boat.

Slettes ikke loco. Bare et helt normalt almindelig troll.

Anonymous poster hash: 8b9f2...c40

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at vi jenter må pule når anledningen bys, og den bys ofte. Hvorfor være trofast mot sure typer med små kuker. Nei slå ut håret å pul. Gi blaffen i de gutta som sitter å glaner på sporten, drikker øl og får hengvom. Vi jenter kan pule med hvem vi vil. og det bør vi gjøre også. Kast ut fottball egoister meg stor ego og stor vom, men liten og ubrukelig kuk. JA til unge gutter under 22. De har topp kropp, og stor og deilig kuk. De kan pule hele natten. Gjør som jeg, pul bare unge kåte gutter med store stramme kuker og en deilig kropp. Unge gutter sier ikke nei takk til sexye jenter på både 40 50 og 60 år. Stå på. Pul så fitta blir varm.

Jeg har en anelse om at denne brukeren ikke bare er et troll, men en mann som utgir seg for å være kvinne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en anelse om at denne brukeren ikke bare er et troll, men en mann som utgir seg for å være kvinne.

Hvordan var det sitatet lød igjen? "Internett: Der menn er menn, og det samme er kvinner!" =P Fritt etter hukommelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som tenker sånn fortjener ikke å ha kjæreste. En ordentlig kjæreste bryr seg om deg, de bryr seg ikke bare om sport og øl. Et forhold handler om mer enn kukstørrelse og sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

Hvordan var det sitatet lød igjen? "Internett: Der menn er menn, og det samme er kvinner!" =P Fritt etter hukommelsen.

Det er jo det som er hele grunntanken med intetnett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

JA til unge gutter under 22. De har topp kropp, og stor og deilig kuk.

Aha, så når menn blir eldre skrumper tissen inn og blir bitteliten? Tror det må være noe feil med min mann for han har forlengst passert 30 og jeg kan ikke se at penisen hans har blitt mindre altså.

Kan det være at menn over 22 rett og slett får skrumpetiss av den rare oppførselen din?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det sitatet lød igjen? "Internett: Der menn er menn, og det samme er kvinner!" =P Fritt etter hukommelsen.

Hehe... ja det er nok noe sannhet i det. Men denne brukeren har uttalt seg litt merkelig i flere tråder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge gutter sier ikke nei takk til sexye jenter på både 40 50 og 60 år. Stå på. Pul så fitta blir varm.

Unge gutter med stram og deilig "topp kropp" foretrekker nok unge jenter med det samme. Ikke kvinner på 40+ som kaller seg jenter. ;)

Anonymous poster hash: edac4...82d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det sitatet lød igjen? "Internett: Der menn er menn, og det samme er kvinner!" =P Fritt etter hukommelsen.

Internett, der menn er menn, kvinner er menn og småjenter er kripos.

Anonymous poster hash: 20abf...a39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Hva med oss jenter som ikke har en fotballidiot av en kjæreste da?:-p

Det finnes ingen menn som ikke er fotballidioter vettu. Det er bare en illusjon som vi har lullet oss inn i! Hadde vi bare åpnet øynene hadde vi sett at vi alle egentlig har en fotballidiot med økende mage og skrumpende tiss. Stakkars oss :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss jenter som ikke har en fotballidiot av en kjæreste da?:-p

Hva med oss jenter som også selv er fotballidioter? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan var det sitatet lød igjen? "Internett: Der menn er menn, og det samme er kvinner!" =P Fritt etter hukommelsen.

"Internet - Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen menn som ikke er fotballidioter vettu. Det er bare en illusjon som vi har lullet oss inn i! Hadde vi bare åpnet øynene hadde vi sett at vi alle egentlig har en fotballidiot med økende mage og skrumpende tiss. Stakkars oss :rolleyes:

Haha, min ser faktisk ikke på fotball. Tro det eller ei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Haha, min ser faktisk ikke på fotball. Tro det eller ei:)

Ikke min heller så det tror jeg så gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...