Gå til innhold

Dagbok, schmagbok...

Lilleulv_

Anbefalte innlegg

Våknet i dag, og tenkte: jeg har lyst til å ha en dagbok på Kvinneguiden! Tanker ble til handling (elsker når det skjer). So here it it is! My very own diary! Ser for meg at en har en hvit hest på forsiden, og en bitteliten lås som enkelt kan dirkes opp av nysgjerrige småsøsken. Ser for meg at innholdet kommer til å være så som så, men hvem vet - kanskje jeg glimter til innimellom?

Jeg har 2 hunder, en katt, en sønn, og jeg er syk. Syk nok til å være sykemeldt, men ikke så syk at folk ser det på meg. Dessuten blir jeg snart frisk. Dette året jeg har gått sykemeldt har jeg kun hatt 2 virusinfeksjoner, og kun en antibiotikakur! Så det må ha vært bra for meg med tanke på at jeg har pleid å være oppi 8 antibiotikakurer pr vinter, hatt minst 1 runde med mykoplasma, og 2 med bronkitt. Og nå har jeg begynt hos mental coach. Jeg er så spent.

Mitt første innlegg postes... nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg savner deg, Mormor!

De gode samtalene, alle opplevelsene. Jeg skulle så ønske oldebarnet ditt kunne kjenne deg sånn som jeg gjorde. At han kunne være med deg i vaskeriet grytidlig om morgenen. Jeg husker enda hvordan det lukter i det vaskeriet...

Jævla alzheimer :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man er i litt for godt humør, og heller vil være sur og gretten... F.eks om man trenger å få frem litt aggresjon og temperament før en viktig kamp e.l. Sett på en låt med Gabrielle, og jeg garanterer effekt før første refrenget! :@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...